Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Triumph T120 bonneville - motocisklistična ikona s koreninami v letu 1959.
Jesenski motociklistični salon v Milanu je predstavil kar nekaj novosti, med njimi pa izstopa Triumph s klasičnim trojčkom thruxton, bonneville in street twin.
Zakaj ne eden, ampak kar trije, sporoča poslovni načrt te angleške motociklistične znamke. Modeli thruxton, bonneville in street twin naj bi si prihodnje leto, in tudi leta kasneje, odrezali kar tretjino celotne prodaje znamke, ki sicer ponuja tudi športnike, športne turiste, potovalnike in enduro motocikle. Klasika je v moto poslu namreč ponovno »in«. Motoristi se namreč starajo, izbirajo bolj uporabne in manj ekstremne motocikle. Ker jih ob tem redkeje menjajo, je klasik idealna rešitev, saj se stara precej počasneje kot superšportnik. Kaj pa triumphov trojček skriva pod klasično zunanjostjo, kaj je v njih sodobnega in kakšne so razlike med njimi?
Huliganski thruxton
Klasični »caffe racer« imensko obuja sloviti dirko thruxton 500 na otoku Man, kjer je zmagoval na 500 milj dolgi in devet ur trajajoči preizkušnji v letih 1955, 1956 in 1957. Novi thruxton je zasnovan na novem okvirju in vzmetenju, oblikovno je posnetek caffe racerjev iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja, kar potrjujejo tudi skoraj ravna linija posode za gorivo, sedeža in zadnjega pokrova ter nizko krmilo. Za pogon novinca je Triumph uporabil nov 1,2 litrski dvovaljnik, ki ga bolj kot od moči razganja od navora, tega je za 112 newtonmetrov. Pod klasično obleko pa so številne sodobne rešitve, denimo zavorni ABS, sistem proti zdrsu koles in program treh voznih programov road, rain in sport, LED prednji žarometi, USB ključek,...
Klasični bonneville
Thruxtonova agresivnost najbrž ne bo za vsakega, bolj umirjeni se bodo zato zagledali v T120 bonneville, ikono s koreninami v letu 1959. Tudi bonneville ima nova okvir in vzmetenje, 1,2 litrski vrstni dvovaljnik s 105 newtonmetri pri 3.100 vrtljajih. Že serijsko je bogato opremljen z dodatki, na njem se sveti obilica kroma, serijski so tudi varnostni dodatki.
Osnovni street twin
Klasik v pravem pomenu besede pa je street twin, ki dejansko prinaša bonnevilla v najbolj prvinski obliki. Inženirji so ga slekli skoraj do golega, pustili so mu okvir, vzmetenje, merilnike, v okvir so vgradili manjši 900 kubični stroj s 40 kilovati (54 konjskimi močmi) in kupcu pustili številne možnosti za nadgradnjo. Skromnost pa nadgradili z ugodno ceno, sedem tisoč funtov v Angliji.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.