Avto

Vsestranska pomočnica pri delu in zabavi

Nissan navara je kot švicarski nož na štirih kolesih, okoli 50 Slovencev na leto pa naj bi prepričala tudi z boljšimi voznimi lastnostmi, prihranki pri gorivu in počutjem na nivoju mestnih terencev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.03.2016 01:00
Čas branja: 4 min

Nissan-NP300-navara-112-1.1458673484.JPG.s.960px.jpg

Poltovornjaki v Sloveniji veljajo za razmeroma butičen izdelek, lani so jih pretežno poslovnim kupcem prodali dobrih 300, vendar pa je na trgu s prihodom novih modelov zelo pestro.

DSC-1631.1458672708.jpg.w.960px.jpg

Odločitev glede nakupa je poslej težja tudi zaradi nove Nissanove navare, ki je že na prvi vožnji po španski Mallorci dokazala, da še zdaleč ni "le" profesionalna delovna mula, ampak tudi prijetna zasebna pomočnica, s katero se rad podaš v svet užitkov in zabave.

Nissan-NP300-navara-051.1458691038.JPG.n.960px.jpg

Poleg profesionalne rabe (gradbeništvo, okoljske storitve, lokalne službe, manjša podjetja,...), kjer za ceno od 23.811 evrov z dvojno kabino ali 21.350 evrov s podaljšano kabino - brez DDV in 10-odstotnega popusta -, lahko prepelje do 42 vreč cementa, 2,2 kubična metra lesa, dobrih tisoč litrov vode ali - kdo ve- nosoroga, naj bi nova navara prepričala tudi zasebne kupce.

20151113-194600

Takšne, ki se ukvarjajo s športom ali aktivno preživljajo prosti čas in so za takšen robusten, okreten in eleganten avto pripravljeni odšteti vsaj 29.050 evrov oziroma 26.550 ob upoštevanju 10-odstotnega popusta. Cena velja za do petim potnikom prijaznejšo različico z dvojno kabino in parom vrat na vsaki strani, podaljšana različica z zasilno klopjo (King Cab) pa stane najmanj 26.050 evrov.

DSC-1377.1458672200.jpg.s.960px.jpg

Na pogled privlačna navara kaže namreč precej elementov in značaja iz sveta športnih terencev, na trg pick-up vozil pa Nissanova novost prinaša uglajenost, stil, udobje in kakovost osebnega vozila, kot tudi napredne tehnologije.

Nissan-navara-133.1447831465.JPG.s.960px.jpg

Velik in uporaben keson, nosilnost bremen od 1.047 do 1.203 kg (King Cab) ter vlečna moč do 3,5 tone namreč ustvarjajo pogoje za tisoč in en hobi, s terenskimi zmogljivostmi in štirikolesnim pogonom navara kliče po pustolovščinah, pionirsko slovo od listnatih vzmeti pa njene vozne lastnosti dviguje na novo raven med pick-upi. K temu je treba dodati še nov videz, veliko sodobne Nissanove tehnologije, udobje kot pri mestnih terencih ter petletno tovarniško garancijo ali do 160.000 kilometrov.

Nissan-NP300-navara-021.1458673134.JPG.e.960px.jpg

Nova navara je tako profesionalnim kot zasebnim kupcem na voljo v različici z dvojno ali podaljšano kabino (King Cab), z enim motorjem - 2,3-litrski dCi dizelski štirivaljnik prihaja iz Renaulta -, vendar v dveh različicah (160 in 190 konjev), ročnim 6-stopenjskim ali samodejnim 7-stopenjskim menjalnikom, štirimi paketi opreme, osmih barvah in vedno štirikolesnim pogonom.

Nissan-NP300-navara-017.1458672897.JPG.s.960px.jpg

Slovenski zastopnik je ob premieri vozila v povezavi z motorjem izpostavil njegove zmogljivosti in varčnost. Motor s 140 kilovati (190 KM) naj bi ob bolj enakomerni krivulji moči in navora (450 Nm) namreč porabil do 24 odstotkov manj goriva glede na predhodni 2,5-litrski dizel, kar v praksi pomeni do 1.500 evrov prihranka pri gorivu v treh letih oziroma na vsakih 60 tisoč kilometrov. Tudi šibkejši s 118 kilovati in 403 Nm navora je dovolj zmogljiv, da je navara pri zmogljivostih dokaj enakovredna običajnim avtomobilom.

