Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Slovenci ostajamo nori na Volkswagen tudi po aferi

Čas branja: 3 min
16.12.2015  23:00
Afera Dieselgate skozi oči vodilnih mož skupine Volkswagen v Sloveniji, stvarnih napakah in vplivu afere na prodajo
Slovenci ostajamo nori na Volkswagen tudi po aferi
Čim hitreje moramo izpeljati rešitve in si pridobiti zaupanje kupcev, posodobitve programske opreme na motorjih 2.0 TDI bomo začeli izvajati marca prihodnje leto, junija so na vrsti motorji 1.2, oktobra pa še 1.6 TDI - tu bodo servisi vgradili transformator zračnega toka, je pojasnil generalni direktor Porscheja Slovenija Danilo Ferjančič.

Obveščaj me o novih člankih:  

Novi modeli volkswagnov so kljub aferi v jesenskih mesecih pritegnili 30 odstotkov več kupcev kot v istem obdobju lani, prve vpoklice zaradi sporne programske opreme pa distributer Porsche Slovenija napoveduje marca prihodnje leto.

Do sredine septembra je kazalo, da bo leto 2015 uspešno, nato se je ustavil čas. Režiser je zamenjal 105. del serije in vključil resničnostni šov, ki je obsegal vse možne zasuke, od tragičnih novic, kot struna napeto dramaturgijo, zdaj pa čakamo na srečni konec ... Tako barvit je bil uvod v tiskovno konferenco Danila Ferjančiča in Heinza Slesaka, generalnih direktorjev distributerja znamk skupine Volkswagen v Sloveniji Porsche Slovenija. Moža sta še poudarila, da so bili v podjetju šokirani nad razpletom, še posebno zato, ker delata v podjetju, ki regulira najmanjše podrobnosti, denimo kako draga je lahko večerja s poslovnim partnerjem.

Motorji 2.0 TDI na servis marca, 1.6 TDI oktobra

Pred vodstvom podjetja (Porsche Slovenija je namreč v lasti Porsche Holdinga, ta pa v lasti Volkswagna) sta zdaj dve nalogi. »Čim hitreje moramo izpeljati rešitve in si pridobiti zaupanje kupcev, posodobitve programske opreme na motorjih 2.0 TDI bomo začeli izvajati marca prihodnje leto, junija so na vrsti motorji 1.2, oktobra pa še 1.6 TDI - tu bodo servisi vgradili transformator zračnega toka,« je pojasnil Ferjančič in dodal, da se bo Volkswagen, z njim pa tudi Porsche Slovenija, v prihodnje še enkrat posul s pepelom - nehal bo uporabljati slogan Das Auto.

Kako je s prijavo stvarnih napak

Spomnimo, po prvem poglavju afere sredi septembra, priznanju znamke, da je priredila programsko opremo in s tem zmanjšala uradne izpuste dušikovih oksidov, je oktobra proizvajalec izdal še seznam vozil, ki zavajajo s podatki izpustov ogljikovega dioksida, tega pa je pred kratkim popravil in precej omilil prvotne napovedi. Veliko prahu in dejanj pa je sprožil še poziv Zveze potrošnikov Slovenije, ki je lastnike volkswagnov pozvala k prijavi stvarnih napak, rok za prijavo pa je potekel včeraj. »Ne moremo javno govoriti o številu prijav in njihovem reševanju,« so pojasnili v Porscheju Slovenija. Dodali so, da sicer še nimajo dokončnih in zavezujočih podatkov, vendar zadnje informacije kažejo, da bo šlo za izredno preprost in hiter poseg. Cilj je, da se vrednosti porabe in lastnosti vozila ne bi spremenile. Z izvedbo ustreznih tehničnih rešitev lastniki ne bodo imeli nobenih stroškov in jim tudi ne bo nastala nobena škoda. Tako smo prepričani, da dodatni zahtevki ne bodo potrebni in tudi ne bi bili upravičeni.

Pozitivni učinki afere skozi Ferjančičeve oči

V nesreči je družba prišla tudi do nekaterih pozitivnih spoznanj. »Afera je dokazala, da mora imeti vsaka znamka v ozadju ljudi z imeni in obrazi, na katere se lastniki vozil lahko obrnejo, ko gre kaj narobe. To pa je mogoče doseči le v pooblaščeni mreži prodajalcev in serviserjev, nikakor pa ne v morebitni ureditvi prodaje prek spletnih portalov ali trgovcev z več znamkami, a brez zaveze za določeno, kot naj bi se po mnenju nekaterih v prihodnje razvijal posel.

