Zadnje četrtletje lani je postalo napeto. Volkswagnovemu malčku up! je v Evropi pričelo zmanjkovati prodajne sape, od oktobra do decembra je našel le 40 kupcev več kot novomeški twingo. V celem letu pa se je še čvrsto oklepal tretjega mesta v prodaji mestnih malčkov s 105.348 vozili, sicer 16 odstotki manj kot predlani. Twingo je ob tem dobil pospešek, prodaja novomeščana je lani poskočila za 17 odstotkov na 95.808 kar je zadoščalo za četrto mesto na lestvici.
Na vrhu lestvice najbolj prodajanih malčkov v Evropi sta fiat 500 (lani 180.005 vozil, enako kot 2014) in panda (lani 171.377 vozil, 13 odstotkov več kot leta 2014).
Ob trendu v zadnjem četrtletju se bosta up! in twingo kmalu zamenjala na položaju lestvice najbolje prodajanih malčkov, up! v osveženi obliki med kupce zapelje šele konec poletja.
In kaj je novega? Volkswagnovi inženirji in oblikovalci so up! opremili s 13 novimi barvami karoserije, tremi barvami strehe in desetimi različnimi odtenki plastike na armaturni plošči. Nataknili so mu nove odbijače, nove luči spredaj in zadaj s prednjimi dnevnimi v LED tehniki. Predstavili so različico up!beats z zmogljivim 300 W zvočnim sistemom, vgradili samodejno klimatsko napravo s čistilcem zraka, izboljšali povezljivost multimedijskega vmesnika z mobilnimi telefoni in mu vgradili zmogljivejši bencinski motor.
Trivaljnik prvič s turbo pomočjo
Gre za prvi turbo motor v tem modelu, litrski trivaljnik 1.0 TSI s 66 kilovati, 90 konjskimi močmi in 160 newtonmetri navora pri 1.500 vrtljajih v minuti. S tem motorjem up! porabi 4,4 litre bencina na sto kilometrov, do stotice pospeši v desetih sekundah in doseće največjo hitrost 185 kilometrov na uro - številke podobne tistim, razen porabe, pri golfu GTI prve generacije.