Novi fiat 124 spider je namreč zasnovan na Japonskem, njegov oče oziroma mama je nova mazda MX-5, v Torinu pa so ga seveda skrbno spremenili in preoblekli. Novinec prinaša italijansko pomlad, čeprav z geni Japonske, med kupci pa bo prihodnje poletje.
Glede na upravičen sloves mazde MX-5, sodimo po preteklih različicah, to sploh ni slabo. Mazda MX-5 je bila vselej pojem dostopnega in vozniško odličnega roadsterja z dvema sedežema, pogonom na zadnja kolesa in skromnimi merami in maso. Od leta 1989 je japonska mazda našla skoraj milijon kupcev, v zadnji generaciji je osnovo posodila Fiati, prihranila pa sta oba, pametno!
Fiat 124 spider je seveda zapeljal v svojo smer, pri tem pa se je opiral na preteklost oziroma prvega 124 spider iz leta 1966. Posebej markanten je zato prednji del s položnim motornim pokrovom z dvema gubama, masko z odprtimi zračnimi režami in globoko v blatnike zajedajočimi žarometi. Drugačen pečat je dobil tudi zadek stranska linija in ureditev potniške kabine pa zvesto sledi japonski vzornici.
Natančne mere 124 spiderja še niso znane, a prav zelo drugačne od mazdinih ne morejo biti. MX-5 je dolga 3,91 metra, tehta pa od 1.050 do 1.075 kilogramov. Podvozje 124 spiderja označuje prednja prema z dvojnimi vodili in zadnja večvodilna prema. Osrednji motor pa bo 1.4 litrski multiar štirivaljnik s turbo polnilnikom, 103 kilovati (140 konjskimi močmi) in 24 newtonmetri navora, ki je prvič povezan z zadnjim pogonom. Pričakovano je, da se bo v 124 spiderju zavrtel tudi zmogljivejši 1.4 multiair s 125 kilovati. Spomnimo, mazda MX-5 ima lastna atmosferska motorja 1.5 in 2.0 skyactiv G s 96 oziroma 118 kilovati.
Streha spiderja je seveda platnena in ročno pomična, pogon kot že omenjeno speljan prek zadnjih koles, motor pa je povezan z ročnim ali samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Cena še ni znana, pričakujemo številke pod 25 tisoč evri. Prihod 124 spiderja na evropske trga pa je predviden poleti prihodnje leto.