Citroën ima DS, Peugeot je imel RCZ, Renault pa ima le Renault Sport. Drži, vsaj ta hip. V prvem primeru gre za francoske znamke, ki vabijo množice. V drugem pa za imena, ki pomenijo njihov ponos in manjše serije. A Renault z renault sport modeli še ni rekel zadnje besede, prihodnje leto bo namreč obudil znamko Alpine, ki je v 70. letih preteklega stoletja zmagovala na relijih in premagovala tudi slovite Porscheje. Prvi serijski avto napoveduje alpine vision concept, majhen in lahek športni kupe z močnim turbo motorjem in zmogljivostmi porscheja 911 carrere.
Renault bo znamko Alpine obudil prihodnje leto. Prvi serijski model po letu 1995 pa oznanja alpine vision concept, ki bo predstavljen na avtosalonu Ženevi v začetku marca letos. Po besedah direktorja oblikovanja Alpine Antonyja Villaina alpine vision izpolnjuje vse zahteve za moderen in ekskluziven športni avtomobil z značko Alpine. Je mešanica v tekmovanjih uspešno prekaljenega športnega značaja, strokovnega znanja in izkušenj ter posebnega francoskega pridiha, ki ga je najti v vsakem detajlu. Obenem nagovarja tako navdušence kot estete, okoli 80 odstotkov njenega oblikovanja pa bo vidnega pri prvem serijskem modelu prihodnje leto.
Uradno je o novincu znan še podatek o pospešku do stotice, ki bo krajši od 4,5 sekund. Neuradno pa naj bi zadnja kolesa poganjal 1,8 litrski turbo motor z 250 konjskimi močmi (184 kilovati), stal pa naj bi med 40 in 50 tisoč evri. Neposredna tekmeca nove alpine bosta porsche cayman in audi TT. Ključni del zasnove novega športnega avtomobila, bo lahka gradnja, lahko pričakujemo glede na filozofijo znamke. Predsednik uprave Renaulta Carlos Ghosn pa je ob razkritju koncepta poudaril, da novi alpine uteleša dirkaško slavo.
Športnik bo nastajal v svojem rodnem mestu - francoskem Dieppu. Renault napoveduje letno proizvodnjo do tri tisoč avtomobilov. Po napovedi analitske hiše IHS Automotive pa bo znamka leta 2018 izdelala okoli 1.800 vozil.
»Kako naprej še ni znano, a imamo na široko odprta vrata,« je vizijo znamke komentiral član uprave Renaulta Thierry Bollore. Pod znamko Alpine lahko v prihodnosti pričakujemo tudi hibride ali SUV višjega cenovnega razreda. Gre za del trga, kjer Renault ne nastopa. Dobro pa pokrova množični in nizkocenovni del trga z znamkama Renault in Dacia.
Znamko Alpine je ustanovil Francoz Jean Redele, kmalu po tem ko je za volanom predelanega Renaulta 4CV osvojil mnogo športnih zmag. Prepričan je bil, da na trgu obstaja prostor za avtomobil z inovativno zasnovo, privlačno oblikovano lahko karoserijo, v katero bi bili vgrajeni cenovno konkurenčni mehanski in pogonski deli iz serijskih avtomobilov. Te lastnosti opisujejo tudi prvo serijsko alpino A106 in rojstvo znamke leta 1955 v francoskem Dieppu. Redele je obenem uspel prodati nekaj licenčnih pogodb, alpinine avtomobile so izdelovali tudi v Braziliji, Kanadi, Avstraliji in v Bolgariji, in tako dodatno zaslužiti. Od leta 1955 do 1995 je Alpine izdelala in prodala 30.000 športnih avtomobilov, leta 1973 pa je znamko kupil francoski Renault. Zgodba pa je pričela oživljati pred tremi leti s konceptom A110-50, ki je oznanil 50. obletnico originalnega modela A110.