(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Moderna in vitka zvezda, ki želi zasenčiti kralja

Čas branja: 3 min
25.11.2015  09:06
Peta generacija, 400 naročil, 300 testnih voženj in 200 že prodanih vozil v le treh tednih prodaje vozila, katerega cene se začnejo pri 13.990 evrov. Zgodba o uspehu? Vse kaže na to...
Moderna in vitka zvezda, ki želi zasenčiti kralja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Opel dodaj
Renault dodaj
Astra dodaj

Opel-astra-054.1448436874.JPG.s.960px.jpg

Da ne bo pomote, gre za slovenski trg in takšno zanimanje oziroma številke o prodaji so vse prej kot zanemarljive. Začelo se je ob koncu počitnic s prvim razkritjem pod zvezdami Krvavca, nadaljevalo na salonu v Frankfurtu, potem prvič za volanom v Bratislavi, skok v finale izbora AutoBest, nagrada tu in tam ter že povsem uradno - v Vitanjah, v kulturnem središču evropskih vesoljskih tehnologij. Kraj ni bil izbran naključno, poudarek je jasno na tehnologijah. Morda ne vesoljskih, vendar v vsakdanjem življenju gotovo bolj pomembnih.

Opel-astra-061.1448436223.JPG.w.960px.jpg

Vmes se je ogromno dogajalo tudi na spletu, na [www.opel.si] so firbci, poznavalci, tudi konkurenca in jasno potencialni kupci prihajali po informacije, tudi sicer se je okrog nje dvigovalo veliko prahu in tako pravzaprav ne čudi, da je v tem času postala že prava znanka, prava zvezda.

Opel-astra-010.1448437172.JPG.n.960px.jpg

Nova Opel astra s svojim prihodom in nastopom dokazuje, da je zvezda od koles do strehe, njen glavni cilj pa kot da je na prestolu zasenčiti kralja - Volkswagnovega golfa. V deželi, kjer vsak deseti prebivalec kupi Opla, se vse skupaj zdi kot Misija mogoče. Pri slovenskem zastopniku, pred dnevi je praznoval 20. letnico delovanja, so prepričani, da jim lahko uspe. Golfa s prestola resda ne bodo potisnili, lahko pa ga naredijo živčnega.

Opel-astra-032.1448436489.JPG.s.960px.jpg

V prihodnjem letu želijo pri nas namreč prodati 1.400 aster, ki je v štirih generacijah od leta 1991 po svetu našla prek 12 milijonov kupcev, v Sloveniji pa se jih po cestah ta hip vozi približno 33 tisoč. Letos so jih namreč prodali 800, golf je našel prek 2.400 kupcev, vmes pa bo štrene gotovo mešal tudi novi Renault megane.

Opel-astra-005.1448436312.JPG.s.960px.jpg

In s kakšnimi aduti želi astra prepričati Slovence? Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v praksi, tehnika sodi v vrh razreda.

Opel-Astra-2016-1600x1200-wallpaper-3e.1448437717.jpg.n.960px.jpg

Nova Opel astra ima izrazit nos, ostro zarobljen zadek ter stilsko povezana stranska in zadnje steklo. Mere so skromnejše, namesto 4,46 astra v dolžino zdaj meri le 4,37 metra. Tehta od 120 do 200 kilogramov manj kot prej, to obljublja veliko.

Opel-Astra-2016-1600x1200-wallpaper-39.1448437443.jpg.e.960px.jpg

Skromnejše mere ob tem še ne pomenijo skromne prostornosti, astra je še vedno eden največjih avtov tega razreda. V primerjavi s predhodnico pa je v njeni kabini bolj zračno (tanjši in izdatneje nastavljivi sedeži, doplačljivi ergonomski (ARG) so naravnost odlični), na zadnji klopi udobno sedijo tudi višji potniki (za kolena je 3,5 centimetra več prostora), občutek za prečiščeno armaturno ploščo pa je precej boljši kot v konfekcijski predhodnici.

Opel-Astra-2016-1600x1200-wallpaper-3c.1448437534.jpg.s.960px.jpg

Astra je sicer plastična in pusta, a črnina armature in vrat, mehka gumirana plastika, lični in redki gumbi ter kakovosten in natančen visokoločljivostni sedem- ali osempalčni zaslon sistema IntelliLink dajejo misliti, da sedite v bolj prestižnem avtu, kakor astra po uradni uvrstitvi uradno je. Miloš Milač

Opel-astra-003.1448436255.JPG.s.960px.jpg

Petvratna astra (karavan pride aprila) je pri nas na voljo v štirih različicah opreme: Selection, Enjoy, Innovation in Dynamic. V novi astri so sicer na voljo turbo bencinski in dizelski motorji z močjo od 95 do 200 konjskih moči. Njena ponudba se prične pri 14.990 evrih za opremo Selection z 1,4-litrskim bencinskim motorjem s 74kW/100KM in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom - popust 1.000 evrov vam priznajo do konca leta.

Opel-astra-073.1448436784.JPG.s.960px.jpg

Osnovna oprema različice med drugim vključuje šest zračnih blazin, elektronski sistem stabilnosti (ESP), klimatsko napravo, radio RT300 z Bluetoothom, USB priključek, električni pomik prednjih stekel, ogrevani zunanji vzvratni ogledali z električnim nastavljanjem in samodejni vklop dnevnih luči. Vstopna Astra z dizelski motorjem 1.6 CDTI z močjo 70kW/95KM in opremo Selection pa je na voljo za 17.590 evrov.

