Avto

Poslastici za menedžerje, ki sovražijo uniforme

Mercedes CLS in BMW 6 grancoupe sta avtomobila, ki se v razredu poslovnih limuzin postavljata s svojo obliko in poskrbita za opaznost

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.01.2016 00:10
Čas branja: 4 min
Poslastici za menedžerje, ki sovražijo uniforme
Mercedes CLS je kupcem prvi ponudil športnost in mladostnost kupeja, krati pa jih ni prikrajšal pri prostoru za štiri in lahkem dostopu na zadnjo klop.

Mercedes CLS je pred dobrim desetletjem na precej tradicionalnem trgu prestižnih limuzin povzročil orkan, ustvaril je povsem nov razred štirivratnih kupejev.

Mercedes-CLS-220d-087.1452803426.JPG.e.960px.jpg

Recept se je prijel, kar 64 odstotkov kupcev se je za CLS odločilo zaradi videza, k znamki pa je pripeljal nove kupce. To so mladi in aktivni ljudje, uspešni poslovneži, športniki, seveda tudi starejši, ki so za bolj "casual" stil, njegova elegantna oblika je bila priljubljena tudi pri nežnejšemu spolu, kar je pomembna sestavina recepta za uspeh.

Mercedes-CLS-220d-195.1452801607.JPG.s.960px.jpg

Izstopajoča skulptura po imenu CLS je namreč poskrbela, da so se za njo obračale številne glave, odlično pa se je znašel tako pri počasnem poziranju v mestu kot pri križarjenju na avtocestah.

Mercedes-CLS-220d-270.1452802024.JPG.s.960px.jpg

Mercedesu CLS je uspelo, ker je kupcem ponudil športnost in mladostnost kupeja, hkrati pa kupcev ni prikrajšal pri prostoru za štiri in lahkem dostopu na zadnjo klop. Vlogo uporabnega nastopača je pred šestimi leti prevzela druga generacija CLS, takrat pa se je zganila tudi konkurenca.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-088.1452802072.JPG.s.960px.jpg

Ob audiju A7 so tudi pri BMW s serijo 6 gran coupe poskrbeli, da je lahko tudi kopija še kako prepričljiva. S šestico gran coupe namreč težko v miru odidete od doma in se nekaj uživaških ali pa hitro odpeljanih kilometrov pozneje neopaženi ustavite pred opero, trendovskim lokalom, vrhunsko restavracijo ali v marini.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-140.1452802183.JPG.s.960px.jpg

CLS že s pomlajeno drugo generacijo

Mercedes CLS danes ni več tako močno opazen v svojem razredu, še vedno pa s svojim videzom uspešno beži od klasične limuzine razreda E. Na polovici življenjske dobe in pri 120 tisoč prodanih primerkih so ga v Stuttgartu rahlo pomladili.

Mercedes-CLS-220d-372.1452802618.JPG.n.960px.jpg

Spredaj nase opozori z diamanti na maski, visokosvetlečimi dnevnimi lučmi in širšimi zračnimi režami, zadaj s temnejšimi lučmi, stranskimi režami na odbijaču in dvema zaključkoma izpušnih cevi, eleganco dopolnijo kromirane obrobe in stranska linija pod kljukami, športnost pa izbočeni blatniki.

Mercedes-CLS-220d-469.1452802357.JPG.s.960px.jpg

Sodobne trende CLS lovi tudi z novimi tehnologijami, od vrhunskih elektronskih asistentov (distronic plus vas vozi skoraj sam), izboljšane multimedije do boljših luči v LED-tehnologiji (24 diod, vsako posebej krmili elektronika z GPS), kak šibkejši motor pa vešče zakrije stilski paket opreme AMG line.

Mercedes-CLS-220d-153.1452803059.JPG.s.960px.jpg

Kaj v prestižnem kupeju ponuja 2,1-litrski dizel

Med novostmi zdajšnjega modela 220d s ceno 55 tisočakov sta namreč tudi vstopni 2,1-litrski štirivaljni turbodizel s 125 kilovati (170 konji) in 400 newtonmetri navora ter devetstopenjska avtomatika.

Mercedes-CLS-220d-579.1452803731.JPG.s.960px.jpg

Skoraj pet metrov dolgi in okoli 1.800 kilogramov težki CLS v tej kombinaciji ni ravno športnik - stotico doseže v spodobnih 8,3 sekunde in pospešuje do 226 kilometrov na uro, vendar se zahvaljujoč izdatnemu navoru že pri 1.400 vrtljajih pokaže kot zelo živahen in varčen, saj uradna poraba znaša 4,6 litra.