Nissan-NP300-navara-010.1458673687.JPG.n.960px.jpg

Največja novost navare se skriva pod kesonom, saj pri bolj "potniški" različici z dvojno kabino tam ni več listnatih vzmeti. Na urejenih cestah se navara z dvojno kabino namreč pelje kot se peljejo športni terenci.

Nissan-NP300-navara-024-1.1458671506.JPG.n.960px.jpg

Nissan je to dosegel z novim petvodilnim sistemom zadnje obese, kar nudi bistveno izboljšano udobje med vožnjo in izboljšano vodljivost ter je hkrati 20 kg lažji od prejšnje različice z listnato vzmetjo. Izvedba s podaljšano kabino ima glede na prejšnjo generacijo posodobljeno različico listnate vzmeti.

Nissan-NP300-navara-093.1458672361.JPG.s.960px.jpg

Pri pogonu ni dilem - je dovolj zmogljiv, da vas ponese dlje od tega, kar dopušča zdrava pamet. Navarin pogon je sicer moč speljati le na zadnja kolesa (2WD), priklopljivi štirikolesni (4H) pa v osnovi ponuja elektronsko krmiljen diferencial z omejenim zdrsom (eLSD).

DSC-1660.1458672615.jpg.s.960px.jpg

Pri nekaterih različicah ima tudi zaporo zadnjega diferenciala, vozniku pa so pri vožnji po asfaltu in še posebej terenu v pomoč vedno še reduktor (4Lo), sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, sistem za nadzorovan spust ter omejitev spodrsavanja vseh štirih koles z aktivno zavoro.

Nissan-NP300-navara-082.1458672541.JPG.e.960px.jpg

Kleni terenski stas navare ob pogonu zaznamujejo tudi 23-centimetrska oddaljenost od tal, širok pristopni (30,4 stopinje) in izstopni kot (25,6 stopinje) ter možnost prehoda do 60 cm visoke gladine vode. Kombinacija vsega naštetega poskrbi za zanesljiv oprijem pogonskih koles v najtežjih razmerah (blato, sneg, pesek) in prečenje ovir (veje, kamenje, manjši potoki in reke).

DoubleCab-Navara232.1447815103.JPG.e.960px.jpg

Glavni adut navare pri prepričevanju od 40-50 slovenskih kupcev na leto naj bi bile poleg elegantnega in robustnega videza, tradicionalne vzdržljivosti, zmogljivega pogona in močno izboljšanih voznih lastnosti tudi premišljeno zasnovana notranjost s številnimi odlagalnimi prostori ter udobje na ravni mestnih terencev (oblikovalci so navdih poiskali pri astronavtih in položaju telesa v breztežnostnem prostoru).

DoubleCab-Navara231.1447832478.JPG.e.960px.jpg

Nissan terenske poltovornjake izdeluje že 80 let, od leta 1935 in prvega Datsuna 13T do danes pa so jih za prevoz družin, kolegov in tovora, včasih tudi v najtežjih okoliščinah, prodali že več kot 14 milijonov v 180 držav sveta.

Nissan-navara-023.1447832796.JPG.s.960px.jpg

Leta 1979 so uvedli prvi model za neprofesionalno rabo, Datsun 720 s štirikolesnim pogonom. Pick-up D22 iz leta 1997 velja za predhodnika navare, ime so prvič uporabili leta 2005 pri modelu D40, zdaj pa je tudi v Sloveniji naprodaj 13. generacija z imenom NP300 Navara, ki prihaja iz tovarne v Barceloni.

DoubleCab-Navara279.1447814975.JPG.e.960px.jpg

K večjemu udobju in varnosti potnikov pripomorejo tudi dvopodročna klimatska naprava, LED žarometi, napredna instrumentna plošča z vsemi informacijami blizu voznikovih oči, povezljivost (Nissan Connect), navigacija in ob sedmih zračnih vrečah še varnostno-asistenčni pripomočki (Nissan Safety Shield), samodejno zaviranje v sili (prvič v razredu), štiri kamere za 360-stopinjski pogled in sistem za nadzor stabilnosti vozila.

