Avto

Na Tržaški prvi ljubljanski Renault store

V Evropi že 94 odstotkov vseh kupcev pred obiskom salona informacije poišče na Internetu. Njihova virtualna izkušnja se mora potem gladko nadaljevati v resničnem svetu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.12.2015 08:31
Dopolnjeno: 24.12.2015 11:28
Čas branja: 1 min
Na Tržaški prvi ljubljanski Renault store
"Novi koncept prodajnih salonov bo zagotovo pozitivno vplival na počutje kupcev, hkrati pa jim olajšal njihove nakupne odločitve," so prepričani v Renaultu

Renault store je nov koncept avtosalona te znamke, ki ga v Ljubljani prva uvaja avtohiša Malgaj na Tržaški, prvi slovenski pa je zrasel v Celju. V Renaultu trdijo, da nov koncept postopoma sprejemajo trgovci po vsem svetu. Z njim se Renault še bolj osredotoča na kupca, ki je najpomembnejši kapital znamke.

Raziskave francoskega proizvajalca avtomobilov Renault kažejo, da si kupci danes želijo vedno bolj personalizirane avtomobile, ki zahvaljujoč drobnim podrobnostim njihov avto delajo drugačen od drugih. Ne razvijajo pa se le avtomobili, ampak tudi prodajen proces in okolje. V Evropi že 94 odstotkov vseh kupcev pred obiskom salona informacije poišče na Internetu. Njihova virtualna izkušnja se mora potem gladko nadaljevati v resničnem svetu, menijo v Renaultu. Temu trendu novi prodajni saloni sledijo z vse večjo digitalizacijo.

IMG-3581.1450942197.jpg.s.960px.jpg

Denimo, veliki na dotik občutljivi zasloni konfiguratorja omogočajo prodajalcu in kupcu hitro sestavljanje individualiziranega vozila po željah kupca. Različne barve in materiale, videne na zaslonu, lahko kupec nato v živo pogleda in otipa tudi na vzorcih v salonu. Zato novi salon Renault store prinaša kupcem in prodajalcem drugačne izkušnje. Kakšno je Renaultovo videnje: »Prostori postajajo še bolj udobni in prijazni. Vse, vključno z novim pohištvom, izraža strast, navdušenje in bližino kupcu. Novi koncept prodajnih salonov bo zagotovo pozitivno vplival na počutje kupcev, hkrati pa jim olajšal njihove nakupne odločitve.«

Ob novem oblikovalskem jeziku Renaultov, ki ga je uvedel novi clio, gre za eno najbolj opaznih sprememb v zgodovini Renaultove prodajne mreže.

IMG-3596.1450942251.jpg.n.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Renault tretjič zapored z rekordno prodajo
Avto
AvtoUroš Božin Renault tretjič zapored z rekordno prodajo

Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Avto
AvtoMatej Kačič Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”? 66

Vozila na pooblaščeni servis vozi zgolj 50 odstotkov kupcev, pri Renaultu pa si želijo delež dvigniti z zaupanjem, transparentno ponudbo, modernim pristopom, prilagojenimi rešitvami za vzdrževanje vozila in znamko Motrio.

FINANCE
Avto
Pri Renaultu niso imeli rekordnega leta