Hyuindaijev slovenski distributer je po ognjemetu, ki ga je prinesel novi tucson, na trg zapeljal še z dvema že znanima, a v podrobnostih osveženima modeloma iX20 in i40. Prvi je 4,11 metra dolgi mali enoprostorec namenjem predvsem mladim družinam, drugi pa poslovni i40 dolžine 4,74 do 4,77 metra (karavan). Njune spremembe niso bogate, so pa opazne.
Začnimo z i40 - poslovnim hyundaijem, ki se je leta 2011 spravil nad prvake poslovnega razreda. Položaja passata, insignie, mondea in nekaterih drugih sicer ni zamajal, vseeno pa je s prodajo prek sto tisoč vozil od leta 2011 v Evropi dosegel soliden uspeh, odrezal si je petodstotni tržni delež.
"Z i40 vstopamo v precej zahteven poslovni razred, kjer so karte večinoma že razdeljene med nemške tekmece. Kupci imajo dokaj skromen nakupen seznam, na katerem je le nekaj modelov, zato se je v njem precej težko boriti. Nekaj težav, čeprav zgolj iz psihološkega vidika, nam prinaša 1,7 litrski turbodizel, saj so kupci navajeni na večje motorje. To je sicer v nasprotju s trendom zmanjševanja prostornin. Menim, da tisti kupci, ki se niso že vnaprej odločili za nakup nemške znamke, pri i40 lahko najdejo dobro izbiro. Naša prednosti so vsekakor petletna garancija brez omejitve kilometrov in ugodni stroški vzdrževanja, rednega servisa, kar bi morala veliko pomeniti predvsem poslovnim uporabnikom, ki letno naredijo veliko kilometrov. Letno želimo prodaji med 80 in 100 modelov i40," je komentiral direktor prodaje v Hyundai Auto Tradu Marko Kajfež.
Redno vzdrževanje hyundaija i40 v sedmih letih in 210 tisoč kilometrih stane 1.185 evrov (1.6 GDI) oziroma 1.831 evrov (dizelski 1.7 CRDi). Podrobnejši stroškovnik na spodnjih povezavah.
Kaj je novega pri i40
)
Hyundaijev mali enoprostorec iX20 letos šteje že skoraj pet pet od predstavitve, v tem času je v Evropi prepričal skoraj 200 tisoč kupcev in si odrezal devetodstotni tržni delež. Pretekli teden je na naš trg zapeljal z veliko drobnimi spremembami, prihodnje letos pa želi slovenski distributer prodati 300 vozil.
Kaj je novega pri osveženem hyundaiju iX20
Foto: Miha Pečoler