Nemški Porsche je predstavil novo generacijo modelov z vrha ponudbe družine 911 - turbo in turbo S. To sta edina modela 911, ki sta v imenu ohranila ime turbo, čeprav tudi osnovna 911 carrera in carrera S poganjata turbo motorja.
Cena zanju v Nemčiji je 175 oziroma 203 tisoč evrov, slovenske cene pa bodo bistveno višje zaradi tri odstotne točke višjega DDV in dodatnega davka na motorna vozila.
Nova turbo in turbo S sta poleg sprememb, ki so zajele celotno družino, dobila nova oziroma osvežena 3,8 litrska šestvaljna bokserja z dvema turbo polnilnikoma in 13 kilovatov (20 konjskih moči) večjo močjo. Pri različici turbo to pomeni 397 kilovatov oziroma 540 konjskih moči, pri turbo S pa 427 kilovatov oziroma 580 konjskih moči.
Rezultat večje moči so še boljše zmogljivosti, turbo do stotice pospeši v treh sekundah in zmore največjo hitrost 320 kilometrov na uro, turbo S pa za enak dosežek potrebuje le 2,9 sekunde, drvi pa s hitrostjo 330 kilometrov na uro - 12 več kot prejšnji turbo S. Uradno izmerjena poraba je med 9,1 in 9,3 litri bencina na sto kilometrov.
Modela z vrha ponudbe sta ob tem serijsko opremljena s programom hitrega starta sport chrono in posebnim dodatkom sport response, ki ob pritisku na gumb na sredinski konzoli poskrbi za najboljšo možno odzivnost motorja in menjalnika ter optimalen oprijem in pospeševanje v naslednjih 20 sekundah.
Modela turbo in turbo S pa sta obenem dobila še nekatere druge spremembe značilne za zadnjo generacijo 911. Torej nove prednje luči in zadnje luči, preoblikovan zadnji del, nove kljuke na vratih in večji zaslon na dotik z več funkcijami na sredinski konzoli.