Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.
Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Prodaja Hyundaia je na največjem svetovnem trgu v prvem trimesečju strmoglavila za 19 odstotkov, družba pa je vseeno prvič v zadnjih šestih trimesečjih povečala čisti dobiček.
Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Prihodki od prodaje so se povečali za petino, k rasti pa so prispevali vsi poslovni segmenti

Dame, ki so zrušile stekleni strop moške panoge

Čas branja: 2 min
26.11.2015  22:30  Dopolnjeno: 27.11.2015 07:07
Kdo so Mary Barra, Linda Jackson in Annette Winkler?
Dame, ki so zrušile stekleni strop moške panoge
Mary Barra je predsednica uprave General Motorsa, v 35-letni karieri v General Motorsu pa je napredovala od praktikantke do najvišjega položaja v enem največjih podjetij na svetu.

Obveščaj me o novih člankih:  

Dame se v mačistični panogi, kot je avtomobilska industrija, najpogosteje znajdejo na oddelkih za stike z javnostjo in za trženje. Trem damam pa je uspel veliki met, saj so se zavihtele na vrh posameznih avtomobilskih proizvajalcev. Poleg predsednice uprave Citroëna Linde Jackson je to uspelo še predsednici uprave General Motorsa Mary Barra in Annette Winkler, ki je na vrhu nemškega Smarta.

jackson-linda19-be.1448564563.jpg.n.960px.jpg
Linda Jackson je predsednica uprave v Citroënu.

Linda Jackson, dama in še Angležinja, se je kot prva ženska v zgodovini zavihtela na vrh francoskega proizvajalca avtomobilov Citroën. Po karierni lestvici tega proizvajalca se vzpenja od leta 2005, lani pa jo je prvi mož skupine PSA Carlos Tavares postavil za predsednico uprave. Jacksonova je v intervjuju za Finance izrazila prepričanost, da stekleni strop v avtomobilski industriji izginja, se je pa v preteklosti sama pogosto zadela vanj. Poleg tega trdno verjame, da so ženske glavni odločevalec pri izbiri avtomobilov; statistika namreč kaže, da na nakup odločilno vplivajo pri kar 85 odstotkih nakupov.

Naš intervju z Lindo Jackson, Angležinjo, ki podira klišeje avtoindustrije.

Prepričana je, da so ženske pri avtomobilu pozorne na druge stvari kot moški, cenijo prostor, odlagalne površine, preprosto pritrjevanje otroških sedežev, udobje sedežev ... »Za ženske je najpomembnejši dejavnik dobro počutje v avtomobilu, govorim iz izkušenj, in ta pogled prenašam na nove citroëne. Če se bodo ljudje, moški ali ženske, dobro počutili v naših avtih, bodo z njimi zadovoljni.«

Jacksonova ob tem ne verjame v razširjeno prepričanje, da obstajajo moški in ženski avti. »Avtomobile v Citroënu s sodelavci snujemo glede na slog svojih kupcev, naj gre za moške ali ženske, to je popolnoma vseeno.« Dodaja, da je avtoindustrija v temeljih res mačistična panoga, a hkrati tudi ena najbolj razburljivih, zato jo je tako prevzela in zato v njej tako dolgo vztraja.

winkler-annette-bl.1448564565.jpg.n.960px.jpg
Annette Winkler je na čelu Smarta, ki sodi pod streho Daimlerja.

Pri vrhu Smarta

Annette Winckler je 56-letna Nemka, ki zadnjih pet let vodi nišnega proizvajalca majhnih avtomobilov Smart, ki sodi pod streho nemškega Daimlerja. Wincklerjeva se že od nastanka znamke Smart spopada z negativnimi bilancami. Ena njenih pomembnejših odločitev je bila uvedba štirivratnega smarta forfour - tega izdeluje novomeški Revoz -, ki bo po njenih besedah odločilen pri doseganju rasti prodaje in pozitivnega rezultata. Nemka kljub slabim rezultatom verjame v prihodnost znamke Smart, ki ima največji potencial v večjih evropskih mestih, natrpanih z vozili. Prav v takih okoliščinah se izkažeta majhnost in okretnost najmanjšega modela fortwo. Eden njenih večjih uspehov je vključitev smartov v program souporabe avtomobilov, ki je zaživela predvsem na Dunaju in v nekaterih drugih mestih. Wincklerjeva veliko pozornosti namenja tudi elektrifikaciji novih modelov, saj naj bi to imelo glavno vlogo v okoljsko vse bolj zahtevnih časih ter pri personalizaciji opreme in samih avtomobilov, s katero laže sežejo do srca kupcev.

Na čelu General Motorsa

Dama, ki je bila najtežjo bitko v tej panogi, pa je vsekakor Američanka Mary Barra, ki je pred dvema letoma prevzela poveljstvo nad zdaj tretjim največjim proizvajalcem vozil na svetu General Motors. Danes 53-letnica zase pravi, da jo v poslu ženejo navdušenje nad jeklenimi konjički, neomajna zvestoba podjetju in nenehno prizadevanje za napredek. To je tudi zaznamovalo njeno poklicno pot, saj je v 35-letni karieri v General Motorsu (GM) napredovala od inženirske praktikantke v eni izmed proizvodnih enot do najvišjega položaja v enem največjih podjetij na svetu.

Imenovanje ženske na čelo avtomobilskega proizvajalca je konec leta 2013 presenetilo industrijo, kjer so bila vodilna mesta rezervirana za moške. Mary Barra je prva ženska v vrhu te družbe v njeni več kot stoletni zgodovini in ena zelo redkih predstavnic nežnejšega spola, ki so kadarkoli zasedle najvišje menedžerske položaje v avtomobilskih družbah. V zadnjih dveh letih se je izkazala s številnimi ostrimi rezi, med drugim je na evropskem trgu ugasnila znamko Chevrolet in napovedala umik Opla iz Rusije. Hkrati se je izkazala s hitrimi in jasnimi odločitvami. Leta 2014 je denimo poskrbela za hiter in učinkovit vpoklic 8,4 milijona vozil, prevzela odgovornost in izplačala odškodnine lastnikom vozil.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki (Brexit) Dve omehčani britanski stališči, ki bi ju morali poznati

Pogajalski ekipi EU in Velike Britanije začenjata četrti krog pogajanj o brexitu; ta bo predvidoma tekel v senci petkovega govora...

FINANCE
Članki
Članki Kaj predlaga Juncker v svojem, šestem scenariju za prihodnost EU 3

Ta je utemeljen na treh vrednotah - svobodi, enakosti in vladavini prava, v njem pa je Juncker nanizal vrsto reformnih predlogov, med...

FINANCE
Članki
Članki Ko centralni bančniki zrejo v inflacijske krivulje 2

Kje je inflacija na dolarskem in evrskem območju – ter kaj trg pričakuje od tokratnega zasedanja ameriške centralne banke Fed