Avto

Iz arhiva: TOP 10 najdražjih avtov Slovencev

Kdo vozi najdražjega, kašen avtomobilski okus imajo bogati Slovenci in koliko ferrarijev, lamborghinijev in rolls-roycev je na naših cestah

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.11.2016 23:00
Čas branja: 5 min

Pogled na ceste, statistiko voznega parka in prodaje pravi, da imamo Slovenci radi avtomobile. S povprečjem 550 vozil na tisoč prebivalcev smo v zgornji polovici v Evropi, tudi starost voznega parka ni kritična, s povprečjem okoli osem let vozimo kar precej mlade avtomobile. Kaj pa, ko gre za tiste najdražje, kdo si jih privošči, koliko stanejo in kateri so? Gre zgolj za slovita imena Ferrari, Lamborghini in Porsche, jih vozijo zgolj najbogatejši Slovenci ali tisti, ki jih sploh ni na Managerjevi lestvici najbogatejših?

 

Po naši raziskavi si Slovenci radi in kar pogosto privoščimo tudi tiste sanjske avtomobile, ki jih otroci in še kdo lepijo po stenah svoje sobe. Niso vsi novi, nekateri z leti celo pridobivajo vrednost, med njimi je tudi nekaj starodobnikov častitljive starosti in ohranjenosti.

Med prestižnimi znamkami slovenske tablice nosi 32 ferrarijev, 18 rolls-royceov, 17 astonov martinov, 13 bentleyjev in pet lamborghinijev. Porschejev je kar 821, skoraj toliko kot smartov in daihatsujev, a res ekskluzivnih je malo.

Lestvica TOP 10 najdražjih avtomobilov Slovencev

1; Ferrari enzo Lorisa Požarja - 2 milijona evrov

Ferrari-Enzo-2002-1600x1200-wallpaper-0a.1447780663.jpg.n.960px.jpg

Najdražji avto v Sloveniji po naših informacijah je ferrari enzo Lorisa Požarja, ki kljub oziroma predvsem zaradi starosti 12 let že pošteno pridobiva vrednost. Cestni dirkalnik s šestlitrskim V12 motorjem, 660 konji, hitrostjo do 350 kilometrov na uro do stotice skoči v 3,65 sekunde. Leta 2002 je nov enzo stal okoli pol milijona mark, danes pa je zaradi omejene serije 400 vozil vreden okoli dva milijona evrov.

2; Porsche 918 spyder Rada Antolovića - 780 tisoč evrov

Porsche-918-Spyder-2015-1600x1200-wallpaper-05.1447781225.jpg.w.960px.jpg

Porsche 918 spyder je zadnji krik tehnike, saj superšportnika, vrednega skoraj 800 tisoč evrov, poganjajo kar trije motorji - 4,6-litrski bencinski V8, ki zmore 608 konjev in 528 newtonmetrov navora, ter še dva elektromotorja, ki mu dodata 279 konjev, skupna sistemska moč pa znaša 887 konjev ter ponuja impozantnih 1.275 newtonmetrov navora. Od nič do sto kilometrov na uro 918 spyder pospeši v 2,6 sekunde, merilnik hitrosti se ustavi šele pri 345 kilometrih na uro. Lastnik najdražjega porscheja naj bi bil nadzornik Luke Koper Rado Antolović. To je za Finance sicer zanikal, za Planet TV pa je potrdil, da ga uporablja, a ni v njegovi neposredni lasti.

Razkrit je lastnik najdražjega avtomobila v Sloveniji

3; Porsche carrera GT nekdaj v lasti Roka Drašlerja - 600 tisoč evrov

Porsche-Carrera-GT-2004-1600x1200-wallpaper-06.1447783056.jpg.n.960px.jpg

Porsche carrera GT je podobno kot mercedes SLR Mclaren eden od mladih klasikov, ki so še vedno izjemno zmogljivi, precej sodobni, obenem pa zaradi ekskluzivnosti že pridobivajo višjo vrednost. Med kupce je zapeljal že daljnjega leta 2003, poganja pa ga 5,7-litrski V10 motor s 612 konji, ki 1.455 kilogramov težkega športnika do stotice požene v 3,9 sekunde, do dvestotice pa v 9,9 sekunde. Največja hitrost carrere GT je 330 kilometrov na uro, cene rabljenih vozil pa danes segajo od 600 tisoč evrov.

4; Lamborghini aventador Roka Furlana - okoli 450 tisoč evrov

Lamborghini-Aventador-LP700-4-2012-1600x1200-wallpaper-03.1447781547.jpg.w.720px.jpg

Ljubljanski podjetnik je ljubitelj hitrih in prestižnih avtomobilov, še posebej znamke Lamborghini, saj je aventador že njegov drugi dirkalnik te znamke. Poganja ga 6,5-litrski V12 motor s 700 »konji«, do stotice skoči v 2,9 sekunde in dosega največje hitrosti do 350 kilometrov na uro. Cena aventadorja brez davkov je okoli 300 tisoč evrov, s slovenskimi davki pa je višja od 450 tisoč evrov.

350 na uro z odprto streho

5; Mercedes SLR mclaren, Janez Ajlec in Miha Jarc - od 200 do 400 tisoč evrov

Mercedes-Benz-SLR-McLaren-2004-1600x1200-wallpaper-06.1447781757.jpg.e.960px.jpg

Mercedes-Benzov najbolj ekstremen avto preteklega desetletja, SLR mclaren, ki je nastal v sodelovanju z angleško znamko, je danes vreden toliko kot pred osmimi leti. Najboljši primerki namreč dosegajo vrednost tudi 400 tisoč evrov. Superšportnik, ki je bil predstavljen že daljnjega leta 2003, še danes zmore izjemne zmogljivosti, 5,4-litrski V8 motor s kompresorjem zmore 626 konjev, do stotice pospeši v 3,8 sekunde in drvi s hitrostjo 334 kilometrov na uro.

