Nemški Porsche posluje odlično, kljub škandalu s sporno programsko opremo, ki so jo lani zakuhali njegovi večinski lastniki - Skupina Volkswagen. Nemški proizvajalec športnih in prestižnih avtomobilov je namreč že peto leto zapored dosegel rekordne rezultate, lani pa je zrasel v prihodkih, dobičku in dobičkonosnosti prihodkov, kljub uvedbi cenejšega modela macan.
Prodaja Porscheja je lani poskočila za 19 odstotkov na 225.121 vozil, največ pa je k rasti prispeval novi srednjerazredni športni terenec macan, ki je našel kar 80 tisoč kupcev in si v Porscheju odrezal več kot tretjinski delež.
Azijski trg je bil za proizvajalca najpomembnejši, saj se je na tem delu sveta za nakup porscheja odločilo 87.658 kupcev, 20 odstotkov več kot leta 2014. Sledila sta Evropa s 24 odstotno rastjo in 75.354 avtomobili in ZDA z 51.756 avtomobili in desetodstotno rastjo.
Prihodki Porscheja so lani poskočili za 25 odstotkov na 21,5 milijarde evrov, v enakem odstotku pa se je povečal tudi operativni dobiček, ki je dosegel 3,4 milijarde evrov. To pomeni da je Porsche na avto zaslužil dobrih 15.800 evrov, čeprav je prodajna cena povprečnega porsheja nižja od 96 tisoč evrov. Še najmanj je zraslo število zaposlenih, za devet odstotkov na slabih 25 tisoč.
Nemška znamka je tudi leto 2016 začela odlično, s prodajo 35 tisoč avtomobilov v prvih dveh mesecih in 14 odstotno rastjo glede na enako obdobje lani. Kljub dobrih obetom pa je vršilec dolžnosti predsednika uprave in član uprave zadolžen za finance in informacijske tehnologije v Porscheju, Lutz Meschke opozoril na pretirana pričakovanja delničarjev. "Računati moramo na milijardne investicije v popolnoma električni Porsche e-mission, ki odpira novo smer v Porscheju. Investicije v ta model pa se bodo pričele vračati šele konec desetletja, ko bo avto zapeljal na trg. V letu 2016 zato pričakujem le rahlo rast prihodkov in dobiček na ravni lanskega leta.«