Gre za nadgrajen tempomat, ki teslovemu modelu S omogoča samodejno vožnjo znotraj voznega pasu in menjavo pasu, če voznik vklopi smernik. Vključuje tudi samodejno bočno parkiranje, pred tem pa sistem kamer in senzorjev najde, izmeri in določi parkirno mesto. Če se voznik odloči za ta manever, ga avtomobili izvede sam, vključno z dodajanjem in odvzemanjem plina, zaviranjem in vrtenjem volana.
Programski paket je namenjen modelu S letnika 2013, teh je okoli 60 tisoč, ki imajo vgrajene prednjo kamero, radar daljšega dosega in senzorje. Kupci omenjenih tesel model S so pri nakupu za programsko opremo doplačali 2.500 dolarjev, kasnejša aktivacija jih je stala 3.000 dolarjev.
Avtopilot deluje s pomočjo digitalnega zemljevida izdelanega v Tesli Motors, podatke so zbrali s pomočjo sledenja vsem teslovim vozilom. V primeru, da voznik naleti na "slepo točko", pa je ta samodejno shranjena v zemljevid. Po besedah Elona Muska je prav ta mreža podatkov sestavljena s pomočjo uporabnikov ključna prednost Tesle Motors pred drugimi proizvajalci avtomobilov. "Ko se nekaj nauči en avto, to znanje dobi celotna flota vozil na cesti, ki se stalno povečuje," je na tiskovni konferenci povedal Musk in še dodal, da je omenjen način zbiranja podatkov edini korak k avtonomni vožnji.
Naslednja različica programske opreme autopilot 7.1 bo omogočala samodejno parkiranje v garažo.
Kaj svetuje ustanovitelj in predsednik uprave Teslo Motors Elon Musk: "Pomembno je, da vozniki poskusijo nove funkcije autopilota 7.0, ampak ob tem ohranijo vso pozornost in držijo roke na volanu. V bližnji prihodnosti, čez tri leta, pa tudi to ne bo več potrebno, saj bomo konec leta 2018 predstavili avto, ki bo sposoben povsem samodejne vožnje."