DoubleCab-Navara249.1447817160.JPG.s.960px.jpg

Navarin pogon je moč speljati le na zadnja kolesa (2WD), štirikolesni (4WD) pa v osnovi ponuja elektronsko krmiljen diferencial z omejenim zdrsom (eLSD). Pri nekaterih različicah ima tudi zaporo zadnjega diferenciala, vozniku pa so pri vožnji po asfaltu in še posebej terenu v pomoč vedno še reduktor (4Lo), sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, sistem za nadzorovan spust ter omejitev spodrsavanja vseh štirih koles z aktivno zavoro.

Nissan-NP300-navara-156-1.1458671602.JPG.w.960px.jpg

Nissan navara v dolžino meri 5,33 metra (5,23 metra King Cab), v širino okoli 1,85 metra in v višino 1,84 metra (1,79 metra King Cab), med osema ponuja 3,1 metra prostora (5 cm manj kot prej), tehta pa skoraj dve toni.

Nissan-NP300-navara-098.1458672416.JPG.s.960px.jpg

Med njenimi pomembnejšimi elementi je tudi keson, ki je visok dobrih 47 centimetrov, dolg 158 cm (ali 179 cm v različici s podaljšano kabino) in širok 156 cm. Tega je možno na različne načine zapreti, zaščititi, nadgraditi ali "šminkersko" opremiti, glede na prej pa je daljši za skoraj sedem centimetrov.

KingCab-Navara126.1447831877.JPG.s.960px.jpg

Preprosto je tudi zagotavljanje varne pritrditve tovora, k čemur pripomore sistem C-vodil. S premičnimi zagozdami , ki jih je mogoče učvrstiti v katerem koli položaju v posebnih vodilih na dnu kesona in treh njegovih stranicah, lahko pritrdite tovor vseh oblik in velikosti. Motocikli, kolesa, vodni skuterji, deskarska oprema,...bodo tako ostali varno na svojem mestu.

Nissan-NP300-navara-102.1458673346.JPG.e.960px.jpg

Nissan navara ni več zgolj garaško orodje. V njej so inženirji in oblikovalci skušali združiti ključne prednosti vseh Nissanovih vozil, s tem pa so navaro naredili kar najbolj praktično, dobro vodljivo, udobno, učinkovito, prepričljivo, varčno in tudi vsakdanje široko uporabno. Pravi švicarski nož na štirih kolesih.

Nissan-NP300-navara-159.1458673273.JPG.n.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Nissan v Evropi zapušča kompaktni razred
Avto
AvtoMiloš Milač Nissan v Evropi zapušča kompaktni razred

Nissan pulsar se po skromni prodaji letos poslavlja od evropskega trga, japonska znamka večje uspehe dosega s športnimi terenci

FINANCE
Avto
(intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu

Marjan Murn, direktor prodaje in marketinga Nissana v regiji Adriatic, pojasnjuje zakaj lahko specializacija avtomobilskemu proizvajalcu prinese boljše rezultate kot boj v množičnem razredu

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Avto, ki je elektrificiral ceste sveta
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki je elektrificiral ceste sveta 1

Skrivnost najbolje prodajanega električnega avta na svetu je v uravnoteženosti vseh lastnosti – od udobja, prostora, dosega in seveda cene pod 30 tisoč evri. Sedaj je na vrsti nova generacija, o njej podrobno že ta četrtek.

FINANCE
Avto
Nissanov hvaležni multipraktik
Avto
AvtoMatej Kačič Nissanov hvaležni multipraktik 2

Ko je priljubljeni Nissanov qashqai premajhen, v ospredje stopi precej podobni, a večji x-trail, ki s prostornostjo, močnim dizlom, zmogljivim štirikolesnim pogonom in menjalnikom CVT odlično opravlja družinsko poslanstvo.

FINANCE
Avto
Urbani posebnež, katerega proizvodnjo ogroža brexit, dosegel mejnik
Avto
AvtoUroš Božin Urbani posebnež, katerega proizvodnjo ogroža brexit, dosegel mejnik

V tovarni v Sunderlandu so izdelali milijonti nissan juke

FINANCE
Avto
Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah 14

Novi električni nissan leaf je golf ali clio med električnimi avtomobili. Avto, ki prinaša skoraj izjemno izkušnjo, ne da bi od voznika in potnikov zahteval pretirano privajanje ali odpovedovanje, ter prihodnost pretvarja v sedanjost. Ekskluzivno smo ga preizkusili na Tenerifu.