Znane so prve številke lanske prodaje avtomobilov, ki poročajo da je prodajni prestol, kljub 0,8 odstotnemu padcu prodaje, ohranila Toyota. Japonski proizvajalec je lani prodal 10,15 milijona vozili, tesno pa ji sledi Volkswagen s 9,93 milijona avtomobili in dvoodstotnim padcem. Na tretjem mestu se je, prav tako tesno, zasidral General Motors, ki je prepričal 9,8 milijona kupcev.
Lani je bil na svetu prodanih 88 milijonov avtomobilov, letos nas čaka enoodstotna rast.
Kako svetovni trendi vplivajo na slovensko avtoindustrijo.
Počasna rast je del strategije Toyote
Toyota je v zadnjih letih predvidela nekaj počasnejšo rast prodaje ali celo padec, zato majhen minus niti ni presenečenje. Vodilni v japonski družbi so kot del strategije napovedali izboljšanje kakovosti in posledično ugleda, ki je bil prizadet v masovnih vpoklicih v začetku desetletja, ob v zadnjih treh letih Toyota ni gradila novih tovarn, ampak je vlagala v obstoječe.
Lani v polletju je premoč za hip priznala Volkswagnu
Lani v prvem polletju se je proizvajalka ob tem že skoraj poslovila od svetovnega prestola, za nekaj deset tisoč avtomobilov jo je prehitel Volkswagen.
Volkswagen leto zaključil z dvoodstotnim padcem
Septembrski škandal nemškega tekmeca pa je zavrl njegovo prodajo v jesenskih mesecih, zato je Volkswagen leto zaključil z 9,93 milijona avtomobili in dvoodstotnim padcem prodaje. Kljub aferi je ostal zelo blizu prvemu mestu, brez nje pa bi ga najbrž osvojil, so prepričani analitiki.
GM na tretjem mestu, a edini z rastjo
Tudi tretjeuvrščeni General Motors ni daleč, z 9,8 milijoni prodanih avtomobilov za prvo Toyoto zaostaja le z tri odstotke, v primerjavi s predlanskim letom pa so Američani prodajo povečali za 21 tisoč vozil, kar pomeni da je GM edini med prvo trojico, ki raste.