Avto

Hondin povratek na vročo sceno

V vročem razredu malih križancev nekaj olja na ogenj po novem priliva še Honda HR-V. Eden večjih modelov z motorji in pogonom ne komplicira, poudarja varnost, uporabnost in opremljenost, s ceno pa cilja na 150-180 kupcev letno

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.11.2015 01:00
Čas branja: 3 min

Honda-HR-V-100.1446766328.JPG.n.960px.jpg

Majhne kombilimuzine z bolj ali manj poudarjenimi geni športnih terencev so na avtomobilskem trgu že dlje časa zgodba o uspehu in ni ga proizvajalca, ki v ponudbi ne bi imel svojega primerka. Tudi pri nas so zelo priljubljeni, capturju, mokki, juku, 2008 in ostalim pa se je zdaj pridružila še Honda HR-V.

Honda-HR-V-104.1446766383.JPG.s.960px.jpg

Od škatlastega modela izpred 17 let je ostalo zgolj ime, na slovenski premieri pa se je pred nami pojavil sodoben, aerodinamičen in v marsičem samosvoj križanec s poudarjeno kupejevsko linijo (kljuka zadnjih vrat je skrita v stebriček), ki stavi na več prostora, boljšo uporabnost in varnost.

Honda-HR-V-085.1446766133.JPG.s.960px.jpg

Prefinjeno robustni HR-V se z dolžino 4,29 metra, širino 1,77 in višino 1,61 metra ter prostornostjo potniške kabine na 2,61 metra medosne razdalje in 431-litrskim prtljažnikom že spogleduje s kompaktnimi športnimi terenci.

Honda-HR-V-017.1446766514.JPG.e.960px.jpg

Križanci so vse bolj cestno naravnani in Honda HR-V ni nobena izjema. Moč se tako prenaša le na prednji kolesni par, kupcem pa je na voljo z dvema motorjema (klasični bencinec - tudi s CVT - in turbodizel) in tremi paketi opreme (Comfort, Elegance, Executive). Cene z akcijskim popustom v višini 2.000 evrov se začnejo pri 20.990 evrov oziroma 23.490 evrov za dizla, slovenski zastopnik pa želi prihodnje leto prodati med 150-180 vozil, kar je več kot polovica sedanje prodaje.

Honda-HR-V-056.1446766624.JPG.s.960px.jpg

Novi HR-V se lahko pohvali s tremi ključnimi lastnostmi, ki jih pričakujejo kupci v tem razredu. Na videz je dovolj masiven, občutek varnosti za volanom in zaupanje dvigujeta povečana višina vozila in višji položaj oči kot pri limuzini, hkrati je avto bolj uporaben od kombilimuzine, saj ponuja lažje vstopanje in izstopanje ter več prostora. V njem se bodo dobro počutili štirje odrasli potniki, kupejevsko padajoča streha pa ne krati prostora za glave.

Honda-HR-V-notranjost1.1446766696.jpg.e.960px.jpg

Prostor za prtljago je prilagodljiv na štiri načine (običajni, vzdolžni, uporabni in visoki), k čemur pripomore tudi navpično zložljiva zadnja klop kot pri jazzu, konkurenca pa je (še) ne pozna. Za takšno rešitev so pri Hondi tank za gorivo pomaknili pod prednja sedeža, s podiranjem zadnje klopi pa se razpoložljivi prostor za prtljago poveča na 1.026 litrov.

Honda-HR-V-Sedezi.1446765503.jpg.n.960px.jpg

Prtljažnik ponuja ravno dno, pod polico je še precej odlagalnega prostora, mešane občutke pa je zvabilo mehko pokrivalo prtljažnega prostora iz tkanine. Nekaterim je deloval sveže in zanimivo, spet drugim ceneno in neuporabno, saj nanj ne moremo odložiti ničesar.

Honda-HR-V-034.1446765594.JPG.s.960px.jpg

Notranjost je sicer moderno zasnovana, sredinska konzola je obrnjena k vozniku kot v kakem športnem vozilu. Pri Hondi so s HR-V premierno predstavili elektronsko ročno zavoro. Sredinska konzola je zaradi tega prostornejša in bliže rokam, športni vtis pa dopolnjuje kratka in natančna ročica odličnega ročnega menjalnika.

Honda-HR-V-031.1446767123.JPG.s.960px.jpg

Na sredinskem delu je 5- oziroma 7-palčni multimedijski zaslon sistema Honda Connect z operacijskim sistemom Android, pozornost pa sta pritegnila še uravnavanje klimatske naprave, ki ga izvajamo z dotiki in potegi kot pri pametnem mobilniku, ter sistem treh širokih rež za prezračevanje na sovoznikovi strani. Slednje z leve omogočajo šibko, srednje in močno vpihovanje zraka, v spomin pa prikličejo VW passata.

