Renault store je nov koncept avtosalona te znamke, ki ga v Ljubljani prva uvaja avtohiša Malgaj na Tržaški, prvi slovenski pa je zrasel v Celju. V Renaultu trdijo, da nov koncept postopoma sprejemajo trgovci po vsem svetu. Z njim se Renault še bolj osredotoča na kupca, ki je najpomembnejši kapital znamke.
Raziskave francoskega proizvajalca avtomobilov Renault kažejo, da si kupci danes želijo vedno bolj personalizirane avtomobile, ki zahvaljujoč drobnim podrobnostim njihov avto delajo drugačen od drugih. Ne razvijajo pa se le avtomobili, ampak tudi prodajen proces in okolje. V Evropi že 94 odstotkov vseh kupcev pred obiskom salona informacije poišče na Internetu. Njihova virtualna izkušnja se mora potem gladko nadaljevati v resničnem svetu, menijo v Renaultu. Temu trendu novi prodajni saloni sledijo z vse večjo digitalizacijo.
Denimo, veliki na dotik občutljivi zasloni konfiguratorja omogočajo prodajalcu in kupcu hitro sestavljanje individualiziranega vozila po željah kupca. Različne barve in materiale, videne na zaslonu, lahko kupec nato v živo pogleda in otipa tudi na vzorcih v salonu. Zato novi salon Renault store prinaša kupcem in prodajalcem drugačne izkušnje. Kakšno je Renaultovo videnje: »Prostori postajajo še bolj udobni in prijazni. Vse, vključno z novim pohištvom, izraža strast, navdušenje in bližino kupcu. Novi koncept prodajnih salonov bo zagotovo pozitivno vplival na počutje kupcev, hkrati pa jim olajšal njihove nakupne odločitve.«
Ob novem oblikovalskem jeziku Renaultov, ki ga je uvedel novi clio, gre za eno najbolj opaznih sprememb v zgodovini Renaultove prodajne mreže.