Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Volkswagnovi ukrepi za sporne dizle naj ne bi uspavali konjev in dvignili žeje

Čas branja: 1 min
27.11.2015  10:42  Dopolnjeno: 27.11.2015 10:43
Transformator zračnega toka za motor 1.6 TDI in le posodobitev programske pri motorju 2.0 TDI, zadnji poseg bo trajal pol ure
Volkswagnovi ukrepi za sporne dizle naj ne bi uspavali konjev in dvignili žeje
Pri 1,6-litrskem motorju EA189 bo Volkswagen neposredno pred merilnik zračnega pretoka pritrdil tako imenovani transformator zračnega toka. Gre za mrežo, ki umirja vrtinčenje zračnega toka pred merilnikom zračnega pretoka in s tem pomembno vpliva na natančnejše odčitke tega merilnika.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj

Nemški Volkswagen je predstavil ukrepe, ki bodo odpravili nedovoljena odstopanja izpustov dušikovih oksidov pri meritvah porabe. Volkswagen navaja, a v tem hipu še ne more potrditi, da spremembe ne bodo vplivale na moč in porabo motorjev.

Skupina Volkswagen je uradu KBA predstavila konkretne tehnične ukrepe za prizadete motorje tipa EA189 z 1,6- in 2,0-litrsko prostornino, rešitve za motor 1,2 TDI pa bodo predstavili konec tega meseca.

Kako bo proizvajalec reševal težave v katere je zapeljal sam z vgradnjo programske opreme, ki je na uradnih meritvah poskrbela za manjše izpuste NOX?

- Pri 1,6-litrskem motorju EA189 bodo neposredno pred merilnik zračnega pretoka pritrdili tako imenovani transformator zračnega toka. Gre za mrežo, ki umirja vrtinčenje zračnega toka pred merilnikom zračnega pretoka in s tem pomembno vpliva na natančnejše odčitke tega merilnika. Merilnik zračnega pretoka meri trenutni pretok zračne mase; za krmiljenje motorja je to zelo pomemben parameter, ki zagotavlja optimalni postopek zgorevanja. Poleg tega bodo na tem motorju posodobili tudi programsko opremo. Za izvedbo tehničnih ukrepov bo predvidoma potrebna manj kot ena ura dela.

- Na 2,0-litrskih motorjih bodo posodobili programsko opremo. Za ta ukrep bo potrebnega okoli pol ure delovnega časa.

Po zapisu Volkswagna sta napredek pri razvoju motorjev in izboljšano simuliranje toka zraka znotraj kompleksnih izpušnih sistemov v povezavi s prilagojeno optimizacijo programske opreme omogočila pripravo sorazmerno enostavnega in hitrega tehničnega posega.

Volkswagen je ob tem še zapisal, da cilj razvoja tehničnih ukrepov še naprej ostaja izpolnjevanje veljavnih določil glede emisijskih vrednosti, ne da bi se zaradi tega poslabšale moč motorja, poraba in vozne zmogljivosti vozila.

»Ker pa je treba te vrednosti najprej izmeriti pri vseh modelskih izpeljankah, zaenkrat še ne moremo dokončno potrditi, ali so ti cilji doseženi,« so poudarili pri Volkswagnu.

Volkswagen je obljubil hitro odpravo napak, lastnikom pa bo v času posega ponudil nadomestno vozilo. Do 31. decembra 2016, ko naj bi proizvajalec zaključil vpoklic, se bo odpovedal uveljavljanju pravice do ugovora zaradi zastaranja v primeru morebitnih garancijskih zahtevkov zaradi programske opreme, vgrajene v motorjih tipa EA189.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Volkswagen: motor 2.0 TDI EA288 ni sporen 25

V preiskavi tudi novi motor 2.0 TDI, ki jih Volkswagen v avtomobile vgrajuje od lani. Volkswagen je potrdil, da omenjeni motorji nimajo...

AVTO
Novice
Novice V Nemčiji na servise 2,46 milijona avtov Skupine Volkswagen

Med znamkami Skupine Volkswagen izstopa znamka Volkswagen s 1,54 milijona vozil

AVTO
Novice
Novice Sporni dizli v 5 milijonih volkswagnov in 2,1 milijona audijev 8

Afera Volkswagen se razpleta in se obenem seli v Evropo, Volkswagen razkriva število izdelanih vozil s spornimi dizelskimi motorji

AVTO
Novice
Novice Zelena luč za Volkswagnov sporni motor 1.6 TDI 3

Na servise še 2,6 milijona motorjev 1.6 TDI

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Kaj predlaga Juncker v svojem, šestem scenariju za prihodnost EU 3

Ta je utemeljen na treh vrednotah - svobodi, enakosti in vladavini prava, v njem pa je Juncker nanizal vrsto reformnih predlogov, med...

FINANCE
Nemčija danes voli: kdaj bo znan izid in komu koristi, da so volivci vse starejši 2

V Nemčiji imajo danes parlamentarne volitve. Kot kažejo raziskave javnega mnenja, bodo v državi za zmagovalko izbrali Angelo Merkel, ni...