Mercedes-CLS-220d-061-notranjost.1452708022.jpg.n.960px.jpg

V povprečju smo porabili sedem litrov goriva, na daljših poteh shaja tudi s šestimi, pri avtocestni omejitvi v deveti prestavi namreč križarite pri vsega 1.700 vrtljajih. Menjalnik v samodejnem režimu sicer prestavlja mehko in nezaznavno, pravo mero odzivnosti pokaže pri prehitevanju, kot natančen in hiter pa se izkaže v športnem načinu vožnje oziroma s pomočjo obvolanskih ročic.

Mercedes-CLS-220d-106.1452803973.JPG.s.960px.jpg

Skupni vtis za odliko pri CLS podkrepijo še ravno prav čvrsto podvozje, natančno krmiljenje, zgledna zvočna izolacija, gosposka kabina z veliko prostora - tudi zadaj ne bo slišati pripomb -, soliden nabor dodatne opreme (ki je ceno dvignila na 70 tisočakov) in velik, 500-litrski prtljažnik.

Mercedes-CLS-220d-525.1452801448.JPG.s.960px.jpg

BMW je limuzino izdelal iz kupeja

Velika bavarska šestica ima v zadku malo manj prostora (460 litrov), a BMW 6 gran coupe na vsakem koraku dokazuje, da je petmetrski presežek na štirih kolesih.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-172.1452804421.JPG.s.960px.jpg

Bavarci so v nasprotju s konkurenco svojo varianto štirivratnega kupeja naredili iz kupejevske različice, kar v notranjosti prinaša prijetno utesnjenost, a tudi prestiž, kakovost in udobje za štiri potnike.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-431.1452804341.JPG.s.960px.jpg

S prenovo je 6 gran coupe dobil rahlo spremenjene ledvičke na nosu, večje odprtine za zajem zraka, serijske dnevne luči s svetlečimi diodami (LED), za doplačilo polne svetleče žaromete, pod pločevino pa zadnje hišne tehnične priboljške, kamor sodi tudi projicirni zaslon.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-057.1452804603.JPG.s.960px.jpg

Pravi luksuz prinese šestvaljnik

Ne glede na svoje mere pa BMW 6 gran coupe na cesti upraviči sloves, ki si ga je ta nemška premijska znamka zgradila v svoji zgodovini. Še posebej pri oznaki 640d, ki združuje trilitrski turbodizelski šestvaljnik, doplačljiv štirikolesni pogon xDrive in osemstopenjski športni samodejni menjalnik.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-552.1452804895.JPG.s.960px.jpg

Motor prek dveh turbopolnilnikov razvije moč 230 kilovatov (313 konjev) in navor kar 630 newtonmetrov že pri 1.500 vrtljajih v minuti, do stotice poskoči v 5,3 sekunde ter doseže največjo hitrost 250 kilometrov na uro. Štirikolesni pogon pri tem poskrbi, da se avto z asfalta odlepi kot kaka divja mačka, v ovinkih dolgo drži zastavljeno smer ter na spolzkih podlagah zagotavlja dodatno zanesljivost.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-080.1452805528.JPG.s.960px.jpg

Dinamika kljub orjaškim meram

Kot smo pri BMW že vajeni, lahko tudi pri različici 640d grancoupe izbiramo med petimi načini vožnje, ki z občutnim posegom v delovanje motorja, menjalnika, stopalke za plin in tudi vzmetenja precej spremenijo značaj vozila.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-355-Notranjost.1452708014.jpg.n.960px.jpg

V dinamičnem načinu sport+ se zlahka kosa tudi s čistokrvnimi športniki, v komfortnem načinu in ob umirjeni vožnji pa kupec ob pogledih občudovanja laže pozabi na deset litrov povprečne porabe in ceno okoli sto tisoč evrov. Z usnjem obložena armaturna plošča, športni paket M, udobni sedeži, prilagodljivi LED-žarometi in še kaj pa ceno dvignejo še za nekaj tisočakov.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-535.1452805307.JPG.s.960px.jpg

Nista edina, trg ponuja še več

Pri Mercedesu si posnemanje konkurence tako lahko štejejo v čast. Pri tem je treba omeniti tudi audija A7, ki med hišnimi modeli šteje za pravega posebneža in ga kot takšnega radi pohvalijo tudi najbolj priznani avtomobilski oblikovalci.

Tisti z najglobljimi žepi pa se bodo najbrž ustavili pri Porscheju in odpeljali štirivratno kupejevsko panamero.

BMW-640d-GranCoupe-xDrive-484.1452805431.JPG.s.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Lepota in moč z roko v roki
Avto
AvtoMatej Kačič Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

FINANCE
Avto
Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi
Avto
AvtoUroš Božin Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 7

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani
Avto
AvtoJanez Kovačič Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa tudi stane približno toliko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Avto
AvtoUroš Božin Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

FINANCE
Avto
Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.

FINANCE
Avto
Številni obrazi naprednega mercedesa C
Avto
AvtoJanez Kovačič Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši izvedbi pa bo od septembra naprodaj za 31.500 evrov. Vozili smo ga v Luksemburgu.