»Varnostni pasovi na zadnjih sedežih bi v primeru hudega trčenja lahko prišli v stik s kovinskim delom okvirom sedeža, se strgali in tako ne bi odigrali svoje vloge," razlog za vpoklic 2,87 milijona vozil opisujejo pri Toyoti. Omenjena napaka je mogoča pri športnih terencih rav4 letnikov 2005 do 2014 in vanguard SUV (le na Japonskem trgu) izdelanih med oktobrom 2005 in januarjem 2006.
V Severni Ameriki bodo vpoklicali 1,33 milijona vozil, v Evropi 625 tisoč, na Kitajskem 434 tisoč in na Japonskem 177 tisoč vozil. V Sloveniji je takšnih vozil 1.500 iz rednega in sivega uvoza, so sporočili iz Toyote Slovenije.
Lastnike vozil bodo v družbi pisno obvestili o servisni akciji, ki bo vključevala brezplačno vgradnjo dodatne plastične zaščite, ki bo pritrjena med sedež in varnostno zaponko pasu. Vgradnjo bodo opravili na pooblaščenih Toyotinih servisih v približno eni uri.