Prodajo novih avtomobilov v Evropi so januarja, podobno kot v preteklih mesecih, gnali popusti in novi modeli. Ti so v Nemčiji dosegli povprečje 12,1 odstotka, kar je 0,2 odstotka več kot januarja lani. Rekorder pri znižanjih je bil Fiat s 14,4 odstotnim povprečnim popustom, Ford je pri cenah povprečno popuščal za 13,7 odstotka.
Ford in Opel sta v prodaji zrasla za 11,4 oziroma 12,4 odstotke, Fiat za 14 odstotkov in Jeep za 33 odstotkov. Znamka Volkswagen pa je ob tem že peti mesec zapored zapeljala v negativne številke, januarski upad prodaje je bil štiroodstoten. Prodajo Skupine Volkswagen sta popravili znamki Audi in Škoda s 13,7 oziroma petodstotno rastjo, rezultat Skupine je bil tako januarja pozitiven, rast 0,8 odstotna. Tržni delež še vedno vodilnega evropskega proizvajalca vozil se je v letu dni zmanjšal iz 25,6 na 24,3 odstotke.
Skupina PSA na drugem mestu je zrasla za 3,9 odstotka Renault (znamki Renault in Dacia) pa za 0,7 odstotka. Pozitivno gibanje tudi pri azijskih znamkah, Kia je v prodaji zrasla za 13, Hyundai za 9,1 odstotka, Toyota in Lexus pa za 2,2 odstotka. Štiriodstoten minus le za Nissan, sicer drugo največjo azijsko znamko v Evropi.
Med večjimi evropskimi trgi so najhitreje rasli Italija (+18 odstotkov), Španija (+ 12 odstotkov), Francija (+ 3,9 odstotke), Nemčija (+ 3,3 odstotke) in Velika Britanija z 2,9 odstotno rastjo.
Po napovedi analitske družbe Evercore ISI bo trg novih avtomobilov letos v Evropi zrasel za 4,2 odstotka na 14,8 milijona vozil.