Avto

Prihaja v dobrem času za posel

Audi A4 črtrte generacije na naš trg prihaja v ugodnem času za ta razred, s cenami od 32 tisoč evrov prihodnje leto cilja na 400 do 500 Slovencev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.11.2015 09:12
Čas branja: 2 min

Da je čas za kakšen avtomobilski model dober, se po prelomnici leta 2008, sliši nekoliko nenavadno, a je res. Audi A4 v svoji čerti generaciji od leta 1994, pred tem je njegovo vlogo od leta 1972 igral audi 80, prihaja v ponovno rastoč razred prestižnih srednjevelikih limuzin in karavanov.

PB111411.1447572864.JPG.e.960px.jpg
Klasične poteze, že skoraj razred večje mere - dolžina 4,73 metra, 2,82 metra v medosju in precej več prostora v kabini. Med stroji izstopajo vsaj trije: dvolitrski turbobencinar 2.0 TFSI s 140 kilovati in skromno žejo, verjetno najbolj priljubljeni 2.0 TDI s 110 kilovati in porabo med 3,7 in štirimi litri in žametni šestavaljni 3.0 TDI s 160 kilovati.

Statistika kaže, da se je prodaja prestižnih znamk letos pri nas povečala za 22,1 odstotke na 3.919 vozil, znamka Audi je prodajo v prvih desetih mesecih povečala za 19,7 odstotka. Obenem je čas ugoden tudi za limuzinske različice D segmenta (sem sodijo limuzine, kupe limuzine in denimo tudi BMW 3 GT), kamor sodi audi A4, saj si te letos režejo vodilni 40,9 odstotni delež razreda. Še leto nazaj je bila najbolj priljubljena zasnova tega razreda športni terenec, letos se na vrh vrača limuzinka klasika.

PB111399.1447572693.JPG.c.960px.jpg
Tipično obel zadek karavanskega avanta in med 505 in 1.510 litrov prostora.

Novi A4 je oblikovno razmeroma pričakovan, kar precej zadržan, a je prednji del mogoče personalizirati s pomočjo različnih opremskih paketov. V primerjavi s predhodnikom je precej bolj napreden, karoserija je kljub dodatnim centimetrov (A4 je dolg 4,73 metra) lažja od prejšnje, osnovni A4 tehta le 1.320 kilogramov, prihranek pri masi v primetrjavi s predhodnikom pa je med 110 in 120 kilogrami. A4 je tudi aerodinamično zelo učinkovit, količnik zračnega upora je le 0,23. V medosju je novi A4 zrasel na 2,82 metra, kar prinaša boljše vozne lastnosti in več prostora v kabini, tudi na zadnji klopi. Tam imajo potniki 2,3 centimetra več kot prej. Prtljažnik je klasičen, zaradi limuzinske oblike težje dostopen in s 480 litri pričakovano velik oziroma majhen.

PB111405.1447572719.JPG.w.960px.jpg
Armaturna plošča ima po novem dolg nadstrešek in odlično senči merilnike. Ti so lahko povsem prilagodljivi kot del doplačljive virtualne armaturne plošče znane iz audija TT, passata ...

Motorji so sodobni in še bolj varčni, A4 blesti tudi na področju elektronskim pomagal in aktivne ter pasivne varnosti, podrobneje o audiju A4 pa v poročilu iz prvih voženj v Benetkah.

V Sloveniji se je prodaja audija A4 pričela pretekli teden. Osnovni A4 1.4 TFSI s 110 kilovati in opremo basis stane 31.990 evrov (osnovna oprema med drugim vsebuje tudi ksenonske žaromete, klimatsko napravo,...). Enako opremljen turbodizel 2.0 TDI s 110 kilovati stane 35.990 evrov, za dodatn adva tisočaka pa boste dobili povsem nov dvolitrski turbobencinar 2.0 TFSI s 140 kilovati in tovarniško porabo pod petimi litri. Doplačilo za karavanski avant je okoli 2.500 evrov.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

14.09.2015
FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.