Članek o SLR mclarnu iz revije Manager

6; Porsche 911 GT3 RS - 290 tisoč evrov

Porsche-911-GT3-RS-2016-1600x1200-wallpaper-03.1447781859.jpg.e.960px.jpg

Porschejev superšportnik 911 GT3 RS je eden najbolj ekskluzivnih porschejev, poseben pa je tudi zato, ker ga poganja klasičen atmosferski motor brez turbopolnilnika. Štirilitrski šestvaljni bokser zmore 367 kilovatov oziroma 500 konjskih moči pri visokih 8.250 vrtljajih v minuti, le 1.495 kilogramov težek superšportnik pa do stotice požene v 3,3 sekunde, najvišja hitrost je 310 kilometrov na uro. Slovenska cena 911 GT3 RS je okoli 280 tisoč evrov, privoščila pa sta si ga dva Slovenca.

7; Mercedes-Benz S coupe 63 AMG; Igor Akrapovič in Boštjan Šifrar - 286 oziroma 289 tisoč evrov

P5280435.1432966346.JPG.e.600px.jpg

Mercedes-benz S coupe je prek pet metrov dolg kupe, izdelan na osnovi največje hišne limuzine razreda S. Velikan je delo oblikovalca Roberta Lešnika, združuje pa športnost, razkošje in sodobno tehnologijo, obenem pa sodi v sam cenovni vrh serijskih avtomobilov na trgu. V Sloveniji sta po naših informacijah dva S coupeja v najmočnejši različici S coupe 63 AMG s 585 konji. Prvega vozi Igor Akrapovič, kupil pa si ga je v razvojne namene, saj je zanj razvil izpuh iz titana. Drugega vozi podjetnik Boštjan Šifrar, lastnik družbe Sibo Group, stal ga je 289 tisoč evrov.

Po besedah Boštjana Šifrarja je v Sloveniji pet mercedes-benzov S coupe.

Zvezdnik, ki je ukradel četrtkovo predstavo

Več o mercedes-benzu S coupe

Vozni park Boštjana Šifrarja vreden dva milijona evrov

izvozni-fokus-se-111-jm.1447782216.jpg.n.960px.jpg
Foto: Jure Makovec

Boštjan Šifrar je velik avtomobilski navdušenec, stavi pa predvsem na oddelek AMG znamke Mercedes-Benz. V klepetu z nami mu je stekel jezik, hitro nam je predstavil svoj vozni park in iz glave izstrelil vse tehnične podatke svojih jeklenih lepotcev. Najbolj je ponosen na tri mercedes-benze AMG, gre za zgoraj omenjeni S coupe 63 AMG, terenca G AMG in superšportni kupe AMG GT S. Z zadnjim je za seboj pustil kolega s podobno močnim porschejem 911 turbo S, za svoj vozni park pa pravi, da je vreden okoli dva milijona evrov.

8; Mercedes AMG GT S - 250 tisoč evrov

Mercedes-Benz-AMG-GT-2016-1600x1200-wallpaper-06.1447782276.jpg.e.960px.jpg

Superšportnika je izdelal Mercedes-Benzov oddelek AMG, ki sicer skrbi za športne različice klasičnih avtomobilov te znamke. Najzmogljivejšo različico GT S poganja štirilitrski V8 z dvema turbopolnilnikoma in 375 kilovati (510 konjskimi močmi). Novi model v primerjavi z modelom SLS opušča navzgor odpirajoča se stranska vrata, ki jih je Mercedes-Benz uvedel pri modelu gullwing v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Prinaša pa lahko gradnjo karoserije, ki je v 90 odstotkih izdelana iz aluminija. AMG GT S do stotice pospeši v 3,8 sekunde, največja hitrost pa je 310 kilometrov na uro.

Boštjan Šifrar nam je v pogovoru omenil, da se s temi podatki ne strinja. "Moj AMG GT S ima do sto 3,4 sekunde, preverite v nemški reviji Auto motor und sport, nas je poučil!"

Mercedes bi rad omrežil kupce porscheja

Video - mercedes AMG GT

9; Mercedes-Benz S 63 AMG - okoli 250 tisoč evrov

Mercedes-Benz-S63-AMG-2014-1600x1200-wallpaper-07.1447782463.jpg.s.960px.jpg

Mercedes-benz razreda S s 4,7-litrskim osemvaljnikom, dvema turbopolnilnikoma in močjo 585 konjev. Ne sodi povsem v vrh ponudbe, saj je nad njim še S 65 AMG z V12 motorjem. Dobro opremljen pa vseeno stane prek 250 tisoč evrov. Vozi ga eden od ljubljanskih podjetnikov.

Za volanom najboljšega avta na svetu

10; Range rover autobiography - 225 tisoč evrov

Land-Rover-Range-Rover-2013-1600x1200-wallpaper-02.1447782717.jpg.c.960px.jpg

Najbolj prestižen range rover z opremo autobiography in petlirskim V8 bencinskim motorjem ali 4,4-litrskim turbodizlom sta si omislila dva Slovenca, njunih imen pa ne poznamo. Angleška prestižna terenca sta imela podobno končno ceno 225 tisoč evrov.

Reportaža: z range roverjem po sipinah Maroka

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani
Avto
AvtoJanez Kovačič Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa tudi stane približno toliko.

FINANCE
Avto
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Avto
AvtoUroš Božin Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

FINANCE
Avto
Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi
Avto
AvtoUroš Božin Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 7

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.

FINANCE
Avto
Lepota in moč z roko v roki
Avto
AvtoMatej Kačič Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)