Nemški BMW je slabo začel letošnje leto. Kljub rasti prodaje je januarja namreč zaostal za obema tekmecema - Mercedes-Benzom in Audijem.
Februar pa je zadnjih sedem let najmočnejši prestižni avtomobilski znamki na svetu prinesel nekaj bolj spodbudne rezultate - prodajo 143.419 vozil in 9,1 odstotno rast prodaje, kar je zadoščalo za prvo mesto med trojico. A le februarja, v prvih dveh mesecih letos karavano še vedno vodi Mercedes-Benz s 284.566 vozili, sledita mu BMW s 277.304 in Audi s 269.650 avtomobili.
Mercedes-Benz je februarja sicer dosegel večjo rast kot BMW, a skromna osnova mu je prinesla skromnejše številke. Pretekli mesec je znamka iz Stuttgarta ujela 133.752 kupcev, 11 odstotkov več kot februarja lani. Audi se je uvrstil na tretje mesto s prodajo 126.500 vozil in 3,3 odstotno rastjo.
BMW je lani ponovno dosegel rekordne rezultate, dobiček je zrasel za desetino na 6,4 milijarde evrov