Avto

Še večji VW touran bo dobrodošel družinski član

Volkswagen je k nam za najmanj 21.513 evrov pripeljal novo generacijo kompaktnega enoprostorca. Novi touran je dinamičen, vsestransko 'povezan', varen in predvsem prostornejši, s tem pa še bolj pisan na kožo mladim družinam

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.10.2015 01:00
Čas branja: 4 min

VW-touran-Foto-Gasper-Mis-036.1444857007.JPG.s.960px.jpg
Foto: Gašper Miš

Volkswagen ostaja dobro zapisan v srcu Slovencev, o čemer morda veliko pove podatek, da je slovenski zastopnik še pred uradnim nastopom zbral že 145 prednaročil za nakup novega tourana. Kompaktni enoprostorec je ljudi očitno prepričal že na podlagi fotografij oziroma preteklih pozitivnih izkušenj, ki jih bo sedanja generacija brez dvoma nadgradila.

VW-touran-039.1444854444.JPG.s.960px.jpg

O tem smo se na slovenski predstavitvi prepričali tudi sami, novi touran je pritegnil z bolj dinamičnim videzom v slogu novega passata (zvest tradiciji vseeno ostaja zadržan), s poudarjeno vrezano ravno bočno linijo hlinil da ima drsna vrata (nima jih), ter v notranjosti ponudil veliko uporabne, zabavne ter mladim in aktivnim družinam prijazne vsebine. Prihodnje leto naj bi jih bilo med 800 in tisoč.

VW-touran-062.1444854619.JPG.s.960px.jpg

Volkswagen je leta 2003 predstavil prvo generacijo tourana ter takrat zaradi njega na novo zaposlil pet tisoč delavcev. Tudi trg je tourana - kljub zamudi glede na konkurenco - sprejel zelo dobro, do danes pa so jih prodali kar 1,9 milijona. Tudi pri nas si je hitro izboril svoj prostor pod soncem, skupaj z dvema pomladitvama je v 12 letih osrečil skoraj 6.600 slovenskih družin. Nova generacija je seveda najboljša doslej in pripravljena, da to pokaže tudi v praksi.

VW-touran-113.1444854893.JPG.n.960px.jpg

Enoprostorski touran je glede na predhodnika namreč daljši za skoraj 13 centimetrov ter meri 452,7 cm, obenem je v širino pridobil štiri cm (183 cm), v višino pa izgubil tri cm (166 cm). Kljub bistveno večji večji zunanji dolžini je masa tourana manjša za vse do 62 kg (1.436-1.571 kg).

VW-touran-071.1444855012.JPG.s.960px.jpg

Koncernska prilagodljiva platforma MQB mu je omogočila kar 11-centimetrsko podaljšanje medosja, kjer zdaj petim ali sedmim potnikom (doplačilo za dodaten par sedežev znaša 730-869 evrov, prav na vseh so isofix priključki) ponuja 279 cm prostora - tisti povsem zadaj imajo okoli pet centimetrov več prostora za noge in nekaj manj za glave.

VW-touran-080.1444855719.JPG.s.960px.jpg

Vodoravno zložljivi sedeži s sistemom Fold Flat so sicer precej prilagodljivi, saj lahko v ravno dno zložimo vsakega posebej, hkrati omogočajo vzdolžni pomik ter imajo nastavljiv naslon.

VW-touran-089.1444855798.JPG.s.960px.jpg

Za skoraj 50 litrov se je povečal tudi prostora za prtljago, touran pa zdaj v zadku ponuja rekordnih 743 litrov prtljage. Če drugo sedežno vrsto sicer treh posamičnih sedežev preklopimo, dobimo celo 1.980 litrov prostora, opcijsko preklopen sovoznikov sedež pa omogoča prevoz do 2,7 metra dolgih predmetov. Kupcem je na voljo tudi možnost samodejnega odpiranja prtljažnih vrat z zamahom noge pod zadnji odbijač.

