Oktober je prinesel pozitivne številke, 2,9 odstotno rast prodaje osebnih avtomobilov, predvsem pa nekatere zanimive premike v evropskem avtoposlu. Skupina Volkswagen je pričakovano, zaradi afere z izpusti NOX in CO2 zapeljal v minus, sicer le za pol odstotka iz 278.147 na 276.771 v primerjavi z lanskim oktobrom, njen tržni delež pa se je zmanjšal iz 25,9 na 25,1 odstotka. Ob tem je znamka Volkswagen je padla le za 0,2 odstotka, Seat pa za 11,4 odstotke. Prestižni Audi je prepričal 4,1 odstotke več kupcev kot oktobra lani.
Težave Volkswagna pa so očitno godile nemškima BMW in Mercedes-Benzu oziroma Daimlerju. Prvi je oktobra prodajo povečal za 13,4 odstotke, Daimler pa za kar 21 odstotkov. Najhitreje rastoča proizvajalca sta bila Mazda s 34,3 in Land Rover Jaguar s 32,5 odstotno rastjo.
Toyota je v Evropi dosegla še slabše rezultate kot Volkswagen, prodaja je padla za štiri odstotke. V svetovnem merilu pa so Japonci v prvem devetmesečju letos prehiteli Nemce s prodajo 7,5 milijona vozil, Volkswagen je bil za 70 tisoč vozil skromnejši.
V Sloveniji se Volkswagen dobro drži. September mu je sicer prinesel največji 6,26 odstoten padec prodaje v letošnjem letu, oktober pa je bil ponovno pozitiven s slabim odstotkom rasti. V prvem desetmesečju letos je znamka Volkswagen prepričala 7,961 kupcev, kar je za 8,37 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Gre sicer za prve registracije novih vozil v Sloveniji, določen delež pa končne kupce najde v drugih državah EU. A številke vseeno kažejo na dobre rezultate.
Znamke BMW, Audi in Mercedes-Benz letos rastejo s podobnim tempom, BMW ima 23, Audi 20, Mercedes-Benz pa 22 odstotno rast prodaje oziroma prvih registracij novih vozil.