V vrhu slovenskega BMW bo v torek prišlo do menjave. Lotharja Schupeta bo na položaju generalnega direktorja zamenjal Poljak Maciej Galant, ki na to mesto iz poljske podružnice BMW, kjer je doslej skrbel za prodajo in razvoj prodajne mreže.
Naročite se na brezplačno pismo urednika. Vsak petek dopoldne vam bomo novice iz avtomobilske panoge preteklega tedna poslali v vaš e-poštni nabiralnik.
Kdo je Maciej Galant
Poljak Maciej Galant je študiral na Fakulteti za pomorstvo in promet na Univerzi Meritime v Szczecinu, BMW Group pa se je pridružil leta 2006. V BMW Group Poljska je bil kot direktor prodaje odgovoren za celotno strategijo prodaje, razvoj prodajne mreže in prvenstvo v premium segmentu. Preden se je pridružil BMW Group, je deloval na različnih vodstvenih položajih v bančnem sektorju. Po zapisu BMW je Galant uspešen v postavljanju in izvajanju poslovnih strategij ter ima bogate izkušnje s področja prodaje, marketinga, financ ter upravljanja in razvoja ljudi.
Dosedanji direktor BMW Group Slovenija Lothar Schupet iz Slovenije odhaja v munchensko centralo od koder bo vodil svetovno prodajo in marketing športnega oddelka BMW M in BMW Individual. Spomnimo, Schupet je v zadnjih treh letih močno izboljšal indekse poslovanja BMW v Sloveniji. Na novo je organiziral trgovsko mrežo, v ospredje je spustil trzinski Avto Aktiv, in uvedel preverjanje kakovosti na vseh nivojih.
V našem intervjuju decembra lani je Schupet napovedal vojno proti visokim popustom in izjavil, da bo Slovence odvadil iskanja najbolj ugodnih ponudb, prepričal pa naj bi jih z vsebino avtomobilov, ne ceno. S to strategijo je zapustil slovenski trg, v praksi pa vsaj na področju popustov znamke ni uspel premakniti s položaja najbolj agresivne med tekmeci.