passat-variant-058-jm.1444930976.jpg.n.960px.jpg

Passat potrojil prodajo

Drugo spoznanje je, da jih kupci nikakor niso zapustili. Prav nasprotno, od izbruha afere jih je še več. »V jesenskih mesecih so se naročila za nove volkswagne v primerjavi z istim obdobjem lani povečala za skoraj 30 odstotkov, rast naročil so gnali predvsem novi modeli, passat je denimo letos potrojil prodajo, z lanskih 543 bo številka poskočila na več kot 1.600 vozil v letu 2016, letos si je izbojeval največji tržni delež vseh časov, prek 40-odstoten,« pa je poudaril direktor znamke Volkswagen Marko Škriba. Statistika prvih registracij sicer daje drugačno sliko, Volkswagen je septembra upadel za šest odstotkov, oktobra zrasel za odstotek, novembra pa za 14. Razliko v številkah pa pojasnjuje zmanjšan izvoz avtov te znamke.

Dragi Q7 presegel načrte

Zadovoljni so tudi direktorji drugih znamk skupine Volkswagen pri distributerju Porsche Slovenija. Prodaja audijev bo letos poskočila za 20 odstotkov, na 1.600 vozil, kar je najboljši rezultat po rekordnem letu 2008. Direktor znamke Franci Bolta je kot poseben dosežek ob tem poudaril odlično prodajo luksuznega terenca Q7, v le nekaj mesecih je družba prodala 60 vozil s povprečno ceno prek 70 tisoč evrov, 20 odstotkov več od napovedi. Enega je kupil tudi lastnik trgovin Jager Franc Jager (več o njem v prihodnjih dneh).

Rast škode, seati ostajajo v Sloveniji

»Letos bomo prodali 5.700 škod, kar je 14 odstotkov več kot lani, najdražji model superb pa bo našel kar trikrat toliko kupcev kot njegov predhodnik, s prodajo tega modela sledimo proizvodnji, in ne nasprotno,« je zadovoljno pojasnil direktor znamke Škoda Petr Podlipny. Podlipny je letos začasno prevzel tudi skrb za znamko Seat, v preteklosti nam znano kot izvozni izdelek te družbe, in dosegel zelo dobre rezultate. »Prodajo fizičnim osebam smo povečali za 73 odstotkov, celotna prodaja seatov pa bo letos poskočila za 43 odstotkov (v prvih 11 mesecih letos je bilo registriranih 1.753 vozil, op. a.), a prikazali bomo le 18-odstotno rast registracij,« je povedal Podlipny. Razlika gre tudi tokrat na račun izvoza, ki je upadel. Najbolj razveseljiva pri tej znamki, predvsem za serviserje, je zato rast prodaje fizičnim osebam, ki izključuje izvoz. V letu 2016 Podlipny načrtuje prodajo prek dva tisoč seatov, znamka pa bo predstavila novega športnega terenca.

Kupci imajo radi porscheje, statistika ne

Dobri rezultati so tudi pri znamki Porsche, letos bo družba prodala 150 avtomobilov, velik del pa jih bo zaradi ugodnejših davkov registriranih v tujini. Kot zanimivost, v prvih 11 mesecih je bilo v Sloveniji registriranih le 45 porschejev, sami si lahko izračunate, koliko jih je po tablice zapeljalo v tujino. Novost pri organizaciji prodaje te znamke pa je, da bo za porscheje od 1. januarja 2016 v celoti skrbelo drobnoprodajno podjetje Porsche Interauto, in ne več distributer Porsche Slovenija.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Oktober negativen za prodajo Skupine Volkswagen 1

Oktobra je Skupina Volkswagen prodala 3,5 odstotka manj vozil vseh znamk, kot isti mesec lani.

AVTO
Novice
Novice Kaj novo skrbništvo Porscheja v Sloveniji pomeni za kupce 3

Skrb za ekskluzivno znamko Porsche je z novim letom prevzelo podjetje Porsche Inter Auto

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Slovenci po aferi še bolj zvesti VW, bodo avtomobili po posegu izgubili moč? 23

Direktor slovenskega Volkswagna Danilo Ferjančič podrobno o reševanju posledic afere in vpoklicu, ki se začne prihodnji torek

AVTO
Novice
Novice V Sloveniji je 34.291 spornih Volkswagnovih vozil, preverite ali je med njimi tudi vaš 14

Distributer Volkswagna Porsche Slovenija je na svojih spletnih vzpostavil orodje, kjer lahko preverite ali ima vaš volkswagen, seat, audi...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen: padec na Kitajskem, v Rusiji in v Južni Ameriki, rast v Sloveniji 57

Julija je Skupina Volkswagen v svetu prodala 3,7 odstotke manj avtomobilov kot julija lani, avgusta že 5,4 odstotni zaostanek

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?