V Daimlerjevi tovarni v nemškem Sindelfingnu so v tem tednu odprli novo poglavje v izdelavi avtomobilov. Iz tekočih trakov je zapeljal novi mercedes-benz E zadnje generacije, tovarna pa je razkrila tudi nekaj zanimivosti iz proizvodnega procesa.
Naročite se na brezplačno pismo urednika. Vsak petek dopoldne vam bomo novice iz avtomobilske panoge preteklega tedna poslali v vaš e-poštni nabiralnik.
Unikaten je vsekakor del, ki zajema virtualno montažo sestavnih delov. V posebni sobi opremljeni s kamerami, bolj izkušeni zaposleni virtualne sestavne dele nameščajo v prav tako virtualno vozilo. Proces, v katerem vozilo sestavlja avatar, omogoča optimizacijo proizvodnega procesa še preden se ta sploh prične.
Zgolj v montaži je Mercedes-Benz na takšen način optimiziral kar štiri tisoč procesov, virtualna optimizacija pa poteka tudi za druge dele proizvodnje. Edinstven način organizacije proizvodnje odpira nov list in omogoča prihranke ter še boljšo kakovost.
Mercedes-Benz razreda E desete generacije ob tem nadaljuje uspešno zgodbo v razredu limuzin višjega srednjega razreda, ki velja za najbolj prodajan model v zgodovini te znamke. Od leta 1953 je namreč prepričal kar 13 milijonov kupcev, v zadnjem desetletju pa je bila povprečna prodaja razreda E med 200 in 300 tisoč vozil letno.
Več o novem mercedes-benzu razreda E.
Novi E bo na slovenski trg zapeljal aprila, osnovni model E 200 avtomatic z dvolitrskim turbo bencinarjem s 135 kilovati in devetstopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-tronic bo stal 47.720 evrov, dizelski E 220d automatic s 143 kilovati bo za slaba dva tisočaka dražji (49.590 evrov), z dodatnim slovenskim davkom na motorna vozila obremenjeni trilitrski šestvaljni turbodizel E 350d s 190 kilovati pa 63.850 evrov.