Avto

Klasika, vredna greha za vsakega tretjega

Zakaj ne eden, ampak kar trije, sporoča poslovni načrt te angleške motociklistične znamke.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.12.2015 07:03
Dopolnjeno: 15.12.2015 07:59
Čas branja: 1 min
Klasika, vredna greha za vsakega tretjega
Triumph T120 bonneville - motocisklistična ikona s koreninami v letu 1959.

Jesenski motociklistični salon v Milanu je predstavil kar nekaj novosti, med njimi pa izstopa Triumph s klasičnim trojčkom thruxton, bonneville in street twin.

Zakaj ne eden, ampak kar trije, sporoča poslovni načrt te angleške motociklistične znamke. Modeli thruxton, bonneville in street twin naj bi si prihodnje leto, in tudi leta kasneje, odrezali kar tretjino celotne prodaje znamke, ki sicer ponuja tudi športnike, športne turiste, potovalnike in enduro motocikle. Klasika je v moto poslu namreč ponovno »in«. Motoristi se namreč starajo, izbirajo bolj uporabne in manj ekstremne motocikle. Ker jih ob tem redkeje menjajo, je klasik idealna rešitev, saj se stara precej počasneje kot superšportnik. Kaj pa triumphov trojček skriva pod klasično zunanjostjo, kaj je v njih sodobnega in kakšne so razlike med njimi?

Huliganski thruxton

Triumph-thruxton-3.1450158874.jpg.s.960px.jpg

Klasični »caffe racer« imensko obuja sloviti dirko thruxton 500 na otoku Man, kjer je zmagoval na 500 milj dolgi in devet ur trajajoči preizkušnji v letih 1955, 1956 in 1957. Novi thruxton je zasnovan na novem okvirju in vzmetenju, oblikovno je posnetek caffe racerjev iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja, kar potrjujejo tudi skoraj ravna linija posode za gorivo, sedeža in zadnjega pokrova ter nizko krmilo. Za pogon novinca je Triumph uporabil nov 1,2 litrski dvovaljnik, ki ga bolj kot od moči razganja od navora, tega je za 112 newtonmetrov. Pod klasično obleko pa so številne sodobne rešitve, denimo zavorni ABS, sistem proti zdrsu koles in program treh voznih programov road, rain in sport, LED prednji žarometi, USB ključek,...

Klasični bonneville

image.1450158981.jpg.w.960px.jpg

Thruxtonova agresivnost najbrž ne bo za vsakega, bolj umirjeni se bodo zato zagledali v T120 bonneville, ikono s koreninami v letu 1959. Tudi bonneville ima nova okvir in vzmetenje, 1,2 litrski vrstni dvovaljnik s 105 newtonmetri pri 3.100 vrtljajih. Že serijsko je bogato opremljen z dodatki, na njem se sveti obilica kroma, serijski so tudi varnostni dodatki.

Osnovni street twin

AF197-triumph-street-twin.1450159042.jpg.s.960px.jpg

Klasik v pravem pomenu besede pa je street twin, ki dejansko prinaša bonnevilla v najbolj prvinski obliki. Inženirji so ga slekli skoraj do golega, pustili so mu okvir, vzmetenje, merilnike, v okvir so vgradili manjši 900 kubični stroj s 40 kilovati (54 konjskimi močmi) in kupcu pustili številne možnosti za nadgradnjo. Skromnost pa nadgradili z ugodno ceno, sedem tisoč funtov v Angliji.

Triumph-thruxton-2.1450159351.jpg.s.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici
Avto
AvtoUroš Božin Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici 9

Bi imeli 650-konjskega camara ali ogromen poltovornjak za 50 tisoč evrov? V ZDA nič nenavadnega.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Avto
Praznik bencina, elektrike in (tudi) dizla
Avto
AvtoMiloš Milač Praznik bencina, elektrike in (tudi) dizla 1

Avtomobilska Ženeva nam je ponovno odkrila tančico bližnje avtomobilske prihodnosti, ta je zanimiva, resda predvidljiva, a vseeno viharna