Umetno inteligenco, ki upravlja Googlov avto brez voznika, bi lahko smatrali kot voznika, so prepričani ameriški regulatorji. To je velik korak v smeri dovoljenja za vožnjo takšnih vozil po ameriških cestah.
Ameriška uprava za prometno varnost (NHTSA) je namreč v pismu ameriškemu tehnološkemu velikanu, ki ga povzema Reuters, zapisala, da bodo pojem 'voznik' interpretirali v kontekstu Googlove opisane zasnove avtomobila, ki se sklicuje na samovozeči sistem, in ne nujno kot osebo v vozilu. Pismo so poslali v odgovor na predlog zasnove takšnega avtomobila, ki ga je Google vložil novembra lani.
"Strinjamo se z Googlom, da njihov (samovozeči avtomobil) ne bo imel 'voznika' v tradicionalnem pomenu besede, kot so avtomobili imeli voznike v zadnjih dobrih sto letih," so zapisali.
Proizvajalci avtomobilov in tehnološka podjetja, kot je Google, tekmujejo, da bi razvila avtomobile, ki se lahko vsaj del časa vozijo sami. Pri tem se srečujejo z mnogimi zakonskimi omejitvami - ameriška zvezna država Kalifornija je tako na primer predlagala osnutek pravil, ki določajo, da morajo imeti vsa avtonomna vozila volan in voznika.
Po drugi strani pa je sredi januarja ameriški zvezni sekretar za promet Anthony Foxx v Detroitu na North American International Auto Show napovedal, da bo zvezna ameriška vlada vložila štiri milijarde dolarjev v razvoj in testiranje samovozečih avtomobilov.