Nemški proizvajalec prestižnih avtomobilov BMW je v tretjem četrtletju prodal 545.062 avtomobilov, kar je za 6,9 odstotka več kot v enakem obdobju lani, prihodki pa so v tem času poskočili za 15,6 odstotka na skoraj 21 milijard evrov. Prodaja je v Evropi zrasla za 8,8, v ZDA za pet in na Kitajskem za 6,5 odstotka, v Braziliji pa je padla za 21,8, v Rusiji za 33 in na Japonskem za deset odstotkov.
Proizvajalec je povečal prodaje vseh znamk znotraj Skupine razen Rolls Royca, ta je s 835 vozili za 6,3 odstotke zaostal za tretjim četrtletjem lani. Najuspešnejša serija ostaja serija 3, ki je v prvih devetih mesecih našla 331 tisoč kupcev, sledi pa ji serija 5 z 259 tisoč kupci. Oba modela sta sicer nekoliko zmanjšala prodajo (za šest oziroma sedem odstotkov) v primerjavi z lanskim letom. Seriji 4 in X6 pa se iz ozadja vozita v ospredje, letos sta našli 39 oziroma 40 odstotkov več kupcev kot lani, serija 4 114 tisoč, X6 pa 33 tisoč.
Podznamka BMW i z električnim i3 in hibridnim i8 je v tem času skoraj podvojila prodajo iz 10.540 na 20.576 vozil.
Ustvarjen neto dobiček 1,58 milijarde evrov je zrasel za 20,5 odstotke, dobičkovna marža pa se je zmanjšala iz 9,4 na 9,1 odstotka.
BMW je v zadnjem letu dni število zaposlenih povečal za skoraj sedem tisoč, 30. septembra letos jih je zaposloval 121.316. Od začetka leta pa je na karierno pot pri BMW kot svojo prvo zaposlitev stopilo prek 1.500 mladih, od tega 1.200 v Nemčiji.