Osem novih modelov in 400 tisoč izdelanih vozil na leto do 2018, je razkrival ambiciozni načrt prvega moža Fiat Chryslerja Sergia Marchionneja z znamko Alfa Romeo. Znamko, ki že dolga leta živi oziroma životari s pomočjo stare slave in čaka na novo priložnost.
Lani je znamka Alfa Romeo izdelala okoli 65 tisoč vozil, kar pomeni le tretjino proizvodnje Porschejev.
Nato se je junija lani, na 105. obletnico znamke, rodila giulia in napovedala svetlo prihodnost. V tipično italijanskem nastopu, z različico quadrifoglio verde z več kot 500 konji je želela sporočiti, da se ta znamka resnično vrača med najboljše. Kakšni bodo osnovni modeli, tisti ki bi lahko zajeli množice, je prepustila ugibanju, njen prihod na trg pa se je večkrat zamaknil.
Po zadnjem zapisu poslovnega portala Autonews pa si je znamka Alfa Romeo vzela predah, še preden je ponovno zadihala. Kdaj bo med kupci nova giulia, še vedno ni jasno. Velja le napoved, da bo letošnja Ženeva premierna točka osnovne giulie, torej takšne s klasičnimi dizelskimi in bencinskimi motorji ter dosegljivo ceno okoli 30 tisoč evrov. Šef Fiat Chryslerja Sergio Marchionne je napovedal, da se bo proizvodnja giulie začela v tem četrtletju. Glede prodajnega načrta je znamka cilje zamaknila na dve leti, letno prodajo 400 tisoč vozil bo lovila šele leta 2020 namesto 2018.
Spremenjena so tudi pričakovanja, Alfa Romeo bo ciljala predvsem na Evropo in Severno Ameriko, na Kitajsko pa ne v takšni meri kot doslej, ko si je znamka v letu 2018 postavila cilj prodaje 80 tisoč vozil. Do tega leta se ob tem ne bo zvrstilo osem novih alfa romeov, ampak le giulia in športni terenec izdelan na njeni osnovi.