Anglež Jeff Guyton v našem intervjuju pripoveduje o preobratu v japonski Mazdi, ki se je leta 2011 znašla v skoraj brezizhodnem položaju in splavala po svoji poti, ki se tepe s splošnimi resnicami v avtoindustriji. Guyton v pogovoru razbija mite, kot so: za prihranke je nujna delitev tehnike, brez majhnih turbomotorjev proizvajalec ne more uspeti, električna pomoč klasičnim strojem je edina možnost za doseganje strogih okoljskih standardov.
Vozili smo novega renaulta megana, eno najpomembnejših novosti tega leta.
Preizkusili smo tudi toyoto prius, ki je postala več kot le varčen hibrid. Na prvih vožnjah v Španiji je prius pokazal številne vrline, ki jih doslej nismo povezovali z avtom, katerega glavna prednost je okoljska prijaznost. Kaj mi je bilo všeč pri japoncu, kaj me je zmotilo?
Toyota spet vpoklicuje milijone vozil. Ugotovila je, da se lahko ob trku varnostni pas strga, zato bo na kritične dele namestila plastiko. Vpoklic je velik, v svetu gre za 2,87 milijona športnih terencev rav4, v Sloveniji 1.500.
Renault ima nizkocenovno dacio, množičnega renaulta, nima pa ugledne znamke. To vlogo bo prihodnje leto prevzela Alpine, znamka športnih avtomobilov, ki je od leta 1973 v lasti Renaulta. Tista leta je na relijih premagovala tudi porscheje, v novi dobi pa bo poleg športnikov na ceste poslala tudi športne terence.
Kako je osveženi peugeot 208 tajal ženska srca in kaj je novega pri tem priljubljenem modelu, preberite v Matejevem testu.
Kako dobra je opel corsa s turbotrivaljnikom, se tudi ta trese in drhti kot stroji v njenih tekmecih?
Italijansko oblikovanje ali elektrika v kii optimi, korejska novinka resneje vstopa v poslovni razred.
Dober januar za avtoposel v Evropi, spet so ga gnali popusti, ki so dosegli rekordno raven, med povzpetniki so Ford, Fiat in Opel, Volkswagen negativen.
Prodaja avtov raste tudi na Kitajskem.
Naslednji korak švicarskega megatrgovca v Sloveniji, februarja je postal lastnik podjetij Citroën Slovenija in Peugeot Slovenija, marca dobita še novo ime.
BMW je predstavil novega zastavonošo 760Li xDrive s 600 ''konji'', 800 newtonmetri navora in boljšimi pospeški kot hišni dirkalnik M5.
Za konec pa še o motociklih in motoristih, ti jemljejo slovo divjim letom, saj se prvi umirjajo, drugi pa starajo. Analiza, zakaj je tako.
To pa je le del svežih vsebin portala avto.finance.si, vabljeni k raziskovanju.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednjega boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ... Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.