Volkswagen si je v letošnjem letu zastavil visoke cilje na več področjih, med drugim želi prvi mož znamke Herbert Diess izboljšati produktivnost za deset odstotkov. Diess pa je kmalu naletel na odpor šefa delavskega sveta Bernda Osterloha, ki je po zapisu Reutersa izjavil, da je načrt neuresničljiv ter, da lahko sproži odpuščanje rednih delavcev. Osterloh je še dodal, da ne bo podprl izvajanja prestrukturiranja brez Volkswagnovega zagotovila po varnih delovnih mestih.
Jasna odgovornost
Eden od učinkov napovedane reorganizacije bo tudi pospešen razvoj novih modelov, je Volkswagen zapisal v sporočilu za javnost. Družba bo zagotovila, da bo znotraj podjetja za vsak avtomobilski projekt jasno dodeljena odgovornost. Od zasnove do konca življenjskega ciklusa vsakega posameznega modela bo odgovornost za tehniko, kakovost, nadzor nad stroški, upoštevanje terminov in gospodarnost prvič v istih rokah. Doslej so bile odgovornosti razdeljene na različna področja podjetja, kjer so bile še dodatno razvejane na posamezne modelske skupine.
Štirje sklopi avtomobilov
Nova organizacija pristojnosti združuje v štiri skupine z več modeli: Mali avtomobili - modeli kot so up! in polo, vključujoč limuzinske in športnoterenske različice. Odgovornost zanjo je prevzel Klaus-Gerhard Wolpert (59), ki je bil od leta 2010 naprej produktni vodja znamke Volkswagen in koncerna. Kompaktni segment (golf, touran, tiguan,..) bo vodil Karlheinz Hell (52), ki je bil pred tem od leta 2014 naprej pri Volkswagnu koncernski vodja nabave za elektriko/elektroniko. Področje srednjeveliki in veliki avtomobili prevzema Elmar-Marius Licharz (45), ki je od leta 2010 naprej pri družbi Volkswagen AG za znamko Volkswagen vodil produktni kontroling. Področje električnih vozil pa Christian Senger (41), ki je k Volkswagnu prišel iz podjetja Continental AG, kjer je bil odgovoren za področje avtomobilskih sistemov in tehnologije.