VW-touran-069.1444855626.JPG.n.960px.jpg

Prostorsko odlično izkoriščen touran (na voljo je tudi 47 odlagalnih mest) staršem s pomočjo kamere GoPro ponuja še varen pregled nad dogajanjem v drugi in tretji sedežni vrsti (njena vsebina se prek pametnega telefona in opcije Mirror Link projicira na sredinski zaslon), mir v vozilu pa si lahko zagotovijo tudi s tabličnim računalnikom in aplikacijo Media Control, ki potnikom zadaj omogoča upravljanje info-zabavnega vmesnika.

VW-touran-095.1444855967.JPG.s.960px.jpg

Nove rešitve v sklopu modularnega infotainment sistema druge generacije omogočajo, da se domala vsi pametni telefoni preko vmesnika App-Connect lahko povežejo s touranom. App-Connect poleg aplikacije MirrorLink prvič podpira tudi aplikaciji CarPlay (Apple) in Android Auto (Google).

VW-touran-Foto-Gasper-Mis-046.1444856962.JPG.n.960px.jpg

Izgovor malih potnikov »Nisem slišal!« poslej odpade, saj ima touran elektronski ojačevalnik govora, ki prek zvočnikov ojača voznikov ali sovoznikov glas drugi in tretji vrsti. Dodatno raven udobja ponujata 1,4 m2 velika panoramska pomična strešna streha in Pure Air Climatronic s protialergenim delovanjem.

VW-touran-082.1444855354.JPG.s.960px.jpg

Za volanom so nas pričakale že znane poteze, kjer ni bilo prostora za veliko eksperimentiranja, navdušila pa sta položaj za volanom in ergonomija. Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.

VW-touran-103.1444855503.JPG.s.960px.jpg

Splošno pozitiven vtis (v opremi Highline ga podpkrepi tudi 6,5-palčni zaslon na dotik) pokvari pretirana uporaba svetleče klavirske plastike, ki je pravi magnet za prstne odtise in prah. Bolj so se potrudili inženirji, ki so velik poudarek dali zvočni izolaciji, saj je kabina precej tiha, na razstavi.

VW-touran-044.1444853891.JPG.s.960px.jpg

Trenutno sta na voljo 1,2-litrski in 1,4-litrski turbobencinec z močjo 81 oziroma 110 kilovatov (110-150 KM) ter 1,6-litrski in 2,0-litrski turbodizel s prav tako 81 oziroma 110 kilovati. S prihodnjim letom bosta na voljo še 1,8-litrski TSI s 132 kW (180 KM) ter 2,0-litrski TDI s 140 kW (190 KM). Pogon je vedno speljan na prednji kolesni par, poleg ročnega 6-stopenjskega menjalnika pa je na voljo še dvosklopčni samodejni DSG (1.900-2.150 evrov doplačila). Motorji TSI in TDI imajo vse do 19 odstotkov nižjo porabo goriva, touran 1.6 TDI z menjalnikom DSG pa v teoriji porabi le 4,1 litra nafte na sto kilometrov.

VW-touran-001.1444854223.JPG.n.960px.jpg

Predvsem očetje se bodo poleg zmogljivih in varčnih motorjev razveselili tudi nad možnostjo izbire prednastavljenega voznega profila, noči pa bodo svetlejše in s tem varnejše tudi po zaslugi žarometov z LED tehniko, ki so nadomestile ksenonske.

VW-touran-Foto-Gasper-Mis-040.1444857232.JPG.s.960px.jpg
Foto: Gašper Miš

LED prednji žarometi so na voljo v dveh različicah, v osnovni imamo zasenčene in dolge luči LED z možnostjo doplačila za samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi, v napredni pa so žarometi dodatno smerno prilagodljivi, dolge luči pa se dinamično uravnavajo.

