S prenovo focusa so pri Fordu slovenskim ljubiteljem hitrih avtomobilov namenili športno različico ST - tudi kot 180-konjski dizel -, za najbolj drzne Slovence pa so zdaj odprli knjigo naročil za brutalno različico RS. Novi Ford focus RS ima namreč pod pokrovom 2,3-litrski EcoBoost turbobencinski štirivaljnik, kakršnega najdemo v mustangu, le da so mu inženirji vbrizgali še dodatno porcijo steroidov. Ti zagotavljajo pospešek do 100 km/h v 4,7 sekundah.
Nov turbopolnilnik, ki se hitreje vrti že pod nižjim polnilnim tlakom, večji kompresor, hladilnik in dovodi zraka pri različici RS namreč poskrbijo za moč kar 257 kilovatov (350 KM), zajetni izpušni cevi pa bosta poskrbeli za globok in rezek zvok motorja vse do 6.800 vrtljajev. Najbolj razgrajaški focus tako zmore 100 konjev več od turbobencinske različice ST.
Ford focus RS je štirikolesno gnan, za še večjo suverenost pa uporablja vektorsko razporeditev navora. Pogon bo tako lahko do 70 odstotkov moči prenesel na zadnja kolesa in do 100 odstotkov na vsako zadnje kolo posebej. S pomočjo ESP in vektorskega zavornega sistema se bo moč v ovinku še bolj razporedila na zunanje kolo ter s tem še zmanjšala podkrmiljenje.
Inženirji so surovi moči prilagodili tudi vzmetenje in nastavljive blažilnike, tukaj so še Brembo zavorni sistem, športni sedeži Recaro, 19-palčna platišča in zgolj ročni 6-stopenjski menjalnik. Z novim RS so se hlače dokončno zatresle tudi golfu R, Subaruju WRX STI in Audiju S3.