Opel-Astra-2016-1600x1200-wallpaper-47.1448437577.jpg.e.960px.jpg

Med privlačnimi doplačili so Oplovci izpostavili paket Udobje I (510 evrov) oziroma Udobje II (700 evrov), seveda pa niso mogli mimo sistema matričnih luči IntelliLux LED nove generacije. Omogoča vožnjo z neprekinjeno uporabo nezasenčenih luči, ne, da bi bil ob tem zaslepljen kateri od udeležencev prometa. Sistem deluje s pomočjo sprednje kamere Opel Eye.

Zanje je treba doplačati 1.200 evrov, v kombinaciji z navigacijsko napravo pa stanejo 1.550 evrov. Žarometi pomenijo ogromen preskok glede na halogenske žaromete in velikega glede na ksenonske, tako ne čudi, da so že postali priljubljena izbira za Slovence. Ugodno je tudi doplačilo za klasični samodejni menjalnik, ki znaša 700 evrov.

Ponudba dodatne opreme in doplačila:

1.4 (74 kW/105 KM) MT5 bencinski motor 0 EUR

1.0 (78 kW/105 KM) MT6 Start/Stop bencinski motor 1.200 EUR

Easytronic menjalnik 700 EUR

1.4 (92 kW/125 KM) MT6 bencinski motor 1,300 EUR

1.4 (110 kW/150 KM) MT6 Start/Stop bencinski motor 2,300 EUR

1.6 (81 kW/110 KM) MT6 Start/Stop dizelski motor 3,000 EUR

1.6 (100 kW/136 KM) MT6 Start/Stop dizelski motor 3,500 EUR

Avtomatski menjalnik 700 EUR

IntelliLux matrični žarometi 1.200 EUR

Paket udobja I 510 EUR

(Paket preglednosti in osvetlitve, Paket notranje osvetlitve, Alarmni sistem, Prednji meglenki)

Paket udobja II 700 EUR

(Paket preglednosti in osvetlitve, Paket notranje osvetlitve, Park Pilot, spredaj in zadaj, 6 vrhunskih zvočnikov, Dvopodročna klimatska naprava)

Opel-astra-068.1448436831.JPG.s.960px.jpg

V novi astri je prvič vgrajen tudi informacijski vmesnik intellilink četrte generacije, ki se razume s pametnimi telefoni z operacijskim sistemom android in iOS, kar je danes redkost. Aplikacije in funkcije sistema se upravlja preko 7-palčnega zaslona na dotik nameščenega na sredinski konzoli ali prek stikal na volanu. Uporabniki novih aster bodo deležni tudi drugih sistemov, ki pripomorejo k večji varnosti med vožnjo.

Opel-astra-043.1448437805.JPG.s.960px.jpg

Nova Opel astra je skozi velika vrata vstopila v slovenski avtomobilski prostor, glede na prejšnjo generacijo pa predstavlja kvantni preskok. Ni le bolj varna, udobna, atraktivna in modernejša, kot kadarkoli doslej. Je tudi lažja, učinkovitejša, bolj gibčna in bolj aerodinamična. Zanimanje Slovencev v prvih treh tednih prodaje tako ne čudi, gotovo pa se bo zanimanje še okrepilo s prihodom karavanske različice v začetku pomladi.

Opel-astra-015.1448436361.JPG.s.960px.jpg

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Preberite tudi:

07.10.2015
25.10.2015
28.08.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Nemka se je poslovila od povprečja in bahavosti 6

Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v...

AVTO
Novice
Novice Nova opel astra - zasuk vrednot in cene od 14 tisočakov 8

Na Slovaškem preizkušamo novo opel astro, ki k tej znamki prinaša novo filozofijo. Vrednota postajajo skromne mere, majhna masa,...

AVTO
Novice
Novice Opel astra je Slovenski avto leta, kako se je pripeljala va vrh 2

Novinarji enajstih slovenskih medijev so na vrh izbora Slovenski avto leta trdno ustoličili opel astro, sledita avtomobila Skupine...

AVTO
Novice
Novice Opel astra za izkušene izbrance, s 330 KM in ceno 95 tisoč evrov 4

Opel astra TCR je dirkalnik namenjen zasebnim dirkalnim ekipam, brez večjih prilagoditev omogoča nastope na vztrajnostnih dirkah

AVTO
Novosti
Novosti Oplova zvezda se je razkrila pod zvezdami Krvavca

Opel odšteva dneve do prihoda svoje nove zvezde, nanjo veliko stavi in kupce draži že mesece pred prihodom na trg, mi smo jo spoznali...

AVTO
Novosti
Novosti Kaj Slovencem obetata najbolj vroča novinca Frankfurta - megane in astra 2

Megane je tretji, astra pa četrti najbolj pogost avto na naših cestah, zato oba sodita med najpomembnejše novosti Frankfurta. Preverilo...

AVTO
Novosti
Novosti Zvezda z ritko, 1.630 litrsko 5

Opel je skrčeno petvratno astro v karavanski različici podaljšal na raven predhodnice in pridobil veliko prostora v zadku - do 1.630...

AVTO
PAL
PAL Opel astra: moderna in vitka

Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v...