Avto

Mini range, ki je dodobra spremenil slovito znamko

Skromne oblikovne, večje tehnične spremembe in ugodnejša cena malega range roverja evoqua

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.11.2015 08:41
Dopolnjeno: 23.11.2015 09:32
Čas branja: 2 min

Range rover evoque, najmanjši in prodajno najbolj uspešen range rover je po štirih letih dobil nov prednji del, nova dizelska motorja in kopico drugih manjših sprememb. Med pomembnejše sodi tudi cena, vstopni model je s ceno okoli 36 tisoč evrov precej cenejši od predhodnika. S prenovo je namreč na cenik evoqua prišel tudi popust v višini brezplačnega paketa first edition v vrednosti 4.500 evrov.

Range-Rover-Evoque-HRes-2-of-35-.1448193534.jpg.e.960px.jpg
Nov prednji del, novi motorji in nižja cena bo evoqua prihodnje leto približala sto Slovencem, so prepričani v Summit Motorsu.

Novinca boste hitro prepoznali po prednjem delu, na drugih delih niti ne. Osveženi evoque je dobil nove LED prednje luči, odbijač, reže za zrak in masko ter še nekaj manjših sprememb na karoseriji. Oblikovalci v obliko niso koreniteje posegali, saj za to ni bilo nikakršne potrebe. Kupci so malega, le 4,37 metra dolgega evoqua, dobro sprejeli. Od leta 2011 je v svetu prepričal prek 400 tisoč kupcev, kar nekaj se jih vozi tudi po naših cestah, natanko 201 avto prejšnje generacije.

Navdušenje nad osveženim evoquom bo še nekaj večje, le prihodnje leto želi distributer prodati 100 vozil.

Nova generacija dizlov, osnovni s 4,3 litrsko žejo

Poleg oblikovne osvežitve, je spredaj ali štirikolesno gnani evoque dobil še nova dvolitrska turbodizla zadnje generacije, ki prinašata predvsem skromnejšo porabo (do 17 odstotkov) in 20 do 30 kilogramov manjšo maso. Najšibkejši eD4 s prednjim pogonom in 110 kilovati v povprečju porabi le 4,3 litre (tovarniški podatek), štirikolesno gnani 2.0 td4 110 kW ima porabo 4,75 litra, najzmogljivejši 2.0 td4 132 kW s samodejnim menjalnikom pa 5,1 litra. Motorja sta lahko povezana z novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, v ponudbi pa ostaja tudi dvolitrski turbobencinar s 177 kilovati.

PB130528.1448193092.JPG.w.960px.jpg

V kabini je poleg nekaj manjših sprememb najbolj opazen nov osempalčni zaslon na dotik, bogatejša pa je tudi varnostna oprema. V evoqu si lahko omislite radarski tempomat, sisteme za zaviranje v sili, prepoznavo prometnih znakov, parkiranju in prikazovanju podatkov na vetrobransko steklo.

Trije pogoni, prednji in dva štirikolesna

Pogon je v večini različic, razen eD4, speljan prek vseh štirih koles. Na voljo pa sta dve različici. Stalni štirikolesni s sredinsko sklopko haldex in prilagodljivi active driveline, ki se s pomočjo treh večploščnih sklop prilagaja voznim razmeram, v manj zahtevnih pogojih lahko v celoti izklopi pogon na zadnja kolesa in tako varčuje z gorivom. Sistem terrain response pa omogoča pet nastavitev delovanja, vključuje pa tudi sistem za nadzor spusta, nadzor sproščanja zavor na strmini, tipalo za globino vode, sistem za preprečevanje prevračanja in še veliko drugih sistemov.

Range rover evoque pa je le uvod v svet te znamke, povsem na vrhu je avto, ki je kriv za izjemen sloves angleških prestižnih terencev.

Range-Rover-Evoque-LRes-4-of-35-.1448193148.jpg.s.960px.jpg

Angleži na prehitevalnem pasu

Angleška znamka terencev Land Rover je bila še pred slabim desetletjem v slabem poslovnem stanju in z zelo slabimi zgledi v prihodnosti, analitiki so ji predpisovali negotovost zaradi okoljskih pritiskov. Danes je seveda vse drugače, znamko zgledno krmili lastnik Tata Motors, sveža ponudba modelov pa skrbi za visoko prodajo, ki je lani dosegla 381 tisoč vozil in 22 milijard funtov. Za primerjavo, leta 2009 je Land Rover Jaguar ustvaril le pet milijard funtov prihodkov in negativen poslovni rezultat.

Foto: Miloš Milač in Summit Motors Ljubljana

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

22.04.2015
24.02.2015
22.08.2013
21.11.2012
FINANCE
Avto
Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov
Avto
AvtoMatej Kačič Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov 2

Range Rover evoque je avtomobil, ki lomi predvsem ženska srca, v drugi generaciji pa naj bi to počel še za odtenek lažje. S ceno od 41 tisoč evrov naprej naj bi letno omrežil tudi 125 pretežno Slovenk.

FINANCE
Avto
Lord, ki zlahka odtaja damska srca
Avto
AvtoMatej Kačič Lord, ki zlahka odtaja damska srca 1

Na pogled nežno robusten je novi evoque vseeno pravi Range Rover: na cesti udoben, zunaj nje zmogljiv, tehnično napreden in seveda varen, vse skupaj pa dopolni še prav specifičen luksuz.

FINANCE
Avto
Range Rover P400e: je angleški orjak žrtev ali zmagovalec elektrifikacije?
Avto
AvtoMiloš Milač Range Rover P400e: je angleški orjak žrtev ali zmagovalec elektrifikacije?

V globok ribnik, blato in strme vzpetine angleškega podeželja smo zapodili največjega range roverja, ki do 51 kilometrov prevozi zgolj na elektriko

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Jaguar Land Rover s samovozečimi avti zapeljal zunaj cest
Avto
AvtoUroš Božin Jaguar Land Rover s samovozečimi avti zapeljal zunaj cest

Družba je v projekt Cortex vložila 4,2 milijona evrov. Želijo si, da bi vozila obvladala vsak teren v vsakršnih vremenskih razmerah.

FINANCE
Avto
Svetovni avto leta 2018: dvojno slavje v Volvu, kipce prejeli še VW, BMW, Nissan, Audi in Range Rover
Avto
AvtoMiloš Milač Svetovni avto leta 2018: dvojno slavje v Volvu, kipce prejeli še VW, BMW, Nissan, Audi in Range Rover 1

Volvo se je zavihtel na vrh najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu, zmagovalci še volkswagen polo, BMW M5, nissan leaf, range rover velar in audi A8

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)