Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

Nemka se je poslovila od povprečja in bahavosti

Čas branja: 3 min
07.10.2015  22:30  Dopolnjeno: 08.10.2015 08:56
Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v praksi, tehnika sodi v vrh razreda.

Več iz teme:  
Opel > NGR > Astra >
Obveščaj me o novih člankih:  
Opel dodaj
NGR dodaj
Astra dodaj

010-OPEL-ASTRA-2015.1444239264.jpg.c.600px.jpg
Razvoj nove opel astre je šel v pravo smer: skromnejše mere, manjša kolesa, manjša masa, a vseeno več prostora, udobja, moči ...

Ko se je že zdelo, da je dvoboj med dvema velikima nemcema - golfom in astro - le še mit, ki živi v spominu starejših generacij, je Opel naredil prave korake nazaj k odličnosti. Da mu je to uspelo, je bil potreben konkreten zasuk v glavah inženirjev in vodstva. Ti so vrednote postavili na novo, poudarili so vsebino, ne le oblin in konkretnih karoserijskih mer kot pri astri letnika 2008.

PA010694.1444239556.JPG.n.600px.jpg

Če smo pošteni, sicer moramo poudariti, da se astri letnikov 2008 in 2014 (torej zadnja pred prihodom novega modela) kar močno razlikujeta po vsebini, predvsem tehnično je nemka veliko napredovala. Vseeno pa je novi model, ki smo ga prejš­nji teden preizkušali v Bratislavi, velik korak naprej, otresel se je ega, dobil vsebino, tehnično pa je na nekaj področjih postavil celo merila. Opel, kot smo ga bili vajeni že zelo dolgo nazaj.

Shujšana, a bolj zdrava

Prvi vtis je simpatičen, astra ima izrazit nos, ostro zarobljen zadek ter stilsko povezana stranska in zadnje steklo. Mere so skromnejše, namesto 4,46 astra v dolžino zdaj meri le 4,37 metra. Tehta od 120 do 200 kilogramov manj kot prej, to obljublja veliko. Skromnejše mere ob tem še ne pomenijo skromne prostornosti, astra je še vedno eden največjih avtov tega razreda. V primerjavi s predhodnico pa je v njeni kabini bolj zračno (tanjši in izdatneje nastavljivi sedeži, doplač­ljivi NGR so naravnost odlični), na zadnji klopi udobno sedijo tudi višji potniki (za kolena je 3,5 centimetra več prostora), občutek za prečiščeno armaturno ploščo pa je precej boljši kot v konfekcijski predhodnici. Astra je sicer plastična in pusta, a črnina armature in vrat, mehka gumirana plastika, lični in redki gumbi ter kakovosten in natančen visokoločljivostni sedem- ali osempalčni zaslon sistema IntelliLink dajejo misliti, da sedite v bolj prestižnem avtu, kakor astra po uradni uvrstitvi uradno je.

PA010668.1444239484.JPG.c.600px.jpg

Začetki sistema OnStar

Upravljanje zaslona na dotik je preprosto, če imate iphone, boste njegovo namizje lahko preslikali na zaslon, lastniki androidov bodo morali na to funkcijo počakati do prihodnjega leta. Sistem OnStar (pri nas bo na voljo prihodnje leto, prvo leto bo naročnina brezplačna), ki zagotavlja 24-urno pomoč na cesti, je na preizkušnji deloval le delno zaradi uvajalnega obdobja. Vseeno, na klic se je odzvala operaterka in nam pomagala na cesti, začrtane poti pa v navigacijo nismo mogli priklicati.

PA010563.1444239509.JPG.c.600px.jpg

Prožni in varčni stroji

V prepričljiv paket sodijo tudi novi oziroma zelo sveži motorji, najmočnejši 1,6-litrski turbobencinar s 147 kilovati je z lahkoto opravil z zavoji malih Karpatov. Deloval je tiho, prožno se je odzival na dodajanje plina in ponudil tudi odločne pospeške v 7,8 sekunde do stotice. Poraba na testni vožnji je bila le 6,9 litra, odlično! Preizkusimo še drugo skrajnost, litrski trivaljni turbo s 77 kilovati in uradno porabo le 4,2 litra. Simpatičen motorček brbota s tipičnim trivaljnim zvokom, živahno se odziva na dodajanje plina, v mestnem vrvežu in na odprti cesti ima sape dovolj, med zavoji in na avtocesti pa seveda pokaže svoje meje in nihanja pri žeji, nežna noga ga drži pri 5,5 litra, težka porabo pošlje v nebo. Pri 1,6-litrskem dizlu je jasno, da sodi med enega najboljših strojev ta hip, zato se mu na preizkušnji nismo posvečali.

