Avto

Športna konjenica in odlično leto za Ford v Sloveniji

Ford širi ponudbo športnih modelov in različic v Evropi, ki bodo kapljali tudi na naš trg. Slovenski Ford je leto zaključil s 40,7 odstotno rastjo prodaje novih osebnih vozil.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.01.2016 13:07
Čas branja: 2 min
Športna konjenica in odlično leto za Ford v Sloveniji
Fordova športna konjenica (z leve): fiesta ST, focus RS, GT, mustang in focus ST.

Okrevanje evropskega trga je dalo Fordu nov zagon, zato se je resneje podal tudi v bolj nišni razred športnih avtomobilov oziroma bolj popopranih različic klasičnih modelov. Letos želi njihovo prodajo v Evropi povečati za 40 odstotkov na 41 tisoč vozil, zadnji v vrsti pa je najhitrejši focus vseh časov - brutalni RS.

Ford je zaključil dobro leto, prodajo v EU je lani povečal za 20 odstotkov na 1,3 milijona vozil, na vseh evropskih trgih pa je poskočila za 9,5 odstotka na 1,5 milijona. Lani se je znamka resneje podala tudi v nišo športnih avtomobilov, zanje so našli 29 tisoč kupcev, 62 odstotkov več kot leta 2013. Dodaten razcvet pa s prihodom focusa RS, focusa ST z dizelskim motorjem, ki je dobil dvosklopčni menjalnik, mustanga in superšportnega GT pričakuje tudi letos. Omenjeni modeli naj bi prodajo povečali za 40 odstotkov na 41 tisoč vozil.

Ford-Focus-RS-2016-1600x1200-wallpaper-04.1423605539.jpg.s.960px.jpg

Med športnimi novostmi znamka pozdravlja še vročega focusa RS, ki je pravkar zapeljal s proizvodne linije v nemškem Saarlouisu. Od septembra lani je za brutalnega kompaktnega športnika s štirikolesnim pogonom, 2,3 litrskim turbo motorjem s 350 »konji« in pospeškom do stotice v 4,7 sekunde, zbral že 3.100 tisoč naročil, od tega 11 v Sloveniji.

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-50.1430769567.jpg.e.960px.jpg

Drugi adut te znamke je Evropi prilagojeni ameriški športnik mustang, ki v najšibkejši različici z 2,3 litrskim turbo štirivaljnikom pri nas stane celo nekaj manj kot najmočnejši focus, petlitrski V8 pa dražijo predvsem visoki slovenski davki.

Ford-GT-2017-2.1421144998.jpg.c.960px.jpg

Zgoraj opisanima se bo konec leta v Evropi pridružil tudi eksotični ford GT, a večjih količin superšportnik ne bo prinesel. Te bodo še naprej delale športne različice fieste in focusa ST, zadnji je od lani opremljen tudi z dizelskim motorjem 2.0 TDCi s 133 kilovati, pred kratkim pa je dobil dvosklopčni samodejni menjalnik.

Prav dizelski motor v focusu je lani največ pripomogel k rasti prodaje focusa ST, ta je v primerjavi z letom 2013 poskočila za 160 odstotkov. Lani se je za dizelskega focusa ST odločilo 47 odstotkov kupcev, za bencinskega ST pa 53 odstotkov kupcev.

208-clio-fiesta-mm.1385290993.JPG.e.960px.jpg

Najmanjši športnik v Fordovi ponudbi pa je, le bencinska, fiesta ST z 1,6 litrskim turbo motorjem in 134 kilovati (182 konjskimi močmi), ki jo do stotice požene v 6,9 sekunde.

Kako se je fiesta ST izkazala v našem primerjalnem mestu s peugeotom 208 GTI in cliom RS.

Kako gre Fordu v Sloveniji, kaj je novega

Znamka je Ford je lani pošteno poskočila v prodaji, 40,75 odstotna rast je namreč prinesla 3.561 avtomobilov. Številke sicer zajemajo prve registracije, del fordov pa je končne kupce našlo tudi v drugih državah EU. V Summit Motorsu, distributerju te znamke pri nas, pa si vseeno lahko manejo roke. Ob tem so imeli v družbi precej zanimivo leto tudi zaradi prihoda številnih novosti - na trg so pripeljali 8 novih modelov: osveženi focus, focus ST, novi mondeo, osvežena C-max in grand C-max, nova S-max in galaxy ter mali športni terenec ecosport. Začeli so z zbiranjem naročil za mustanga, focusa RS ter dve novi različici mondea, hibridno ter model s štirikolesnim pogonom. Pri znamkah Jaguar in Land Rover so na trg pospremili nove modele XE, XF, discovery sport in osveženi evoque. Letos spomladi bodo na trg zapeljali terenski poltovornjak ranger, luksuzni SUV edge, kasneje pa še osvežena kuga in novi ka+, ki bo drugačen od predhodnika. Pri Jaguarja bo aprila nov športni terenec F-pace, modela XE in XF pa bosta dobila štirikolesni pogon.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
(Z razkritja novega focusa): Fordov enotni odgovor na tekmece in športne terence
Avto
AvtoMiloš Milač (Z razkritja novega focusa): Fordov enotni odgovor na tekmece in športne terence 4

Usedli smo se v novi ford focus, četrto generacijo izjemno uspešnega kompaktnega avtomobila. Novinec je nov od koles do strehe, prinaša dobre in uporabne rešitve ter napoveduje zelo dober paket. Pri nas bo jeseni, (nemške) cene zanj pa bodo celo 200 evrov nižje kot prej.

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
Avto
Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence
Avto
AvtoMiloš Milač Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence 4

Novi ford focus na slovenski trg prinaša pošten prepih v kompaktnem razredu. Celostno zelo dober avto pa ima precej višje cene kot prej. Analizirali smo nov položaj focusa, razloge za podražitev in preverili kaj ponuja za najmanj 16.990 evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Ford, v katerega se ne bo težko zaljubiti
Avto
AvtoJanez Kovačič Ford, v katerega se ne bo težko zaljubiti 6

Novi ford focus je večji, prostornejši, varnostno in tehnično prepričljiv in vozniško še bolj izjemen, je dokazal na prvih vožnjah v Nici

IZVOZNIKI
Novice
Ford pri novem focusu ni sklepal kompromisov
Izvozniki.si
NoviceSpletni oglasi Ford pri novem focusu ni sklepal kompromisov

Novi focus po 20 letih in 16 milijonih prodanih avtomobilov prejšnje generacije spet spreminja pravila igre in je ena glavnih avtomobilskih novosti leta, ki jo že srečamo tudi na slovenskih cestah.

FINANCE
Avto
Ford, ki pravila igre piše na novo
Avto
AvtoMatej Kačič Ford, ki pravila igre piše na novo 3

Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)