Mercedes-benzova uspešnica razreda E, ki vsako leto najde okoli 300 tisoč kupcev, bo iz zadržanosti zapeljala v prestiž, dokazujejo prve uradne fotografije potniške kabine. Limuzina z največjim značajskim razponom vlog v svojem razredu, od taksija do superlimuzine z oznako AMG, bo v začetku januarja razkrila tudi karoserijske obline, spomladi pa zapeljala na naše ceste.
Mercedes-Benz po korakih razkriva novo generacijo limuzine višjega srednjega razreda E, ki bo spomladi prihodnje leto na trg zapeljala že v svoji deveti generaciji. Uradne fotografije elegantne kabine razkrivajo podobnost z razredom S na eni in C na drugi strani. Razkriva tudi nekaj povsem novih rešitev za to znamko, denimo vmesnik oziroma ploščico občutljiva na dotik na obeh straneh volanskega obroča s katero boste upravljali posamezen zaslon, povsem nov kontaktni ključ ter upravljanje avtomobila, od gretja in hlajenja, celo do samodejnega parkiranja prek aplikacije na mobilnem telefonu.
Omenjeni sistemi bodo sčasoma na voljo tudi v drugih mercedes-benzih, denimo v razredu S, ki bo leta 2017 doživel prvo prenovo.
V času visokoresolucijskih zaslonov in LED sijalk, bo E zelo jasno zapeljal tudi v to smer. Imel bo dva 12,3 palčna zaslona, pred voznikom v obliki elektronskih merilnikov in elektronskega izpisa podatkov med njima ter na vrhu sredinske konzole, v isti višini kot merilniki (te bodo ponujali različne oblike in barve glede na izbiro voznega programa), še klasičen 12,3 palčen zaslon, ki mu boste ukazovali s pomočjo mercedes-benzovega vmesnika v prednjem delu naslona za roke. Resolucija zaslonov z diagonalo 31,2 centimetra bo še boljša kot pri razredu S, 1920x720 pikslov. Le osnovne opremske različice bodo imele bolj klasično zasnovo merilnikov.
Novi E bo v kabini poseben tudi zaradi novih, podrobno nastavljivih ergonomskih sedežev, kar 64 barv osvetlitve kabine s pomočjo LED sijalk in različnih barvnih kombinacij zgornjega in spodnjega dela armaturne plošče. Za doplačilo bo ponujal brezžično polnjenje mobilnega telefona in povezljivost z aplikacijami Apple CarPlay in Android Auto.
Eden od razlogov za popolno preureditev potniške kabine novega razreda E, ki ni le elegantnejša, ampak tudi precej bolj digitalizirana kot prej, je lovljenje mlajših kupcev. Po besedah Hartmuta Sinkwitza, vodja oblikovanja notranjosti pri Mercedes-Benzu, je povprečna starost kupca razreda E 55 let, novi E pa naj bi to starost znižal za nekaj let.