VW-touran-018.1444853987.JPG.s.960px.jpg

Touran je na voljo v treh že znanih stopnjah opreme, pri čemer že osnovna Trendline ponuja obsežen seznam serijske opreme (klima, parkirni sistem Park Pilot, multimedijski vmesnik USB, naprava za prostoročno telefoniranje, elektronska parkirna zavora s funkcijo Auto Hold, aktivni motorni pokrov za zaščito pešcev, zaslon na dotik,...) Za 1.200 evrov je dražja oprema Comfortline, ki prinaša usnjen volan, tempomat, avtomatsko klimo,...), še dva tisočaka je treba dodati za Highline (tripodročna klima, udobnejša prednja sedeža, aktivni tempomat...).

VW-touran-099.1444855881.JPG.s.960px.jpg

Brez velikega poudarka na varnosti v družinskem vozilu seveda ne gre. Višjo raven pasivne in aktivne varnosti je Volkswagen med drugim dosegel z uporabo jekel visoke trdnosti pri naletno izboljšani karoseriji (zagotovljena je za približno 25 odstotkov večja statična togost strukture karoserije), s skupno devetimi varnostnimi blazinami, podvozjem, ki je primerljivo s podvozjem osebnih vozil, ter s široko paleto novih asistenčnih sistemov.

VW-touran-032.1444856133.JPG.s.960px.jpg

Ponudba zajema serijsko funkcijo večnaletnega zaviranja in sistem Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili. Opcijsko so na voljo proaktivni sistem za zaščito potnikov, sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC), asistenco za zastoje, sistem Side Assist z asistenco za odparkiranje in asistenco za manevriranje s prikolico Trailer Assist, ki je v razredu enoprostorskih vozil na voljo prvič.

VW-touran-056.1444856264.JPG.s.960px.jpg

Novi Volkswagen touran tako v ličnem paketu za najmanj 21.514 evrov (Trendline 1.2 TSI) pa vse do 29.315 evrov (Highline 2.0 TDI z DSG) Slovencem in Slovenkam daje predvsem veliko prostora za razgibano življenje, vse skupaj pa podkrepi s tehničnimi izboljšavami, serijsko visoko stopnjo varnosti, napredno povezljivostjo ter varčnimi motorji.

VW-touran-Foto-Gasper-Mis-038.1444857065.JPG.n.960px.jpg
Foto: Gašper Miš

Foto: Gašper Miš (1-26) in Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu 6

Po poročanju nemškega Bild am Sonntag je nemški Volkswagen lani prodal 10,7 milijona avtomobilov in ohranil prvo mesto v svetovni prodaji

FINANCE
Avto
Rekordi Volkswagna: šest milijonov vozil v svetu, tri milijone na Kitajskem
Avto
AvtoMiloš Milač Rekordi Volkswagna: šest milijonov vozil v svetu, tri milijone na Kitajskem

Nemška avtomobilska znamka Volkswagen je lani dosegla vsaj dva pomembna mejnika, v svetu je prvič presegla proizvodnjo šest milijonov vozil, na Kitajskem pa prodajo tri milijone vozil

FINANCE
Avto
Volkswagnu težave ne pridejo do živega
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Dieselgate Za skupinsko tožbo zoper Volkswagen v ZPS zbrali 6.200 prijav
Manager
ManagerSabina Petrov Dieselgate Za skupinsko tožbo zoper Volkswagen v ZPS zbrali 6.200 prijav

45 tisoč oškodovancev zaradi afere Dieselgate je v Sloveniji, kažejo podatki Zveze potrošnikov Slovenije.

FINANCE
Avto
To so obrisi novega, digitaliziranega VW touarega
Avto
AvtoMiloš Milač To so obrisi novega, digitaliziranega VW touarega 5

Novi volkswagen touareg bo premierno predstavljen 23. marca v Pekingu. V primerjavi z modelom atlas bo manjši, a precej sodobnejši in dražji

FINANCE
Avto
Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal
Avto
AvtoAlbina Kenda Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)