Honda-HR-V-Klima.1446765827.jpg.n.960px.jpg

Hondinega robustneža poganjata 1,6 litrski turbodizel z 88 kilovati (120 KM) in 300 Nm navora in 1,5 litrski bencinec s 96 kilovati (130 KM) in 155 Nm navora. Dizel je že znan, vendar nekoliko dodelan, atmosferski bencinski i-VTEC pa je novost. Slednjega je za doplačilo 1.500 evrov moč naročiti z brezstopenjskim samodejnim CVT menjalnikom s sedmimi vnaprej določenimi prestavnimi razmerji, sicer je menjalnik 6-stopenjski ročni.

Honda-HR-V-motor.1446765935.jpg.e.960px.jpg

Ker sta tako v HR-V dokaj zmogljiva agregata, je avto nekoliko dražji od neposrednih tekmecev s šibkejšimi motorji. Hondini inženirji so precej poudarka namenili tudi voznim lastnostim, da se avto pelje kot klasična kombilimuzina pa pripomorejo povečana karoserijska togost, nekatere dodelave na samem podvozju križanca (novi blažilniki z dvema batnima drsnikoma) in razmeroma nizko težišče.

Honda-HR-V-030.1446766937.JPG.e.960px.jpg

Pri Hondi se velik poudarek dali varnosti ter na preizkusnem trku EuroNCAP prejeli najvišjo možno oceno pet zvezdic. Avto ima že serijsko na voljo sistem pomoči aktivnega zaviranja v mestu (CTBA) in pomočnika pri speljevanju v klancu (HSA), s paketoma elegance in executive pa lahko v HR-V dobite še sistem samodejnega preklopa luči (HSS), opozorilnik pred naletom (FCW) in menjavo voznega pasu (LDW) ter inteligentni omejevalnik hitrosti (ISL) v kombinaciji s sistemom za prepoznavo prometnih znakov (TSR).

Honda-HR-V-025.1446767025.JPG.e.960px.jpg

Seznam serijske opreme v treh različnih paketih (Elegance jo podraži za 1.600 evrov, Executive še za 3.400 evrov) obsega gosto tipkan list A4 formata, med naštevanjem ne manjka nekaterih premijskih dodatkov (usnje, vstopanje brez ključa, LED glavni žarometi, panoramska streha). Na seznamu dodatne opreme je moč opaziti različne stilske pakete, ki lahko avto naredijo bolj športen (Aero paket), robusten (Robust) ali eleganten (Chrome), na voljo pa so tudi 18-palčna platišča, nosilec koles Easy Fit, držalo tabličnega računalnika,...

Honda-HR-V-094.1446767416.JPG.s.960px.jpg

Foto: Matej Kačič, Honda

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Nenavadna honda, ki te prime in pošteno ''drži''
Avto
AvtoJanez Kovačič Nenavadna honda, ki te prime in pošteno ''drži''

Honda civic grand ponuja kar samosvojo karoserijsko obleko, toda kombinacija motorja, menjalnika in podvozja ustvarja avto precej uživaških občutkov

FINANCE
Avto
Prostorna in presenečenj polna japonka, ki se požvižga na dizle
Avto
AvtoUroš Božin Prostorna in presenečenj polna japonka, ki se požvižga na dizle 2

Hondin SUV izpopolnjuje uspešno formulo udobnega, prostornega in vsestranskega avtomobila, ki se mu kupci zadnja leta težko uprejo.

FINANCE
Okolje & energija
E-honde izbirajo, s kakšno elektriko se polnijo
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar E-honde izbirajo, s kakšno elektriko se polnijo 1

Honda je v Kaliforniji uvedla pilotni program, ki izbira, kdaj se bodo polnile električne Honde fit, in se izogiba elektriki iz elektrarn na fosilna goriva.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Honda s hibridnim CR-V dizle pošilja na smetišče zgodovine
Avto
AvtoMatej Kačič Honda s hibridnim CR-V dizle pošilja na smetišče zgodovine 14

Hondin družinski športni terenec CR-V je namesto dizla dobil pravo popestritev - hibridni pogonski sklop z dvema elektromotorjema, ki naj bi s ceno od 32.900 evrov naprej letos prepričal 60 Slovencev oziroma skoraj tretjino vseh kupcev. 

FINANCE
Okolje & energija
Honda: litij ionske baterije bi lahko zamenjali z fluorid ionskimi
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Honda: litij ionske baterije bi lahko zamenjali z fluorid ionskimi 38

Kalifornijski inštitut Caltech, Nasin laboratorij JPL in Honda so predstavili novo tehnologijo, ki je po zagotovilih avtorjev boljša od litij ionske.

FINANCE
Avto
Po poteh stare slave
Avto
AvtoMatej Kačič Po poteh stare slave

Nova honda civic prerašča meje kompaktnega razreda, ponuja sodobna turbomotorja in ugodno ceno od 18 tisoč evrov.

FINANCE
Avto
Hondin prostorski čudež začel lov na slovenske kupce
Avto
AvtoUroš Božin Hondin prostorski čudež začel lov na slovenske kupce 9

Svetovno najbolj prodajan SUV začenja pohod na slovenski trg z začetno ceno 27.900 evrov.