BMW kot po tekočem traku predstavlja modele z oznako e - priključne hibride z bencinskim in električnim motorjem, ki zmanjšujejo porabo goriva v marsikateri državi EU tudi davčne obremenitve, omogočajo neslišno vožnjo zgolj na električni pogon in tej znamki zmanjšujejo povprečne izpuste ogljikovega dioksida.
Zadnji v vrsti je 740e, najbolj razkošen BMW priključni hibrid ta hip, ki bo predstvaljen prihodnji torek na avto salonu v Ženevi.
Novinec ima vgrajeno tehniko iz modela X5 xDRive 40e, le dvolitrski bencinski motor je nekoliko zmogljivejši - namesto 180 ponuja 190 kilovatov (258 konjskih moči) in 400 newtonmetrov navora. Pri pogonu mu pomaga elektro motor s 83 kilovati in 250 newtonmetri navora, ki se napaja iz litij-ionske baterije s kapaciteto 9,2 kilovatne ure. Sistemska moč obeh strojev je 240 kilovatov oziroma 326 konjskih moči, navor doseže 500 newtonmetrov, kar prek dve toni težki sedmici omogoča pospešek do stotice v 5,5 do 5,7 sekunde (odvisno od dolžine - klasična 5,09 ali 5,26 metrska L in zadnjega ali štirikolesnega pogona xDrive).
Doseg neslišne vožnje s polno baterijo je 40 kilometrov, največja hitrost v tem načinu pa je 140 kilometrov na uro. Uradno izračunana, ne izmerjena, poraba bencina pa se giblje med 2,1 in 2,3 litri na sto kilometrov. Tudi v tem primeru gre za uradniško "napako", ki priključnim hibridom namenja odpustek v višini 44 odstotkov. Laboratorijska poraba je torej med 3,75 in 4,1 litra bencina in še 9,2 kilovatne ure elektrike vsakih sto kilometrov, ki jih začnete s polno baterijo.
Novi 740e je prvi avto bavarske znamke, ki bo označen z novim imenom iPerformance, ki nakazuje povezavo tehnologij znamk BMW in BMW i. Julija bodo omenjeno oznako dobili vsi priključni hibridi BMW, prepoznavni pa bodo po logotipu i na boku, oznakami eDrive in modrimi zračnimi režami v prednji maski, ki bodo dopolnjevale klasične kromirane.