Avto

Kateri si zasluži naziv tovorno, kateri dostavno vozilo leta?

S partnersko revijo Kamion & Bus bomo izbirali tovorno in dostavno vozilo leta, k ocenjevanju ste vabljeni tudi bralci - uporabniki tovrstnih vozil.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.02.2016 22:30
Dopolnjeno: 13.02.2016 18:28
Čas branja: 2 min
Kateri si zasluži naziv tovorno, kateri dostavno vozilo leta?
Nosilnost do 650 kilogramov in tri tisoč litrov tovornega prostora električnega kangooja Z. E. so lastnosti, ki temu dostavniku omogočajo veliko uporabnost. Omejen doseg in dolg čas polnjenja baterij so ovire, nizki stroški prednost ... Je električni dostavnik lahko resna alternativa klasičnemu?

Kaj mora imeti dober tovornjak, kaj dober dostavnik? Pravila so drugačna kot pri osebnih avtomobilih. Na prvem mestu je posel, ki ga uporabniki z njimi opravljajo, vse pomembnejši so tudi varnost, udobje, okoljska prijaznost in seveda stroški.

Čeprav se razreda tovornih in dostavnih vozil zdita razmeroma brezkompromisna, je seštevek dobrih lastnosti, predvsem pa namen uporabe tisti, ki določa najboljši možen stroj za vsakega posameznika, podjetje, prevoznika ... Dostava v mestnih središčih ima svoje zahteve, predvsem po majhnosti in okretnosti, še vedno dovolj velikem tovornem delu in primerni nosilnosti. Kako se v takem okolju znajde električni dostavnik, gre zgolj za do okolja, ne pa tudi do uporabnika prijazno alternativo? Ali kar 80 odstotkov nižji stroški z energijo odtehtajo daljše čase polnjenja v primerjavi s točenjem plinskega olja v posodo za gorivo klasičnega dostavnika in ali mestne oblasti dajejo električnim alternativam kakšne prednosti pred klasičnimi?

Medkrajevni prevoz z dostavnimi ali tovornimi vozili prinaša druge zakonitosti. Mednarodni pa že vključuje tovornjake, ki imajo svoje zakonitosti.

Tovorno vozilo leta:

- iveco eurocargo,

- MAN TGX D38 z novim menjalnikom traxon,

- mercedes actros z novim motorjem OM 471.

Dostavno vozilo leta:

- citroën/peugeot berlingo/partner,

- fiat doblo,

- volkswagen caddy,

- volkswagen transporter,

- renault kangoo.

Kako bomo izbirali vozila leta

Izbira je še bolj zahtevna kot pri avtomobilih, predvsem pa menimo, da morajo o njej odločati tudi sami uporabniki omenjenih vozil. Zato bomo nov izbor tovornih in dostavnih vozil, ki ga letos prvič organiziramo skupaj s specializirano revijo Kamion & Bus, izpeljali skupaj z našimi bralci, ki delujejo v prevozniški dejavnosti. Specializirani novinarji omenjene revije so že izbrali kandidate za naslov med tovornimi vozili, skupaj smo določili kandidate med dostavniki.

Zmagovalci znani že maja

Do začetka aprila bomo med njimi s podrobnim točkovanjem določili tri finaliste. Sredi aprila bomo finaliste na posebnem dogodku soočili z uporabniki dostavnikov iz slovenskih podjetij. Vse, ki bi radi sodelovali na dogodku, že zdaj vabimo k prijavi. Na razstavi Kamion & Bager Expo v ljubljanskem BTC 6. maja pa bomo razglasili zmagovalca - tovorno vozilo leta in dostavno vozilo leta 2016.

Uporabniki so del razvojne ekipe proizvajalcev, bodite del ocenjevalne ekipe

Benjamin Tomec je del razvojno-preizkuševalne ekipe Mercedes-Benz Trucks, v ta del pa pogosto vključuje tudi same uporabnike vozil. Tomec je tovornjake doslej spoznaval v ekstremnih razmerah, od 40 stopinj plusa v južni Španiji, plezanja na 2.500 metrov Sierre Nevade do ekstremnega mraza na severu Finske. Zdaj je pri Daimlerju oziroma enoti Mercedes-Benz Trucks odgovoren za testiranje tovornjakov. »Gre za zelo uspešen program, v katerem določenim našim kupcem še v razvojni fazi odstopimo tovornjak v testiranje, ti pa nam podrobno poročajo o vseh napakah. Te v nadaljnjem razvoju odpravimo,« pojasni Tomec, ki je z rezultati testiranj in komunikacijo zelo zadovoljen. Za preizkuse izbira predvsem kupce, ki delajo v ekstremnih razmerah ali pa v razmerah, kjer vemo, da bodo naši tovornjaki pogosto delovali, doba preizkusa pa je zelo različna, od nekaj mesecev do dveh let. V izboru tovorno vozilo leta in dostavno vozilo leta bomo tudi zaradi podobne prakse proizvajalcev pri razvoju vključili bralce Financ.



Predlog za sodelovanje pošljite na milos.milac@finance.si

z opisom svojega dela, povezanega z dostavniki ali tovornjaki.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Zgodbe in zahteve voznikov, ki so prevozili več milijonov kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Zgodbe in zahteve voznikov, ki so prevozili več milijonov kilometrov

Kaj od dostavnika pričakujejo najzahtevnejši uporabniki, vozniki dostavnih vozil, ki z njimi prevozijo prek 100 tisoč kilometrov na leto. Kakšne so njihove zahteve in kako so ocenili letošnja finalista izbora za dostavno vozilo leta ford transit custom in MAN TGE.

FINANCE
Nepremičnine
Slovenski gradbinci kamionov ne kupujejo glede na ceno, temveč …
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Slovenski gradbinci kamionov ne kupujejo glede na ceno, temveč …

V Sloveniji so lani prodali 159 novih tovornih vozil, prirejenih za potrebe gradbeništva in komunalnih storitev, letos jih bodo skoraj gotovo še več.

FINANCE
Manager
Volvo s šest milijonov evrov vredno naložbo v novi center
FINANCE
Transport in logistika
(Analiza) Kako so se premešale karte na trgu gospodarskih vozil
Transport in logistika
Transport in logistikaBoštjan Paušer (Analiza) Kako so se premešale karte na trgu gospodarskih vozil

Mercedes je doslej vrsto let vztrajal na prvem mestu, lani sta ga prehitela Volvo in Man, ki sta oba povečala prodajo za 11 odstotkov

FINANCE
Transport in logistika
Hitri pregled: prvi hibridni avtobus na Jesenicah, zelena dostava, čiščenje ladij in kaos z odpadno plastiko
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Hitri pregled: prvi hibridni avtobus na Jesenicah, zelena dostava, čiščenje ladij in kaos z odpadno plastiko

Večina logističnih novic doma in po svetu je povezana z zmanjševanjem izpustov in s spremembami v oskrbovalnih verigah zaradi ekologije