4,5 litra je povprečna poraba priusov, izmerjena v tem času.
Razlog, zakaj se je slovenski proizvajalec hiš Lumar odločil za hibrid, je jasen. Vodja izvedbe pri tem podjetju Robi Centrih pravi, da je varčna gradnja hiš nekako povezana tudi z uporabo varčnih vozil, zato dajejo v podjetju velik poudarek zmanjšanju ogljičnega odtisa tako z izbiro materialov kot tudi z majhno porabo energentov za ogrevanje. Centrih pa si leta 2009 najbrž ni mislil, da mu bo prius tako globoko zlezel pod kožo, da bo z njim naredil kar 700 tisoč kilometrov. Prvega je imel med letoma 2009 in 2012, z njim je prevozil 340 tisoč kilometrov, drugega pa vozi od leta 2012, na števcu ima že 366 tisoč kilometrov. Zadovoljen uporabnik ob tem poudarja, da v tem času ni zaznal niti ene okvare, navdušen je tudi nad zelo nizkimi stroški vzdrževanja, res pa je, da je avto vseskozi vozil na redne servise.
Robi Centrih je z obema priusoma krožil predvsem po slovenskih cestah, veliko pa tudi po tujih. Kar nekajkrat se je z avtom zapeljal tudi v Italijo, Avstrijo, Nemčijo in Švico, o letalu pa ni niti razmišljal, čeprav je pogosto prevozil tudi prek dva tisoč kilometrov v obe smeri. Njegovi zapiski razkrivajo, da je prius na lokalnih cestah in v mestu v povprečju porabil med 4,0 in 4,3 litra bencina na sto kilometrov, po avtocesti pa se je poraba dvignila na 4,8 do pet litrov na sto kilometrov.
Kaj pravi o priusu? »Toyota prius je avto, ki povsod pritegne pozornost. Še posebej to velja v naši panogi gradnje varčnih hiš, saj je tesno povezan z ekologijo.« Med prvim in drugim priusom z opremo sol je opazil razliko predvsem v udobju. Pri avtu načeloma ne bi ničesar spreminjal. Zatrjuje, da je vožnja z njim udobna tudi na daljših razdaljah. »Ko je treba avtu dodati moč, je dovolj odziven. Na cesti je zelo stabilen. Tudi vožnja v zimskih razmerah mu ne povzroča težav,« pripoveduje sogovornik.
Ob tem je opazil še eno zanimivost. Avto ga je spremenil v bolj umirjenega in varčnega voznika, saj nekako v podzavesti nenehno razmišlja, da če že ima varčen avto, se mora na cesti tudi tako vesti. »Ne prehitevam 'na silo', s priusom želim biti za zgled drugim voznikom na cesti.«
Ta avto bi si kupil tudi za zasebne namene, vidi se za volanom priusa plug-in hybrid z zunanjim polnjenjem baterije.