Avto

Poslovna mačka naredila velik preskok

Domače ceste so bogatejše za novo veliko mačko, ki sliši na ime Jaguar XF. Z značilnim angleškim šarmom in eleganco naj bi na leto navdušila 22 Slovencev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

19.10.2015 06:00
Čas branja: 3 min

IMG-09.1445205434.jpg.e.960px.jpg

Prestižni Audi A6, BMW serije 5, Lexus GS, Mercedes E in Volvo S80 so pri nas dobili svežega tekmeca, ki že na pogled deluje športno ter izžareva eleganco, obenem pa navduši z značilnim angleškim šarmom in razkošjem. Novi Jaguar XF je temeljito pripravljen na spopad z močno konkurenco v poslovno-menedžerskem razredu, v njegov objem pa je s promocijskim popustom 6.000 evrov moč skočiti že za 36.900 tisoč evrov.

IMG-06.1445205380.jpg.s.960px.jpg

Angleški Jaguar, ki zelo uspešno deluje pod okriljem indijske Tate, je model XF prvič predstavil leta 2007, do danes pa se je zanj odločilo več kot 280 tisoč kupcev - pri nas dobrih sto. V primerjavi z nemško sveto trojico številka resda ni visoka (BMW je zgolj lani prodal 373 tisoč petic, Audi in Mercedes pa okoli 300 tisoč modelov A6 in E), vendar pa je vse prej kot zanemarljiva. Tisti, ki želijo izstopati iz množice, so gotovo prepoznali potencial poslovne mačke, z novim modelom pa je XF skočil še stopnico višje.

IMG-02.1445205668.jpg.s.960px.jpg

Všečna oblika, prestiž, športni duh, sodobne tehnologije ter zmogljivi in učinkoviti motorji zapakirani z značilnim angleškim šarmom so gotovo aduti, s katerimi si želi novi Jaguar XF tudi pri nas izboriti svoj prostor pod soncem. Prihodnje leto naj bi pri nas našel 22 kupcev, ti bodo lahko izbirali med štirimi turbodizli in dvema prisilno polnjenima bencincema.

IMG-15.1445206693.jpg.s.960px.jpg

Pri Jaguarju XF kupec lahko izbira med petimi paketi opremi, ob osnovnem Pure sta dva sicer bolj prestižno obarvana (Prestige in Portfolio), dva pa imata izrazito športni pridih (R-Sport in XF S). Upoštevaje še motor, menjalnik in pogon je na voljo 33 različic, pri čemer je na vrhu ponudbe S 35t AWD za 81.800 evrov, oziroma s popustom 75.800 evrov.

IMG-10.1445206778.jpg.n.960px.jpg

A še preden bodo novi kupci avto pokazali sorodnikom, poklicali znance in prijatelje ter pokukali pod pokrov, bodo nekje na samem zadovoljni občudovali svojo novo mačko. Naslajali se bodo nad kombinacijo oblikovanja, razkošja, tehnologij in učinkovitosti, ki jih dopolnjujeta dinamika in prefinjenost, vse skupaj pa zaključi za njen razred rekordno nizki količnik zračnega upora - ta zdaj znaša le 0,26 (prej 0,29).

IMG-01.1445205878.jpg.s.960px.jpg

Novi XF se na prvi pogled vidno ne razlikuje od predhodnika, razliko naredijo predvsem zadnji žarometi, sprednji pa so na voljo tudi v LED-tehnologiji, kar je sploh prvič za Jaguar. Novinec se je glede na predhodnika skrčil za sedem milimetrov na 495,4 centimetra, a kljub temu ponuja več prostora.

IMG-29.1445205952.jpg.n.960px.jpg

Angleži so mu za 51 milimetrov na 296 centimetrov razpotegnili medosno razdaljo, tako je počutje precej gosposko. Notranjost je glede na izbrani motor in paket opreme lahko športna ali elegantna, izbrani materiali vselej prijetni in kakovost izdelave odlična.

IMG-17.1445205993.jpg.n.960px.jpg

Vozniku je na sredini na voljo novi 8-palčni zaslon na dotik (oziroma 10,2-palčni za doplačilo), še večji pa je lahko nameščen pred njim. Kar 12,3-palčni zaslon v paketu In Control Touch Pro (3.000 evrov) namreč zamenjuje klasične merilnike, ti so povsem digitalni (kot zna tudi konkurenca), navigacija pa se po potrebi oziroma želji lahko prikaže kar čez celoten zaslon.

