Nemški Volkswagen je predstavil ukrepe, ki bodo odpravili nedovoljena odstopanja izpustov dušikovih oksidov pri meritvah porabe. Volkswagen navaja, a v tem hipu še ne more potrditi, da spremembe ne bodo vplivale na moč in porabo motorjev.
Skupina Volkswagen je uradu KBA predstavila konkretne tehnične ukrepe za prizadete motorje tipa EA189 z 1,6- in 2,0-litrsko prostornino, rešitve za motor 1,2 TDI pa bodo predstavili konec tega meseca.
- Pri 1,6-litrskem motorju EA189 bodo neposredno pred merilnik zračnega pretoka pritrdili tako imenovani transformator zračnega toka. Gre za mrežo, ki umirja vrtinčenje zračnega toka pred merilnikom zračnega pretoka in s tem pomembno vpliva na natančnejše odčitke tega merilnika. Merilnik zračnega pretoka meri trenutni pretok zračne mase; za krmiljenje motorja je to zelo pomemben parameter, ki zagotavlja optimalni postopek zgorevanja. Poleg tega bodo na tem motorju posodobili tudi programsko opremo. Za izvedbo tehničnih ukrepov bo predvidoma potrebna manj kot ena ura dela.
- Na 2,0-litrskih motorjih bodo posodobili programsko opremo. Za ta ukrep bo potrebnega okoli pol ure delovnega časa.
Po zapisu Volkswagna sta napredek pri razvoju motorjev in izboljšano simuliranje toka zraka znotraj kompleksnih izpušnih sistemov v povezavi s prilagojeno optimizacijo programske opreme omogočila pripravo sorazmerno enostavnega in hitrega tehničnega posega.
Volkswagen je ob tem še zapisal, da cilj razvoja tehničnih ukrepov še naprej ostaja izpolnjevanje veljavnih določil glede emisijskih vrednosti, ne da bi se zaradi tega poslabšale moč motorja, poraba in vozne zmogljivosti vozila.
»Ker pa je treba te vrednosti najprej izmeriti pri vseh modelskih izpeljankah, zaenkrat še ne moremo dokončno potrditi, ali so ti cilji doseženi,« so poudarili pri Volkswagnu.
Volkswagen je obljubil hitro odpravo napak, lastnikom pa bo v času posega ponudil nadomestno vozilo. Do 31. decembra 2016, ko naj bi proizvajalec zaključil vpoklic, se bo odpovedal uveljavljanju pravice do ugovora zaradi zastaranja v primeru morebitnih garancijskih zahtevkov zaradi programske opreme, vgrajene v motorjih tipa EA189.