Veliko Audija v majhni embalaži Veliko Audija v majhni embalaži Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino, digitalnimi merilniki in posluhom za varnost daje skoraj toliko, kot večji modeli.
Boj kovin na prehodu v električno dobo Boj kovin na prehodu v električno dobo Nove ideje, kako v baterijah za električne avtomobile zmanjšati uporabo redkih kovin in jih nadomestiti z bolj razširjenimi, čeprav trenutno dražjimi
Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Lexusov novinec UX je vstopnica v svet japonskega gostoljubja in prestiža, celotno izkušnjo pa začini še dobro izpopolnjen samopolnilni hibridni sistem.
Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Rast proizvodnje baterij za električne avtomobile prinaša pritisk na trg in izbiro kovin. Eden izmed največjih proizvajalcev bi kobalt in nikelj zamenjal za platinske kovine. Kako velik izziv je to, kakšne so cene kovin, katere so druge politične, moralne in tehnične ovire? Preizkusili smo dva nova hibrida – priključnega v BMW 330e in klasičnega v lexusu UX250h. Toyota se povezuje z URI Soča, na pragu že prvi posel. Daimlerju visoka kazen, povezana z dizelskim škandalom, korejca za 40 ali 50 tisoč evrov in še marsikaj ...
Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma V električnem načinu se lahko neslišno prikrade v središče mesta (rezerviranega za brezemisijska vozila), na odprti cesti pa lahko sprosti bes 292 konjskih moči.

Kateri si zasluži naziv tovorno, kateri dostavno vozilo leta?

Čas branja: 2 min
10.02.2016  22:30  Dopolnjeno: 13.02.2016 18:28
S partnersko revijo Kamion & Bus bomo izbirali tovorno in dostavno vozilo leta, k ocenjevanju ste vabljeni tudi bralci - uporabniki tovrstnih vozil.
Kateri si zasluži naziv tovorno, kateri dostavno vozilo leta?
Nosilnost do 650 kilogramov in tri tisoč litrov tovornega prostora električnega kangooja Z. E. so lastnosti, ki temu dostavniku omogočajo veliko uporabnost. Omejen doseg in dolg čas polnjenja baterij so ovire, nizki stroški prednost ... Je električni dostavnik lahko resna alternativa klasičnemu?

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Iveco dodaj
MAN dodaj
Citroen dodaj
BTC dodaj
Benjamin Tomec dodaj

Kaj mora imeti dober tovornjak, kaj dober dostavnik? Pravila so drugačna kot pri osebnih avtomobilih. Na prvem mestu je posel, ki ga uporabniki z njimi opravljajo, vse pomembnejši so tudi varnost, udobje, okoljska prijaznost in seveda stroški.

Čeprav se razreda tovornih in dostavnih vozil zdita razmeroma brezkompromisna, je seštevek dobrih lastnosti, predvsem pa namen uporabe tisti, ki določa najboljši možen stroj za vsakega posameznika, podjetje, prevoznika ... Dostava v mestnih središčih ima svoje zahteve, predvsem po majhnosti in okretnosti, še vedno dovolj velikem tovornem delu in primerni nosilnosti. Kako se v takem okolju znajde električni dostavnik, gre zgolj za do okolja, ne pa tudi do uporabnika prijazno alternativo? Ali kar 80 odstotkov nižji stroški z energijo odtehtajo daljše čase polnjenja v primerjavi s točenjem plinskega olja v posodo za gorivo klasičnega dostavnika in ali mestne oblasti dajejo električnim alternativam kakšne prednosti pred klasičnimi?

Medkrajevni prevoz z dostavnimi ali tovornimi vozili prinaša druge zakonitosti. Mednarodni pa že vključuje tovornjake, ki imajo svoje zakonitosti.

Tovorno vozilo leta:

- iveco eurocargo,

- MAN TGX D38 z novim menjalnikom traxon,

- mercedes actros z novim motorjem OM 471.

Dostavno vozilo leta:

- citroën/peugeot berlingo/partner,

- fiat doblo,

- volkswagen caddy,

- volkswagen transporter,

- renault kangoo.

Kako bomo izbirali vozila leta

Izbira je še bolj zahtevna kot pri avtomobilih, predvsem pa menimo, da morajo o njej odločati tudi sami uporabniki omenjenih vozil. Zato bomo nov izbor tovornih in dostavnih vozil, ki ga letos prvič organiziramo skupaj s specializirano revijo Kamion & Bus, izpeljali skupaj z našimi bralci, ki delujejo v prevozniški dejavnosti. Specializirani novinarji omenjene revije so že izbrali kandidate za naslov med tovornimi vozili, skupaj smo določili kandidate med dostavniki.

Zmagovalci znani že maja

Do začetka aprila bomo med njimi s podrobnim točkovanjem določili tri finaliste. Sredi aprila bomo finaliste na posebnem dogodku soočili z uporabniki dostavnikov iz slovenskih podjetij. Vse, ki bi radi sodelovali na dogodku, že zdaj vabimo k prijavi. Na razstavi Kamion & Bager Expo v ljubljanskem BTC 6. maja pa bomo razglasili zmagovalca - tovorno vozilo leta in dostavno vozilo leta 2016.

Uporabniki so del razvojne ekipe proizvajalcev, bodite del ocenjevalne ekipe

Benjamin Tomec je del razvojno-preizkuševalne ekipe Mercedes-Benz Trucks, v ta del pa pogosto vključuje tudi same uporabnike vozil. Tomec je tovornjake doslej spoznaval v ekstremnih razmerah, od 40 stopinj plusa v južni Španiji, plezanja na 2.500 metrov Sierre Nevade do ekstremnega mraza na severu Finske. Zdaj je pri Daimlerju oziroma enoti Mercedes-Benz Trucks odgovoren za testiranje tovornjakov. »Gre za zelo uspešen program, v katerem določenim našim kupcem še v razvojni fazi odstopimo tovornjak v testiranje, ti pa nam podrobno poročajo o vseh napakah. Te v nadaljnjem razvoju odpravimo,« pojasni Tomec, ki je z rezultati testiranj in komunikacijo zelo zadovoljen. Za preizkuse izbira predvsem kupce, ki delajo v ekstremnih razmerah ali pa v razmerah, kjer vemo, da bodo naši tovornjaki pogosto delovali, doba preizkusa pa je zelo različna, od nekaj mesecev do dveh let. V izboru tovorno vozilo leta in dostavno vozilo leta bomo tudi zaradi podobne prakse proizvajalcev pri razvoju vključili bralce Financ.



Predlog za sodelovanje pošljite na milos.milac@finance.si

z opisom svojega dela, povezanega z dostavniki ali tovornjaki.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice 35-letni Prekmurec, ki skrbi za trdoživost mercedesovih tovornjakov 4

Njegova strast so tovornjaki, pri Mercedes-Benz Trucks pa je danes zadolžen za testiranja strank

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

SUBV
Članki
Članki Ste slišali, da bo na voljo denar EU za brezplačni Wi-Fi? Za vas smo prebrali drobni tisk 6

Države članice so danes dosegle dokončni dogovor, ki bo omogočil vzpostavitev javnih točk za brezplačni dostop do Wi-Fi prek evropsko...