Kako dobre so lahko tuje naložbe, ta hip spoznavajo v Volvu, ki se v kitajskih rokah počuti bolje kot kadarkoli prej. Dokaz je elegantna, samozavestna in tehnično obetavna limuzina S90, ki se je te dni razkrila svetu.
Alternativa Volvu, oba skupaj pa nemški trojici, je tudi Lexus RX, luksuzni terenec, ki sem ga zapeljal po obrobju Lizbone. ker je Lexus, ima seveda hibridni pogonski sklop, veliko udobja, prepričljivo tehniko in veliko posebnosti, ki sodijo v poglavje japonske trme in individualnosti.
Zakaj je Lexus takšen kot je, mi je pojasnil njegov evropski šef Alain Uyttenhove. Povedal je tudi zakaj ne verjame v dizle in zakaj se mu priključni hibridi ta hip še ne zdijo prava rešitev.
Direktor Opla v Sloveniji Borut Gazvoda se je spomnil časov, ko smo doplačali tudi za zadnji brisalec, danes je še posebej pri tej znamki zelo drugače, v našem intervjuju je pojasnil še vpliv interneta na avtoposel, spremembe pri nakupnih navadah in vpliv novega General Motorsa na oplovo lokalni pisarno v Sloveniji.
Janez se je medtem pozabaval z mercedesom-AMG C 63 S coupe, elegantnim kupejem, ki je lahko nedeljsko krotek ali ponedeljkovo brutalen. Če to preizkusiš v varnem okolju dirkališča Ascari na jugu Španije, užitkov in adrenalina ne manjka. Res pa je tudi, da divjih 510 konjev ni za vsakega in za vsako okolje, če voznik ne pozna svojih meja in veščin.
Še bolj esktremen, a tudi vsaj enkrat dražji je novi porsche 911 turbo, ki v različici S do stotice skoči v le 2,9 sekunde in v davčno ugodni Nemčiji stane skoraj 203 tisoč evrov.
Dobri, povprečni, pa tudi izjemno slabi rezultati tokrat prihajajo iz EuroNCAP. Večina avtomobilov se je na preizkusnem trku dobro odrezala, lancio ypsilon pa ne neodvisni konzorcij obudil od mrtvih, sicer z zelo negativnim razlogom - porazno varnostno ocene le dve zvezdici.
Matej se je lotil dveh Francozev, usklajenega športnika 308 GT in novodobnega avanturista, ki vam aktivno življenje ponuja na pladnju - renaulta kadjarja.
Volkswagen išče prihranke, nekaj jih bo našem tudi v ukinitvi manj zanimivih različic. Z vsemi ukrepi pa bi rad letno privarčeval skoraj dve milijardi evrov. Akcija s popravilom sportnih dizelskih motorjem ob tem že poteka, v Nemčiji bo na servis vpoklical 2,46 milijona vozil. Banke mu bodo pomagale z 20 milijonskim kreditom, padec prodaje pa je pognal strah med zaposlene v Volkswagnu.
Preberite si še, kako usodne učinke ima lahko agresivno vedenje na cesti, dvakrat zajemite sapo, se sprostite in se varno zapeljite v vikend.
To pa je le del svežih vsebin portala avto.finance.si, vabljeni k raziskovanju.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ...Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.