Leta 2012 je zapeljala na nov teren, brez tradicije in z nekaj tveganja takrat še majhnega razreda športnih terencev B segmenta. V slabih štirih letih je le v Evropi prepričala pol milijona kupcev, sedaj pa vozi drugi krog, rahlo spremenjena, z novim imenom mokka X in nekaj več prefinjenosti.
Spremembe niso velike, veliko tehničnih pa je dobila že v preteklih letih. Prednji del mokke X ima zglajene poteze, masko in grafiko LED žarometov z izrazitim dvojnim krilatim motivom dnevnih luči. Podobne spremembe so doletele zadek, boki pa so ostali nedotaknjeni. Mokka X ima tudi sveži karoserijski barvi oranžno »safran« in rdečo »lava«.
V kabini bo kupce mokke X pozdravila nova, enostavneje oblikovana armaturna plošča povzeta po astri s sedem ali osempalčnim zaslonom na dotik z multimedijskim vmesnikom zadnje generacije povezljivim z operacijskima sistemoma iOS in android in posledično manj gumbi.
Novost so še sistem OnStar, ki omogoča stalno dosegljivost klicnega centra, prilagodljivi LED žarometi iz doplačilnega seznama, ki se samodejno prilagajajo voznim situacijam in zagotavljajo najboljšo možno osvetlitev, izboljšan sistem Opel Eye s prepoznavo prometnih znakov, opozorilnik pri nenamerni menjavi voznih pasov, šeststopenjska avtomatika povezana s štirikolesnim pogonom in 1,4 litrski turbo motor iz astre s 110 kilovati moči in porabo 6,6 litra na sto kilometrov, že znani 1,6 litrski turbodizel in pameten ključ, ki omogoča odklepanje avtomobila le z dotikom kljuke. Matrične žaromete iz astre pa Oplovo sporočilo ne omenja.