Mercedes-Benz in Audi ju že imata - avtomobila, ki ju nihče ne potrebuje, a želi marsikdo. Zdaj je za avto presežnikov na vrsti še BMW z modelom 760Li xDrive, ki je na voljo le v podaljšani 5,22 metrski karoseriji in le s štirikolesnim pogonom, ki brutalno moč 600 "konjev" in 800 newtonmetrov lažje spravi na cesto.
Delež vrhunskih V8 (Audi) in V12 (Mercedes-Benz in BMW) limuzin je skromen, le nekajodstoten. Kupujejo jih milijonarji iz Kitajske, Rusije in ZDA, v Evropi je njihov delež še najbolj skromen, kupci pa se pri izbiri teh limuzin najraje odločajo za šestvaljne turbodizle. Pri zgoraj omenjenih kompromisov skoraj ni - poganjajo jih visokozmogljivi turbo motorji s prek 600 "konji", njihovo porabo držijo na vajetih le tovarniški podatki, založenost z opremo in tehniko je na vrhuncu razreda, cene pa sežejo tudi prek 200 tisoč evrov.
V ta krog BMW vozi z novim 760Li xDrive s 6,6 litrskim V12 motorjem povezanim z osemstopenjsko avtomatiko iz rolls royca ghosta (njegov stroj pa je nastal na osnovi V12 stroja iz predhodnega 760i), ki zmore kar 441 kilovatov oziroma 600 konjskih moči, 800 newtonmetrov navora pri 1.500 vrtljajih v minuti in v povprečju porabi 12,6 litra na sto kilometrov.
Prek dve toni težka in 5,22 metra dolga limuzina s karoserijo iz jekla, aluminija in karbonskih vlaken do stotice skoči v le 3,9 sekunde.
Preizkus BMW 730d s slovensko ceno 165 tisoč evrov
Povprečni izpusti motorja so 294 gramov CO2 na kilometer, kar med drugim pomeni uvrstitev v najvišji davčni razred v Sloveniji - za 760Li xDrive boste pri nas plačali 22 odstotni DDV in še 44 odstotni DMV. Zaradi omenjene obdavčitve pri nas predvidevamo ceno prek 200 tisoč evrov.
Prvi vtisi z BMW 760i avgusta 2009 - še menedžerjem bi se orosile oči
Poleg brutalnih zmogljivosti in uglajenosti V12 stroja, ki jo obljublja tovarna, 760Li xDrive ponuja še kopico dodatkov in prilagoditev serijskega sklopa dodatkov M performance. Denimo aerodinamični paket M z velikimi odprtinami za zrak na sprednjem odbijaču, 20-palčna lahka aluminijasta M platišča v izvedbi double-spoke 760M z mat zaključkom, pocinkan zaključek za okvir ledvičk v barvi cerium grey, letve zunanjih vratnih kljuk, stranske zračne reže, okrasne elemente stranskih vrat, pokrove ogledal, značke V12 na C-stebričkih, logotipe M na straneh avtomobila in napis xDrive ter značka modela na zadku. Nov je tudi izpušni sistem M s pocinkanimi zaključki in krmiljenjem loput za bolj športen zvok.
BMW 760Li xDrive pospešuje do omejene hitrosti 250 kilometrov na uro, ob izbiri paketa M Driver's Package pa mu omejevalnik dovoli doseganje največje hitrosti 305 kilometrov na uro.