Hidria je družbo Tomos Dvokolesa prodala celjskemu podjetju za proizvodnjo, trgovino in storitve MPO Kabel, je bilo v z ačetku tedna razvidno iz objave na Ajpesu. Koliko so Celjani odšteli za Tomos, ni znano. Bolj znano pa je, kakšne načrte ima s Tomosom novi lastnik družbe in ti niso prav nič zadržani.
Tomos želi z novim lastnikom okrepiti navzočnost na obstoječih trgih, zlasti v državah Beneluksa in v ZDA, pa tudi na evropskih trgih, kjer se kaže potencial za rast. Proizvodnjo, ki zdaj znaša 400 do 500 vozil mesečno, želi vsaj podvojiti.
Od 400 do 500 vozil na mesec
Direktor družbe MPO Kabel Iztok Pikl si želi znova obuditi blagovno znamko Tomos in jo ustrezno pozicionirati na trgih, tako na evropskih kot na ameriškem. "Z določenimi kupci smo že začeli razgovore," je razkril včeraj na novinarski konferenci v Kopru.
Tomos Dvokolesa trenutno mesečno proizvede 400 do 500 vozil, direktor družbe Matjaž Kanduč, ki po Piklovih zagotovilih ostaja na čelu družbe, upa, da jim bo uspelo to število podvojiti. Kot je dejal, se želijo okrepiti na obstoječih trgih, predvsem v državah Beneluksa, kjer se kaže velik potencial, in v ZDA, pa tudi na evropskih trgih, kjer je Tomos že prisoten, a se kažejo priložnosti za rast.
Tomos si lahko pod novim lastnikom obeta tudi vlaganja v razvoj in kakovost, spremembe je verjetno pričakovati tudi pri dizajnu. Pikl poudarja, da je izzivov veliko, da pa je o konkretnih vlaganjih zaenkrat še preuranjeno govoriti.
Koliko je MPO Kabel odštel za družbo Tomos Dvokolesa, ostaja skrivnost. "Plačilo je poslovna skrivnost, naj pri tem ostane," je še dejal Pikl, ki v Tomosu vidi velik potencial. Za družbo MPO Kabel, ki se trenutno ukvarja zgolj s trgovino, tako Pikl, bo Tomos strateška usmeritev.