PA010558.1444239532.JPG.n.600px.jpg

Prodorni žarometi LED matrix, cene od 14 tisočakov

Med vožnjo astra prepriča še z dobro zvočno izolacijo, natančnim volanom in dokaj čvrstim podvozjem, ki se vseeno dobro spopada z neravninami. Vodenje je lahkotno, lega zanesljiva, zavore pa dobro prijemljejo. Izrazito športne duše sicer nima, to bo najbrž prepuščeno različici OPC. Še posebnost, ki je premierno predstavljena v tem razredu. Gre za žaromete LED matrix, ki z vklapljanjem in izklapljanjem LED-diod v prednjih žarometih (po osem v vsakem) same skrbijo za idealno osvetlitev ceste, nasproti vozeč avto oblijejo s svetlobo, voznika pa ne zaslepijo. Tehnika, ki nas je prepričala v audiju A8, je zdaj v nekaj bolj preprosti in precej cenejši različici na voljo tudi v astri - za LED matrix boste odšteli 1.200 evrov, v povezavi s sistemom IntelliLink pa 1.500 evrov.

Cene astre sicer segajo od 14 tisoč evrov za 1.4 selection (74 kilovatov), 15.800 za bogatejšo astro 1.4 turbo (92 kilovatov) in opremo enjoy ter 17.500 evrov za dizelsko astro 1.6 CDTI enjoy z 81 kilovati. Za 19.600 evrov astra ponuja že nekaj razkošja, močnejši dizel s sto kilovati, opremo innovation in samodejni menjalnik.

Foto: Miloš Milač in Opel


Več iz teme:  
Opel > NGR > Astra >

Preberite tudi:

02.10.2015
21.09.2015
11.09.2015
28.08.2015
01.06.2015
12.05.2015
16.10.2015
25.11.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Moderna in vitka zvezda, ki želi zasenčiti kralja 10

Peta generacija, 400 naročil, 300 testnih voženj in 200 že prodanih vozil v le treh tednih prodaje vozila, katerega cene se začnejo pri...

AVTO
Novice
Novice Nova opel astra - zasuk vrednot in cene od 14 tisočakov 8

Na Slovaškem preizkušamo novo opel astro, ki k tej znamki prinaša novo filozofijo. Vrednota postajajo skromne mere, majhna masa,...

AVTO
Novosti
Novosti Oplova zvezda se je razkrila pod zvezdami Krvavca

Opel odšteva dneve do prihoda svoje nove zvezde, nanjo veliko stavi in kupce draži že mesece pred prihodom na trg, mi smo jo spoznali...

AVTO
Novosti
Novosti Kaj Slovencem obetata najbolj vroča novinca Frankfurta - megane in astra 2

Megane je tretji, astra pa četrti najbolj pogost avto na naših cestah, zato oba sodita med najpomembnejše novosti Frankfurta. Preverilo...

AVTO
Novosti
Novosti Zvezda z ritko, 1.630 litrsko 5

Opel je skrčeno petvratno astro v karavanski različici podaljšal na raven predhodnice in pridobil veliko prostora v zadku - do 1.630...

AVTO
Novice
Novice Opel astra za izkušene izbrance, s 330 KM in ceno 95 tisoč evrov 4

Opel astra TCR je dirkalnik namenjen zasebnim dirkalnim ekipam, brez večjih prilagoditev omogoča nastope na vztrajnostnih dirkah

AVTO
PAL
PAL Opel astra: moderna in vitka

Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v...

AVTO
Novice
Novice Oplova zvezda že pred premiero do 30 tisoč naročil

Še preden je opel astra zapeljala pod soj žarometov avtosalona v Frankfurtu, je zbrala prek 30 tisoč naročil