BMW neguje črko M že vse od leta 1972 ko je bilo ustanovljeno podjetje BMW Motorsport in še posebej od leta 1977, ko je na ceste zapeljal sloviti M1 - kupe edinstvene oblike in šestvaljnega motorja z 277 konji.
Poslanstvo BMW M Motorsport je leta 1972 dobro pojasnil takratni član uprave BMW, kasneje je bil član uprave General Motorsa Bob Lutz z besedami: "Podjetje je kot človeško bitje. Dokler se ukvarja s športom, je v odlični formi, dobro usposobljeno, polno navdušenja in učinkovitosti."
Kaj smo zapisali ob 40. obletnici M motorsporta leta 2012. BMW je jubilej obeležil na precej nenavaden način.
Nemška znamka je bila ob tem vselej zelo pazljiva pri oznakah, ki so vsebovale črko M. Slovito kombinacijo črk in številk M1 še vedno hrani, doslej je namreč pripadala le originalu. Kasnejše serije 1 in dve pa sta sta dobili sramežljivi skovanki M135i in 1 M coupe, ki sta opozorili na vmesno stopnjo M performance in ne pravega M vozila. Polnovredne oznake M so si prislužili le M3 in M5, roadster Z3 M in Z4 M, v sodobni dobi še kupejevski M3, ki je dobil oznako M4 ter seveda orjaka X5 M in X6 M. Kompaktni BMW pa so bili do današnjega razkritja BMW M2 v ozadju.
Vsebinsko gledano pravi M ponuja celoten paket, od motorja, podvozja, elektronskih nastavitev in kar korenitih karoserijskih sprememb. Ko gre za M performance, denimo M135i, ki smo ga preizkušali spomladi ali pa M550d xDrive, pa je paket sicer športen, a nepopoln in zato preproste oznake s številko in črko M.
M2 coupe je M z vsem, kar pritiče tej oznaki
Po besedah BMW je novi M2 coupe svoj navdih poiskal pri modelih iz zgodovine BMW dirkalnikov. Karoserijo zaznamujejo nizek sprednji odbijač z velikimi odprtinami za zrak, napihnjeni boki z značilnimi stranskimi režami za zrak, 19-palčna aluminijasta platišča, širok zadek s specifičnim izpušnim sistemom M z dvojnimi izpušnimi cevmi in kabina z jasnim pečatom te znamke. Tu boste našli alkantaro, modre šive, M volan ter prestavna ročico in izrazito športne sedeže.
Srce M2 coupeja je trilitrski twin scroll turbo, ki ga poznamo že iz modelov 335i, 340i in v najmočnejši različici iz M3 in M4. V M2 coupeju stroj zmore 272 kilovativ oziroma 370 konjskih moči ter 465 newtonmetrov navora, 85 manj kot v M3 in M4. Povezan je z ročnim ali dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, njegova poraba pa niha med 7,9 in 8,5 litra, pospešek do stotive pa traja 4,3 do 4,5 sekunde.
M2 coupe ima po vzoru večjih bratov tudi elektronsko krmiljen aktivni diferencial M, ki optimizira vlečno silo in smerno stabilnost ter kopico nastavitev, ki jih omogoča M dynamic mode (MDM).
Njegova neposredna tekmeca sta mercedes-benz A 45 AMG in audi RS3. Daljni predhodnik M2 coupeja pa je seveda sloviti 2002 turbo, ki je živel le slabi dve leti, a je pustil močan pečat.