IMG-20.1445206047.jpg.s.960px.jpg

Tudi odrasli potniki se ne bodo pritoževali, zaradi daljše medosne razdalje so namreč na zadnjih sedežih deležni udobja in ugodja, ki ga ponujajo prednji sedeži. Zadaj je namreč za 24 milimetrov več prostora za kolena in 27 mm več za glavo, kar XF potiska v ospredje v razredu.

IMG-18.1445206116.jpg.s.960px.jpg

Na voljo so tudi številne možnosti povezave, različne aplikacije in konkreten spisek varnostno-asistenčnih sistemov. XF je tako najnaprednejši Jaguar ta hip, med drugim ponuja tudi projicirni zaslon, radarski tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, sistem samodejnega zaviranja v sili,...

IMG-19.1445206168.jpg.n.960px.jpg

XF je narejen na povsem novi platformi, karoserija je skoraj v celoti narejena iz aluminija, kar se vidno pozna pri teži vozila. Nova mačka je namreč shujšala do 190 kilogramov (1.545-1.750 kg), kar se najprej pozna pri učinkovitosti motorjev, pozitivno pa vpliva tudi na lego športne limuzine.

IMG-22.1445206216.jpg.w.960px.jpg

Del podvozja in vzmetenja (na voljo je tudi prilagodljivo blaženje v kombinaciji s sistemom jaguar drive control in različnimi voznimi profili) so si inženirji sposodili pri modelu f-type, atletski potencial in filigransko krmiljenje pa nadgradi še progresivni električni volanski servo.

IMG-23.1445206257.jpg.n.960px.jpg

Ko bo prišel čas, da se največjo mačko zapelje po cesti, bodo prednost dobila druga čutila. Ker ima jaguar športnost v genih, ima pogon bodisi zadaj, bodisi na vsa štiri kolesa, a je ta na voljo le pri bencinskem šestvaljniku. Ta s pomočjo prisilnega polnjenja (kompresor) v različici S iztisne 280 kilovatov (380 KM), v šibkejši R-Sport pa 250 kW (340 KM), kar z mesta do 100 km/h pomeni čas 5,3 oziroma 5,4 sekunde in končno hitrost 250 km/h.

IMG-14.1445206291.jpg.n.960px.jpg

Pogonskemu sklopu večinoma ukazuje 8-stopenjski samodejni menjalnik renomiranega proizvajalca ZF, le pri 2,0-litrskih turbodizlih s 120 oziroma 132 kW (163-180 KM) je na voljo tudi novi 6-stopenjski ročni menjalnik. Pristaše dizlov bo za 47 tisoč evrov potešil 3,0-litrski šestvaljnik s 177 kW (240 KM) in kar 700 Nm navora.

IMG-24.1445206328.jpg.s.960px.jpg

Jaguar je z XF v vseh pogledih naredil korak navzgor, hkrati pa ostaja dovolj poseben in samosvoj, da bo pritegnil pozornost Slovencev. Ne zgolj na cesti, kjer je med slovensko predstavitvijo pridno nabiral poglede, ampak tudi med potencialnimi kupci. Velika mačka namreč še nikoli ni imela tako ugodne cene.

IMG-05.1445206527.jpg.s.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence
Avto
AvtoMiloš Milač Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence

Jaguar, ki bo kupce v 80 odstotkih kradel drugim znamkam, v Sloveniji pa bo zbudil prodajo te znamke. Letos naj bi zapeljal v 50 slovenskih garaž in si odrezal skoraj polovičen delež v prodaji te znamke

FINANCE
Avto
(video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo 2

Novi I-pace je crossover zanimivih proporcev, dolg 4,68 metra, nizek le 1,56 metra s 656 litrskim prtljažnikom, 480 kilometrskim dosegom, 400 konjiči… in ceno 77 tisočakov

FINANCE
Avto
Tiha mačka za novo poglavje
Avto
AvtoMatej Kačič Tiha mačka za novo poglavje 5

Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo
Avto
AvtoMiloš Milač (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo 25

Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.

FINANCE
Avto
Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike
Avto
AvtoMiloš Milač Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike

Rjovenje šest-, osem-, deset- in 12-valjnih strojev se z elektriko seveda poslavlja.

FINANCE
Avto
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju
Avto
AvtoMiloš Milač Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju 2

V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)