Trgi, ki so bili tradicionalno slabotni, so v jesenskih mesecih poskrbeli za prodajne rasti evropskem avtomobilskem trgu. Največ sta k okrevanju prinesla Španija in Italija s 25 oziroma 24 odstotno rastjo, gnano tudi s ponovno uvedenimi državnimi subvencijami (Španija). Oba trga sta bila v času krize slabotna, dosegala sta nadpovprečne prodajne padce, sedaj pa se zaradi postaranega voznega parka dvigata hitreje kot trgi s severa Evrope.
Novembra je bilo v Evropi registriranih 1,03 milijona novih osebnih avtomobilov, novembra lani le 919.160, kar pomeni 13 odstotno rast prodaje. Mesečno prilagojena letna prodajna napoved pa je poskočila za 4,3 odstotke iz 13,03 na 13,59 milijona za letošnje leto. Največji trg je ostala Nemčija z devetodstotno rastjo, na drugem mestu je Anglija s štiriodstotno rastjo, na tretjem pa Francija, ki je novembra poskočila za 11 odstotkov.
Po besedah prvega moža Renault Nissana in predsednika evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev ACEA Carlosa Ghosna, volkswagnov škandal z izpusti doslej ni imel večjega vpliva na evropski avtomobilski trg.