Mercedes-Benzov razstavni prostor na letošnjem avtosalonu v Ženevi se zdi bogat kot že dolgo ne. Poleg zvezde salona, novega razreda E (o njem več kasneje), je znamka razkrila tudi dve novi različici manjšega C.
Uspešnemu šefu Daimlerja podobba do leta 2020 in 9,7 milijona evrov plače.
Pod taktirko Roberta Lešnika, šefa oblikovanja zunanjosti Mercedes-Benzov, je ta nemški proizvajalec v Ženevi zagnal pravo ofenzivo čustvenih modelov - poleg limuzinskega in kupejevskega C 43 AMG, je namreč razkril še kabrioletski C s klasično platneno streho.
Poteze karoserije novega C kabrioleta sporočajo, da je Lešnikova ekipa avto zasnovala na osnovi kupejevske različice razreda C. Oble poteze prednjega dela dopolnjuje napihnjeni boki in kupejevski zadek, strešnih lokov kabrioleti že dolgo nimajo več, zato je C cabriolet tudi ob odprti strehi postaven avto. Podvozje je v primerjavi z limuzinskim C znižano za 15 milimetrov, količnik zračnega upora je 0,28. Streha je klasična, platnena in na voljo v več barvah. Odpirate in zapirate pa jo lahko tudi medd vožnjo, do hitrosti 50 kilometrov na uro. Prtljažnik sprejme med 285 (ob zaprti strehi) do 360 litrov prtljage, motorji pa so znani iz klasičnih različic, ponudba sega od 1,6 litrskega turbo bencinarja s 115 kilovati (156 konjskimi močmi) do 270 kilovatov (367 konjskih moči) v najmočnejši različici C 43 AMG cabriolet. Elegantni kupe v kabini ponuja prostor za štiri osebe, potniki pa si lahko kot dodatno opremo omislijo sistema aircap (zmanjšuje prepih znotraj odprte kabine) in airscarf (grelec vratu vgrajen v prednja sedeža).
Druga novost je že zgoraj omenjena različica C 43 AMG, ki se uvršča stopničko pod brutalnim C 63 AMG. Limuzinski, kupejevski ijn kabrioletski C v tej različici poganja trilitrski turbo bencinski šestvaljnik s 270 kilovati oziroma 367 konjskimi močmi povezan z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-tronic. Pogon je štirikolesni, pospešek kupejevske in limuzinske različice do stotice pa je le 4,7 sekunde. S tem podatkom C 43 AMG dohiteva C 63 AMG v obleki predhodnika, ki ga je poganjal še velik atmosferski V8 bencinar. Tako učinkovit je sklop motorja, pogona in lahke karoserije.
Foto: Miloš Milač