Kakšen je avto družine, ki se vsak dan v vrtec, šolo in službo vozi s Krvavca, Možjance, morda Pokljuke, pa zanj ne želi zapraviti premoženja.
V prihajajočih dneh bo Slovenijo menda res zajel sneg, kar bo seveda povzročilo dodatne preglavice na cestah tudi tistim, ki se celo leto sončijo v modnih športnih terencih. Če bodo glavne ceste sproti očiščene, pa to najbrž ne bo veljalo za različne stranske poti do vasi na višjih legah, od koder se številne slovenske družine vsak dan vozijo v vrtec, šolo in službo.
Takih zgodb ni malo, pa ne mislimo le na družine s Krvavca, Jezerskega, Pokljuke ali Možjance. V Sloveniji je veliko poleti idiličnih naselbin, ki se pozimi prav zaradi neprevoznosti cest in nedostopnosti krajev, kamor peljejo, spremenijo v moro.
Delovni stroji za srednje izurjene očete in mame
Za volanom avtomobilov na teh poteh so le redko vozniški mojstri, ponavadi so to srednje izurjeni vozniki in voznice, mame in očetje, ki morajo vsak dan znova varno in v tesno odmerjenem času prevoziti pot od točke A do B. Zanje je avto s štirikolesnim pogonom nujno zlo, dodaten strošek pri nakupu in točenju goriva. Ti vozniki se požvižgajo na modnost športnih terencev, velika in lepa kolesa in močan motor pod pokrovom, če se prednji pnevmatiki pri nekaj centimetrih snega zavrtita v prazno ali pa vrtenje prepreči elektronika. Potrebujejo dostopen in uporaben avto s štirikolesnim pogonom in nekoliko dvignjeno karoserijo, da lažje splezajo čez ovire, ki se v slabem vremenu pojavijo na cesti, ali gazijo sneg pred seboj.
Nujnost tudi za gozdarje, elektropodjetja in potnike
V takšni vlogi se pogosto znajdejo tudi terenski delavci elektropodjetij, telekomov in drugih operaterjev, potniki, ki dostavljajo različne izdelke ali opravljajo storitve na prej opisanih legah, ter še številni drugi. Tudi kmetje, gozdarji, gorski reševalci, torej vsi tisti, ki vozijo terence zaradi potrebe, in ne le želje po visokem sedenju in sledenju trendom.
Kateri so najcenejši, kaj ponujajo
Zanje smo tudi letos naredili pregled najcenejših novih avtov s štirikolesnim pogonom in tudi tokrat smo se zanesli na ponudbo, ki je ta hip na voljo pri slovenskih trgovcih, pri tem pa smo upoštevali cene s popusti in zapisali še serijsko opremo in nekaj tehničnih lastnosti avtomobilov.
Najcenejša je panda, z dizlom stane le 11 tisočakov
Letošnja lestvica se ni kaj prida spremenila, še vedno so v njej stara imena fiat panda, dacia duster, cel kup suzukijev, subaru, opel mokka, ssangyong korando in avtomobilski eksot preteklosti - lada niva. Spremenil pa se je vrstni red, na vrh je splezala Fiatova panda, ki je letos za 1.500 evrov cenejša kot lani, in to celo z dizelskim motorjem. Za manj kot 13 tisočakov si lahko omislite še omenjeno nivo ali dacio duster, nato pa pod 16.520 evri ni več izbire, razen bogateje opremljenih in bolje motoriziranih pand in dacij dusterjev.
Slovo poceni fiata in suzukija
Marsikateri kupec danes pogreša japonsko-italijanski dvojček suzuki SX4 in fiat sedici, ki sta štirikolesni pogon še lani ponujala za dobrih 14 tisoč evrov. Njuna naslednika pa sta ju izločila s trga in temelje tudi cenovno postavila višje.